quote:Op donderdag 5 december 2013 23:28 schreef OProg het volgende:
Britt die post "Toch errug dat de president van Suriname dood is".
Ik zie niets echt als kwaden, iedereen leeft op zijn eigen manier. Naja kijk een beetje random mensen af gaan slachten zie ik wel als kwaad natuurlijk, maar over het algemeen heb ik een beetje het idee dat elk mens wel een beetje vlucht in iets. Zolang ze daar anderen niet mee schaden vind ik het prima.quote:
Vanaf nu is het een sterretje in de nacht.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:17 schreef Jian het volgende:
En ja hoor, daar ist ie dan;
[ afbeelding ]
Richting het wit licht?quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:19 schreef Specularium het volgende:
Is Marco al onderweg met zijn jeep?
Marco zal er aan denken dat hij weer met zijn Jeep dwars door Afrika knalt.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:17 schreef Jian het volgende:
En ja hoor, daar ist ie dan;
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is echt een "wie heeft de langste"-wedstrijd aan het wordenquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:24 schreef Jian het volgende:
[ afbeelding ]
100 meter, wie biedt meer, of moet ik zeggen minder
quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:24 schreef Jian het volgende:
[ afbeelding ]
Ik lach (lees erger) me rot om die lui, echtquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is echt een "wie heeft de langste"-wedstrijd aan het worden
Damn.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:24 schreef Jian het volgende:
[ afbeelding ]
Ik irriteer me er ook aan, hoe nietszeggende BN-ers, over elkaar heen struikelen om de wereld te laten weten hoe erg ze het vinden.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik lach (lees erger) me rot om die lui, echt
Ik zie ze gewoon hier langskomen in topics.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:30 schreef liesje1979 het volgende:
Maar jullie hebben die mensen op twitter of wat?
quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:30 schreef Jian het volgende:
Oma de Breij, wie kent haar niet![]()
[ afbeelding ]
sorry, kende![]()
dit dus, ik laat Lieke van Lexmond maar even achterwege, ik word niet goedquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik irriteer me er ook aan, hoe nietszeggende BN-ers, over elkaar heen struikelen om de wereld te laten weten hoe erg ze het vinden.
Ik volg meestal maar 1 topic tegelijkertijd dus ik zie ze pas hier.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zie ze gewoon hier langskomen in topics.
Ik lees bijna nooit iets op Twitter.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:33 schreef Jian het volgende:
[..]
dit dus, ik laat Lieke van Lexmond maar even achterwege, ik word niet goed
quote:Rutte: Moment om stil van te worden
LOL.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:34 schreef OProg het volgende:
Mark heeft weer eens een manier gevonden om niks te hoeven zeggen.
[..]
Op eigen risico hè: http://www.rtlnieuws.nl/b(...)verleden#node_569186quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik volg meestal maar 1 topic tegelijkertijd dus ik zie ze pas hier.Wel sneue reacties.
Deze heeft 1 keer. Iemand meer te bieden?twitter:SandraHVNL twitterde op donderdag 05-12-2013 om 22:52:27Mandela op 95-jarige leeftijd overleden. Ik heb hem 1 keer ontmoet, wat een bijzondere man. reageer retweet
Madela.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Op eigen risico hè: http://www.rtlnieuws.nl/b(...)verleden#node_569186
Nick en Simon hebben samen een twitteraccount.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:38 schreef Uccie het volgende:
Zelfs Maik de Boer heeft Mandela ontmoet...godver, waar gaat het heen met deze wereld
twitter:maikdeboer twitterde op donderdag 05-12-2013 om 22:53:28ik had het voorrecht Nelson Mandela te ontmoeten omdat ik Astrid Joosten haar styling deed en was zeer onder de indruk van deze icoon! RIP! reageer retweet
Laughing out loud.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:39 schreef Jian het volgende:
Gewoon nog even een braakwaardige (wat ie dan ook schrijft)
[ afbeelding ]
Door de tranen in mijn ogen bij de tweets, had ik dat niet eens gezien....nou da's een stagiair die vroeg weekend heeft,quote:
twitter:Constanzie twitterde op donderdag 05-12-2013 om 23:14:05#Mandela is vertrokken op de geboortedag van Jeroen Krabbé. #fact reageer retweet
Die Borsato verstuurt er gewoon meerdere, die wil niet gemist worden hoorquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je moet toch wat als je geen zin hebt in de verjaardag van grote Jeroen...nee zeggen is geen optie.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:41 schreef Specularium het volgende:
twitter:Constanzie twitterde op donderdag 05-12-2013 om 23:14:05#Mandela is vertrokken op de geboortedag van Jeroen Krabbé. #fact reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |