Daarom ben ik ook zo blij met die mandjes. Nou ja, mandjes ... Het zijn erg diepe manden. Op wieltjes.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:33 schreef Erasmo het volgende:
Echt irritant, meestal heb ik teveel om het vast te houden en te weinig voor een karretje
Ah, de paupermanden!quote:Op woensdag 11 december 2013 18:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook zo blij met die mandjes. Nou ja, mandjes ... Het zijn erg diepe manden. Op wieltjes.
quote:Op woensdag 11 december 2013 18:21 schreef kvd het volgende:
[..]
ja, gister...ik vond ze lekker...vooral de donkere. Laagje chocolade was wel wat dun, vooral aan de onderkant. Weerhield me niet om binnen een paar minuten het pakje leeg te vreten
Pauper?quote:Op woensdag 11 december 2013 18:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ah, de paupermanden!
Zulks:
[ afbeelding ]
5 witte en 5 bruine voor een euroquote:Op woensdag 11 december 2013 18:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lol. Hoeveel zitten erin? En waren ze nou 1 euro of 1 euro per 100ml?
en dan langwerpig, met blokkerende wieltjesquote:Op woensdag 11 december 2013 18:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ah, de paupermanden!
Zulks:
[ afbeelding ]
Wat maf, ik wil niet doorduwen.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:22 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Vreemd! Ze oogden idd iets anders qua vorm, maar het paste prima. De koffie loopt zelfs sneller door dan bij de DE cups.
Ik haat die dingen, godsamme zeg draag het ipv een ander te blokkerenquote:Op woensdag 11 december 2013 18:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook zo blij met die mandjes. Nou ja, mandjes ... Het zijn erg diepe manden. Op wieltjes.
Ik heb deze machine.quote:
Het lijkt dezelfde ik heb dat ding al 4 jaar.quote:
Nope, helaas weggegooid het ding.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:33 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Echt irritant, meestal heb ik teveel om het vast te houden en te weinig voor een karretje
[..]
Ik snap hoe een vleesthermometer werkt maar ik vraag me af hoe zo'n wegwerpding werkt. Heb je er toevallig nog een foto van?
Maar ze passen dus wel bij jou?quote:
Paupermanden, ik zei het tochquote:Op woensdag 11 december 2013 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik haat die dingen, godsamme zeg draag het ipv een ander te blokkeren
AH heeft die krengen ook, breek mijn nek nog eens. Ben je oud (Cc) neem dan een karquote:Op woensdag 11 december 2013 21:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Paupermanden, ik zei het toch
Je ziet ze ook bij de Action en ze maken ook nog eens pokkeherrie door die te kleine te harde wieltjes.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:07 schreef Soury het volgende:
[..]
AH heeft die krengen ook, breek mijn nek nog eens. Ben je oud (Cc) neem dan een kar
Dat maakt me niet uit. Ik struikel over die kutdingen, En die kinderkarretjes mogen ook weg. Kinderen horen niet te boodschappen. Ik heb altijd zin om een fles wijn in die kutkarren te stoppen.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je ziet ze ook bij de Action en ze maken ook nog eens pokkeherrie door die te kleine te harde wieltjes.
Hier hebben ze van die hele auto's voor kinderenquote:Op woensdag 11 december 2013 21:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat maakt me niet uit. Ik struikel over die kutdingen, En die kinderkarretjes mogen ook weg. Kinderen horen niet te boodschappen. Ik heb altijd zin om een fles wijn in die kutkarren te stoppen.
Ja, zonder moeite.quote:
Die van de AH draag ik ook gewoon. Maar deze paupermanden (quote:Op woensdag 11 december 2013 21:07 schreef Soury het volgende:
AH heeft die krengen ook, breek mijn nek nog eens. Ben je oud (Cc) neem dan een kar
Dat wil ik ook wel weten.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:43 schreef Lord Katundro het volgende:
Heeft iemand weleens de champagne van Lidl geprobeerd? Is dat een beetje binnen te houden?
Liggen ze in de vriezer of in de koeling? Koeling is namelijk het eerste wat ze inruimen, daarna vriezer en daarna de rest.quote:Op zaterdag 14 december 2013 09:00 schreef Sorella het volgende:
Ik ging gisteren voor de noord amerikaanse rosbief naar de lidl maar wat een kleine stukken alleen maar ponds verpakkingen, zouden ze 1,5 kilo willen bestellen ?
Als ik donderdag om 8.30 naar de lidl ga voor die kippen liggen die dan al in de schappen of zijn ze dan nog aan het uitpakken ?.
Aan het plaatje te zien in de koeling, als ik om half twaalf ga (na mijn werk)dan zijn ze misschien al op.quote:Op zaterdag 14 december 2013 09:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Liggen ze in de vriezer of in de koeling? Koeling is namelijk het eerste wat ze inruimen, daarna vriezer en daarna de rest.
omg, hoe...waar??quote:
Bij de Deluxe-zuivelproducten, waar ook de buffelmozzarella ligt. Kleine verpakking, 150 gram.quote:Op zaterdag 14 december 2013 09:37 schreef JaneDoe het volgende:
omg, hoe...waar??
heb gisteren de pasta gevuld met truffel geprobeerd, gorgonzolasausje erbij gedaan: groot succes!
Ik zou er bij de Lidl niet op rekenen. Ze zijn juist goedkoper doordat ze niet allerlei moeilijke dingen doen en veel extra service biedenquote:Op zaterdag 14 december 2013 09:00 schreef Sorella het volgende:
Ik ging gisteren voor de noord amerikaanse rosbief naar de lidl maar wat een kleine stukken alleen maar ponds verpakkingen, zouden ze 1,5 kilo willen bestellen ?
staat op mn lijstjequote:Op zaterdag 14 december 2013 09:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij de Deluxe-zuivelproducten, waar ook de buffelmozzarella ligt. Kleine verpakking, 150 gram.
Volgens mij geraspte, als het zo is ligt het dan ook bij de geraspte kazen. Stukken heb ik niet gezien (tenzij bij de kerstspullen)quote:Op zondag 15 december 2013 21:47 schreef Qwea het volgende:
Hebben ze eigenlijk parmasaanse kaas? Voor de carpaccio?
Wel Grana, zowel in stuk als geraspt.quote:Op zondag 15 december 2013 21:47 schreef Qwea het volgende:
Hebben ze eigenlijk parmasaanse kaas? Voor de carpaccio?
Als het van Deluxe is, is het tijdelijk.quote:Op zondag 15 december 2013 22:13 schreef Stansfield het volgende:
Het lamsvlees van de lidl is dat tijdelijk of vast in het assortiment? En is dat ingevroren of ligt dat in de koeling?
Ik heb geen idee of het van Deluxe is. Ik heb er hier wel eens wat van gelezen en nu kwam ik een lekker receptje tegen dus was ik benieuwd of dat nog te koop is bij de lidl.quote:Op zondag 15 december 2013 22:15 schreef Zelva het volgende:
[..]
Als het van Deluxe is, is het tijdelijk.
In de diepvries ligt volgens mij altijd wel lam. Vers standaard volgens mij niet, maar misschien nu wel voor deze periode (en dan is het Deluxequote:Op zondag 15 december 2013 22:15 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of het van Deluxe is. Ik heb er hier wel eens wat van gelezen en nu kwam ik een lekker receptje tegen dus was ik benieuwd of dat nog te koop is bij de lidl.
Grana? En ik zoek gerasptquote:Op zondag 15 december 2013 22:10 schreef Zelva het volgende:
[..]
Wel Grana, zowel in stuk als geraspt.
Cool!quote:Op zondag 15 december 2013 22:08 schreef kvd het volgende:
[..]
Volgens mij geraspte, als het zo is ligt het dan ook bij de geraspte kazen. Stukken heb ik niet gezien (tenzij bij de kerstspullen)
tis idd tijdelijk maar nu nog wel te koop, idd in de diepvriesquote:Op zondag 15 december 2013 22:15 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of het van Deluxe is. Ik heb er hier wel eens wat van gelezen en nu kwam ik een lekker receptje tegen dus was ik benieuwd of dat nog te koop is bij de lidl.
is dat een delicieux-product, of normaal assortiment?quote:Op maandag 16 december 2013 12:36 schreef Mip1988 het volgende:
Groentechips (deluxe)![]()
beetje zout, maar erg lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |