Spatie...quote:Op donderdag 5 december 2013 23:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh. Ja ik had jou al bij Aldo gezet toch
Denk het wel. Wat attent van je!quote:Op donderdag 5 december 2013 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haar day-zero project. Ze zal toch wel donaties accepteren?
Val ook alleen op meiden.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:55 schreef Marco001 het volgende:
Hey. Ik ben ook single...alleen no homo, dus sorry koelkast...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een pen door zijn strot geramd. Al is dat wel een guilty pleasure van mij.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:56 schreef Fok-it het volgende:
Mensen die zichzelf `lekker gek' noemen![]()
omgquote:Op donderdag 5 december 2013 23:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, okee. Nouja, dan jij met Spatie.
quote:
quote:
Flips?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
prettig gestoord en een beetje verlegen
Okquote:
Ik ben keileuk jaquote:
Mits ectoquote:Op donderdag 5 december 2013 23:56 schreef Crack_ het volgende:
Ehh, Kaneel.. wat vind je van jongens
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:56 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Val ook alleen op meiden.dat eerste gaat ook voor mij op, dat 2e niet.. (Er heeft serieus wel eens een man mij geprobeerd te versieren... )SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
Gratis bier afslaanquote:Op donderdag 5 december 2013 23:58 schreef Marco001 het volgende:
[..]
dat eerste gaat ook voor mij op, dat 2e niet.. (Er heeft serieus wel eens een man mij geprobeerd te versieren... )
Laat eens wat van je keileukigheid zien dan.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben keileuk ja
En toffer dan Aldo.
lies!quote:Op donderdag 5 december 2013 23:57 schreef Stuart het volgende:
Jullie maken een alcoholist van mij. Kutvolk
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Laat eens wat van je keileukigheid zien dan.
Lekker makkelijk om dit te zeggen nu hij er niet is. Niemand is leuker dan Aldo (en dat is echt waar, dat zie je aan het feit dat ik 'niemand' dubbel heb gemarkeerd).quote:Op donderdag 5 december 2013 23:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben keileuk ja
En toffer dan Aldo.
Ze willen een toyboyquote:Op donderdag 5 december 2013 23:59 schreef Stuart het volgende:
Ouwe vrouwen spreken mij altijd aan met een of ander wild verhaal. Valt me nog mee dat ze niet in mijn wang knijpen als bij een eventuele kleinzoon
bah, bier.quote:
30cm waarschijnlijkquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Pics vragen van Kaneelstok's penis.
Volgende week zaterdag wat te doen?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Tsssk.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Lekker makkelijk om dit te zeggen nu hij er niet is. Niemand is leuker dan Aldo (en dat is echt waar, dat zie je aan het feit dat ik 'niemand' dubbel heb gemarkeerd).
En je dan hier als hetero etalerenquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:00 schreef Marco001 het volgende:
[..]
bah, bier.
Kan ik serieus niet verdragen. Wodka kan ik simpel tanken, veel andere dingen ook, maar bier.....
quote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
noooquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
jaquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag wat te doen?
Nee?quote:
Zo kun je het ook opvatten, natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
En ruw in je mond.quote:
Daar zul je er op Wasteland genoeg van hebben.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De droom voor elke man. Al sta ik niet vies tegenover een twinkboy avontuur mits miljardair.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |