ik voel een heuse banks VS crypt oorlog aankomenquote:Op vrijdag 6 december 2013 07:55 schreef Maxbet het volgende:
Nadat OKPAY gaat sluiten voor Amerikanen laten de metsen uit de UK nu beloven geen cryptocurrency te kopen via OKPAY, lijkt me een goed moment om OKPAY niet meer te gaan gebruiken voor BTC-e
[ afbeelding ]
Dit dat.quote:
Meld.quote:Op vrijdag 6 december 2013 08:45 schreef WvdL het volgende:
[..]
Zit er naast Tico en mij nog iemand 'vast' op nmc?
Ja.quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:02 schreef WvdL het volgende:
[..]
gisteravond ingekocht toen het van 8.2 naar 9 begon te stijgen? :p
Wat?quote:
Mwah, valt wel mee. Moet nog sneller kunnen. Ik ga anders wel gewoon holden denk ikquote:Op vrijdag 6 december 2013 08:58 schreef Sluis1980 het volgende:
[..]
Hoezo? Hij stijgt toch lekker :-)
Ik 'hold' hem ook sowieso nog. Ik heb ze voor ¤ 7,50 p/s ingekocht dus verlies verwacht ik er niet op te maken aangezien ze continu tussen de ¤ 20 & ¤ 30 schommelen...quote:Mwah, valt wel mee. Moet nog sneller kunnen. Ik ga anders wel gewoon holden denk ik
Je weet dat NMC helemaal niet bedoeld is om te traden, maar dat ze een bruikbaarheid hebben waarop de prijs gebaseerd zou moeten zijn?quote:
Ja.quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:06 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Je weet dat NMC helemaal niet bedoeld is om te traden, maar dat ze een bruikbaarheid hebben waarop de prijs gebaseerd zou moeten zijn?
Ik heb je verhaal ook even hierheen geplaatst.quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:07 schreef SosuaCafe het volgende:
*WorldCoin is faster than any other crypto currency at this time with a confirmation time of under 30 seconds. Allowing for mainstream credit card competition.
*There is a massive amount of power going into WorldCoins development and the team consists of businessmen, lawyers and entrepreneurs(http://www.worldcoin...g/board-members).
*Financial services are being integrated in December along with merchant services for Scharmbeck. This means there will be payment protocols allowed for web services much like PayPal. Also users will have the option of USD to WorldCoin conversion and WorldCoin to USD conversion instantly into their bank accounts (https://scharmbeck.com/).
*Scharmbeck also has FinCen approval this means it is well within the regulatory statures of the U.S. Government (http://www.fincen.go...html?ID=5033370). Shares are also now available for this service as well as a excellent mining pool.
*The WorldCoin Development Team are creating a service which will stop 51% attacks. Bitcoin has this fault, this is already being implemented and can be a breaking bug for Bitcoin.
*WorldCoin has an extremely marketable name and shows users exactly what they are getting within the currencies infrastructure a complete World payment system.
WTF?!quote:Op vrijdag 6 december 2013 07:55 schreef Maxbet het volgende:
Nadat OKPAY gaat sluiten voor Amerikanen laten de metsen uit de UK nu beloven geen cryptocurrency te kopen via OKPAY, lijkt me een goed moment om OKPAY niet meer te gaan gebruiken voor BTC-e
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:18 schreef Jace_TBL het volgende:
[..]
WTF?!
Ik zou liever de optie aankruisen "ik betaal godverdomme wel zelf wat ik met mijn geld koop".
Hopelijk dragen dit soort debiele fratsen er aan bij dat mensen zich steeds bewuster worden van de onafhankelijkheid die Bitcoin biedt als vorm van geld, om gewoon te gebruiken en die corrupte banken buiten spel te zetten. In plaats van alleen daytraden en speculeren met dollartekens in hun ogen, maar geen flauw benul hebben wat ze nou eigenlijk kopen.
We zitten in het derde stadium.quote:First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |