quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Ja, ik heb Ultimate Team weer eens een kans gegeven, maar ik heb m'n hele team naar de haaien geholpen (lang verhaal). Niet meer echt de behoefte om daarmee door te gaan. Jammer wel, want FUT is waar het allemaal om draait tegenwoordig, volgens mij.quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Sinds ik mijn psv selectie heb ingeruild voor een volledig duitse selectie (Ultimate team) gaat het lekkerSpeel je ook ultimate team of alleen de gewone online seizoenen?
Persoonlijk vind ik FUT ook het leukste. Waarom ga je niet een nieuw team samenstellen? Ik bouw elke keer als ik wat "geld" verzameld heb weer een nieuwe selectiequote:Op vrijdag 6 december 2013 10:38 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ja, ik heb Ultimate Team weer eens een kans gegeven, maar ik heb m'n hele team naar de haaien geholpen (lang verhaal). Niet meer echt de behoefte om daarmee door te gaan. Jammer wel, want FUT is waar het allemaal om draait tegenwoordig, volgens mij.
Is wel een goed idee eigenlijk, iets voor dit weekendquote:Op vrijdag 6 december 2013 10:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik FUT ook het leukste. Waarom ga je niet een nieuw team samenstellen? Ik bouw elke keer als ik wat "geld" verzameld heb weer een nieuwe selectie
Nope, zegt me niksquote:Op vrijdag 6 december 2013 10:44 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Is wel een goed idee eigenlijk, iets voor dit weekend
Moet ook nog een film kijken, oh ja, The Doors. Al gezien Dyon?
Geweldige film!quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:50 schreef ArtistA het volgende:
[..]
The Doors (1991) - IMDb
Biografische film over Jim Morrison.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:50 schreef ArtistA het volgende:
[..]
The Doors (1991) - IMDb
Biografische film over Jim Morrison.
Mandela heeft helemaal niks met Sinterklaas of Zwarte Piet te maken, niet dat ik weet of ze iets ermee doen in Zuid Afrika, maar ik ken mandela niet van enig kinderfeest.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:19 schreef Lemans24 het volgende:
Nog nooit van een film gehoord hebben, voor je naar de bios gaat, OK. Maar als je met íemand naar de bios gaat, vraag je toch wat voor film het is? Leuke vriendin, die je gewoon meelokt.
Oh, Mandela een hoofdpiet noemen is niet netjes. Ik zei het gisteren al, hij was de zwarte sinterklaas.
Dan heb ik de verkeerde voor me...quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Mandela heeft helemaal niks met Sinterklaas of Zwarte Piet te maken, niet dat ik weet of ze iets ermee doen in Zuid Afrika, maar ik ken mandela niet van enig kinderfeest.
Echt omdat het 5 december was wordt er een vergelijking gemaakt? Sinterklaas is onsterfelijk, Mandela helaas niet maar zeker wel een byzonder persoon geweest.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:33 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dan heb ik de verkeerde voor me...
Mandela is overleden op sinterklaasavond, in zoverre heeft het iets met elkaar te maken.
Maar een Nico Dijkshoorn heeft met dat grapje net een grens overschreden, blijkbaar.
Dijkshoorn heeft dat grapje niet gemaakt, hij reageerde er slechts op.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:33 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dan heb ik de verkeerde voor me...
Mandela is overleden op sinterklaasavond, in zoverre heeft het iets met elkaar te maken.
Maar een Nico Dijkshoorn heeft met dat grapje net een grens overschreden, blijkbaar.
Net zo vaak als Vuvuzela tijdens het WK.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:35 schreef ArtistA het volgende:
Ik vraag me af hoe vaak het woord Mandela is gepost op internet sinds zijn overlijden...
De naam, de naam Mandela![]()
Dat durf ik te betwijfelenquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:37 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Net zo vaak als Vuvuzela tijdens het WK.
Oh.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:36 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Dijkshoorn heeft dat grapje niet gemaakt, hij reageerde er slechts op.
quote:Twitter was ooit iets nieuws. Spannend. Nu is het de zoveelste chatbox vol anonieme schreeuwers. Ik ga het eens anders doen. Meer schrijven op deze site [z'n blog].
Ja, dat schijnt helemaal hot te worden, net als tien jaar geleden.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:32 schreef drakin het volgende:
Een blog, is dat niet een langdradige slowtwitter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |