Ook lekkerquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:16 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik ga morgen gourmetten en bier drinken met mevrouw des huizes. Close enough
Dat zeker weten!quote:
alweer?quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:13 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Thanks, maar zondag ben ik pas echt jarigdan word ik alweer 22
quote:
quote:
Ok ok..Ik geloof je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:09 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ok ok..Ik geloof je.PrimaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:09 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ok ok..Ik geloof je.Toen LB nog niet mijn moeder was, zeiden ze dit ook al van ons.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen hebben we ook hele agenda's en powerpointpresentaties met mooie randjes gemaakt waarin we onze FOK!tijden afspraken.graag op anoniem
quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:11 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Toen LB nog niet mijn moeder was, zeiden ze dit ook al van ons.
Toen hebben we ook hele agenda's en powerpointpresentaties met mooie randjes gemaakt waarin we onze FOK!tijden afspraken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |