Ik doe een opleiding tot boekhouder en ben nu geslaagd voor de eerste module. Basiskennis boekhoudingquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:48 schreef Kyara het volgende:
Tally gefeliciteerd! Ik ben blijkbaar ook niet bijgelezen, waarvoor ben je geslaagd?
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik doe een opleiding tot boekhouder en ben nu geslaagd voor de eerste module. Basiskennis boekhouding
Leuk! Dan nog een keer gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik doe een opleiding tot boekhouder en ben nu geslaagd voor de eerste module. Basiskennis boekhouding
Van de website van m'n cb, www.jongflorence.nlquote:Baby's 1 prik minder tegen pneumokokken
Voortaan krijgen baby's 3 prikken tegen pneumokokken in plaats van 4. Dit heeft de minister van Volksgezondheid vandaag besloten op advies van de Gezondheidsraad.
Sinds 2006 krijgen kinderen 4 keer een prik tegen pneumokokken. Uit onderzoek blijkt dat het vaccin zo effectief is dat 1 prik minder voldoende beschermt. De prikken worden voortaan gegeven op de leeftijd van 6-9 weken, 4 en 11 maanden. De prik tegen pneumokokken die baby's kregen als ze 3 maanden oud waren vervalt hiermee.
Als een kindje nog geen, of 1 prik tegen pneumokokken heeft gehad komt het in aanmerking voor het nieuwe vaccinatieschema. Als jouw kind 2 of meer prikken heeft gehad dan is de periode tussen de prikken belangrijk. De jeugdarts en jeugdverpleegkundige van het consultatiebureau bekijkt samen met jou voor welk schema jouw kind in aanmerking komt. Aan het aantal bezoeken aan het consultatiebureau verandert niets.
Het RIVM informeert ouders over het gewijzigde vaccinatieschema op haar site. Daar vind je ook alle veelgestelde vragen over pneumokokken 1 prik minder en een folder voor ouders Pneumokokken; 1 prik minder
We gingen bij vrienden eten, dus niet z'n voeten op kunnen meten. Mocht je vandaag willen bestellen dan mag iemand anders mee doen. Ik durf het niet zo goed te gokken.quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:35 schreef LadyBlack het volgende:
Keshet geen babyjongetje meer! Gefeliciteerd!
Tally goed gedaan
Mandy, ik reis wel eens met de trein en zet E dan in de maxicosi. Die kan ik met onderstel en al makkelijk in en uit de trein tillen. Maar als je een beetje om je heen kijkt (niet mijn sterkste kant) willen mensen je ook wwl helpen
Ik weet dat nog zo goed allemaal, vooral omdat ik zelf net zwanger was en het zwangerschapstopic flink aan het volgen was.... het gaat zo snel, mijn kleine D alweer bijna 6 maanden en jouw meiden al bijna 1 en je mannetje 2, bijzonder hoor.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:14 schreef Kyara het volgende:
Dat lijkt me ook schrikken Olf
Ik ben ook een beetje terug aan het denken. 20 december was mijn laatste werkdag. Daarna vakantie en ging ik de ziektewet in. Gelukkig maar want anders had ik helemaal geen verlof gehad. Sowieso was ik vorig jaar met de feestdagen ook hoogzwanger (niet in aantal weken maar zo voelde het wel). Het jaar ervoor ook hoogzwanger (maar toen wel dus want 7 januari uitgerekend). Dit jaar weer eens feestdagen met alcohol
Heb je ook zoutoplossing geprobeerd? Dat doe/deed ik voor het drinken. (Sinds Lauren aan de AB is geen groene snotneuzen meerquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:46 schreef Limone het volgende:
Gefeliciteerd Keshet!
En Kyara, voor de alcoholische feestdagen!Ik ben ook wel blij dat ik 'gewoon' een wijntje mag. En rauwemelksekaas en rood vlees en dat ik veel kan eten en niet om negen uur kapotmoe ben (want dat ben ik de hele dag al
)...
![]()
En Tally ook gefeliciteerd! Lijkt mij heerlijk om te kunnen boekhouden.
Mijn baby heeft een snotneus.Ze lijkt er niet heel veel last van te hebben, behalve bij het drinken. Dan is het hard werken. Ik heb met haar gestoomd in de douche en daarna kon ik succesvol d'r neus peren.
Dat stomen werkt dus wel, maar ik vind het eigenlijk zo zonde van het water. Ik las dat f_r stoomde met het strijkijzer. Hoe? In mijn hoofd wordt dat heel naar.
Nou ik wacht nog op Soempiequote:Op vrijdag 6 december 2013 15:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het is wele en leegloop hier! Zowel qua dreumesen als qua snot. Zoutoplossing is idd wel handig om te hebben Limone
.
Klinkt als een spannend weekend toen Olf. En de tijd gaat idd echt heel snel. Volgens mij is nu iedereen weg uit Z&G waar ik nog mee heb gepost. Zo raar!
Ik heb Otrivin baby, die mag sowiesoquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:04 schreef Limone het volgende:
oh. Mag neusspray bij zo'n kleintje? Een echte babynoob ben ik..
Pessie!Ik had expres zo neutraal mogelijk iets over het snot geschreven. Van de kleur (en de grootte.. ) moest ik de eerste keer toch een beetje overgeven in mijn mond.
Ja, dat vind ik ook heel raar. Sowieso omdat ik natuurlijk vrij lang heb meegepost daar (met sommigen zelfs 2x).quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Klinkt als een spannend weekend toen Olf . En de tijd gaat idd echt heel snel. Volgens mij is nu iedereen weg uit Z&G waar ik nog mee heb gepost. Zo raar!
Ja, die gaat op 8 december bevallen. Vind ik ook leuk om nog eventjes met haar in het babytopic te posten.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou ik wacht nog op Soempiedie kwam zich met de streepjes nog niet ingedroogd al melden in Z&G zodat ze nog ff met mij en belle in hetzelfde topic kon posten
Oooooh kijk eens aan! Dat zal wel wat losmaken!quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb Otrivin baby, die mag sowieso
Hoe gaat het bij jou en je knappe ventje? Beetje op een roze wolk of is het nog bikkelen?quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:52 schreef Mabawa. het volgende:
Ah Limoentje dat klinkt sneu.
Juud wauw wat doet D het goed! Op jouw melk
Olf blugh dat zal vast een spannend weekend zijn geweest.
Ik hield me ook zo neutraal mogelijk. Ik kan ook nog beeldend beschrijven als je wiltquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:04 schreef Limone het volgende:
oh. Mag neusspray bij zo'n kleintje? Een echte babynoob ben ik..
Pessie!Ik had expres zo neutraal mogelijk iets over het snot geschreven. Van de kleur (en de grootte.. ) moest ik de eerste keer toch een beetje overgeven in mijn mond.
Huismerk Etos mag ook geloof ik. Het staat wel duidelijk op de verpakkingen hoorquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:08 schreef Limone het volgende:
[..]
Oooooh kijk eens aan! Dat zal wel wat losmaken!
Pas op hoor, anders post ik er een foto van..quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:10 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik hield me ook zo neutraal mogelijk. Ik kan ook nog beeldend beschrijven als je wilt
Ze is MN 2de, ik ben alle schaamte voorbij![]()
Ik gebruik het liefst otrivin monodose, dat is zoutoplossing in pipetjes.
Huismerk of merk maakt in substanties niets uit, zoutoplossing is zoutoplossing.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Huismerk Etos mag ook geloof ik. Het staat wel duidelijk op de verpakkingen hoor. Otrivin vind ik persoonlijk erg duur.
Vaatwasser kopenquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:25 schreef Suikertante het volgende:
Maar in het pompje dus wel
Irritant ben ik he?
Oke ik ga nu écht afwassen. Het is zoveel.
Straks ben je keiblij met je nette aanrechtquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:25 schreef Suikertante het volgende:
Maar in het pompje dus wel
Irritant ben ik he?
Oke ik ga nu écht afwassen. Het is zoveel.
Ja het gaat goed! Geen gedoe meer, eindelijk. Het gaat gewoon zoals het moet gaan. Genieten van dat mannetjequote:Op vrijdag 6 december 2013 15:08 schreef Kyara het volgende:
[..]
Hoe gaat het bij jou en je knappe ventje? Beetje op een roze wolk of is het nog bikkelen?
Dat heb ik gedaan en de hypotheek voor het huis eromheen is zojuist goedgekeurd!!quote:
13 januariquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:06 schreef L0t.. het volgende:
Super LB!!![]()
![]()
Wanneer krijgen jullie de sleutel?
Heb je helemaal gelijk in! Op naar al het positievequote:Op vrijdag 6 december 2013 16:10 schreef Kyara het volgende:
Mabawa, fijn dat je nu zo kunt genieten van je mannetje en dat alles lekker loopt.voor je spoiler maar probeer daar maar niet teveel bij stil te gaan
LB,wat fijn!!!!
De trappen & deurposten moeten geschilderd, de houten vloer (quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:58 schreef Kyara het volgende:
13 januari is al heel snel!
Moet er nog veel aan gebeuren of kunnen jullie er al snel in?
Jippie!quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan en de hypotheek voor het huis eromheen is zojuist goedgekeurd!!![]()
WHOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door bellelena op 06-12-2013 19:40:57 ]
Dankjewelquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:37 schreef Omentielvo het volgende:
Belle dat jurkje staat haar![]()
Kan ook niet anders want ze is
DA had ze hier.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:26 schreef Suikertante het volgende:
Weet iemand waar je deze handgrepen voor Difrax kunt kopen?
[ link | afbeelding ]
En dan bedoel ik geen webshop, maar een winkel waar je binnen kunt lopen
F drinkt namelijk al uit die cheap ass (niet anti-lek) tuitbeker uit zo'n zwangerschapspakket, hij verslikt zich wel want hij is veel te gulzig, maar ik denk dus dat hij misschien wel zelf uit de fles kan drinken. Dat lijkt me handig!
Hmm, dat is niet heel erg in de buurt. Maar als ik geen andere tips krijg kan ik er wel even heen fietsen, bedankt!quote:
http://www.borstvoeding.com/problemen/mproductie/clusteren.htmlquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:30 schreef Mabawa. het volgende:
Nin![]()
Dag 11 en sinds 16.00 bijna non stop een baby aan de borst, regelen?
Ha dank je! Ik had gezocht op borstvoeding.com maar kon niets vinden. Zie ik nu dat ik een typfout heb gemaaktquote:
Klinkt als clusteren, supergoed voor de bv maar wel vermoeiend soms. Lekker installeren in bed/op de bank en je vriend lekkere dingen laten serverenquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:30 schreef Mabawa. het volgende:
Nin![]()
Dag 11 en sinds 16.00 bijna non stop een baby aan de borst, regelen?
quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:47 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Klinkt als clusteren, supergoed voor de bv maar wel vermoeiend soms. Lekker installeren in bed/op de bank en je vriend lekkere dingen laten serveren.
It's a done deal!quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:09 schreef Kyara het volgende:
wat goed Ow!
En als LB niet de 4e komt dan komen we gewoon allemaal een keer bij LB op visite. Blijven we ook allemaal slapen en dan gaan we elkaar lekker de hele nacht wakker houden met onze huilende baby's! Behalve Ow dan, want die slaapt overal doorheen....
quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Leuk die kv. Ik hoor poepluier nummer 2 worden geproduceerd op het moment. Oh ik ruik m nu ook
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |