quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:50 schreef WvdL het volgende:
[..]
is deze sell 'wall' van jou dan?
price nmc usd
8.129 992.07797271 8064.60184015
Same herequote:Op vrijdag 6 december 2013 11:21 schreef Scorpie het volgende:
Mijn ma weet wel van Bitcoins af en loopt aan mijn kop te zeiken dat ik op tijd moet verkopen lol
Dat soort mensen hebben gewoon wel eens van die Facebook aandelen gehoord en gaan er van uit dat Bitcoins wel ongeveer hetzelfde zijn, 'een bubbel'.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:21 schreef Scorpie het volgende:
Mijn ma weet wel van Bitcoins af en loopt aan mijn kop te zeiken dat ik op tijd moet verkopen lol
Misschien was de bied vrijwel leeg ofzo?quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:07 schreef doo. het volgende:
Als je zo'n buy order maakt koop je dan niet eerst de goedkopere op?
quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:33 schreef ulq het volgende:
[..]
Dat soort mensen hebben gewoon wel eens van die Facebook aandelen gehoord en gaan er van uit dat Bitcoins wel ongeveer hetzelfde zijn, 'een bubbel'.
Vind het alleen erg dat mensen zoals Nout Wellink niet eens echt ff goed de tijd nemen zich in te lezen om er vervolgens gegronde inhoudelijkere uitspraken over te doen ipv 'het is gevaarlijk'.
zou ik echt nooit terugsturen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:40 schreef Waterdrinker het volgende:
Voor de mensen die nog in Cryptsy zitten; er zit een lek in de site waardoor iemand 60BTC kon opnemen, zonder dat dit in zijn account zat.
Hij heeft het teruggestuurd, maar toch.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |