Spatie...quote:Op donderdag 5 december 2013 23:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh. Ja ik had jou al bij Aldo gezet toch
Denk het wel. Wat attent van je!quote:Op donderdag 5 december 2013 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haar day-zero project. Ze zal toch wel donaties accepteren?
Val ook alleen op meiden.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:55 schreef Marco001 het volgende:
Hey. Ik ben ook single...alleen no homo, dus sorry koelkast...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een pen door zijn strot geramd. Al is dat wel een guilty pleasure van mij.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:56 schreef Fok-it het volgende:
Mensen die zichzelf `lekker gek' noemen![]()
omgquote:Op donderdag 5 december 2013 23:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, okee. Nouja, dan jij met Spatie.
quote:
quote:
Flips?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
prettig gestoord en een beetje verlegen
Okquote:
Ik ben keileuk jaquote:
Mits ectoquote:Op donderdag 5 december 2013 23:56 schreef Crack_ het volgende:
Ehh, Kaneel.. wat vind je van jongens
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:56 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Val ook alleen op meiden.dat eerste gaat ook voor mij op, dat 2e niet.. (Er heeft serieus wel eens een man mij geprobeerd te versieren... )SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
Gratis bier afslaanquote:Op donderdag 5 december 2013 23:58 schreef Marco001 het volgende:
[..]
dat eerste gaat ook voor mij op, dat 2e niet.. (Er heeft serieus wel eens een man mij geprobeerd te versieren... )
Laat eens wat van je keileukigheid zien dan.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben keileuk ja
En toffer dan Aldo.
lies!quote:Op donderdag 5 december 2013 23:57 schreef Stuart het volgende:
Jullie maken een alcoholist van mij. Kutvolk
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Laat eens wat van je keileukigheid zien dan.
Lekker makkelijk om dit te zeggen nu hij er niet is. Niemand is leuker dan Aldo (en dat is echt waar, dat zie je aan het feit dat ik 'niemand' dubbel heb gemarkeerd).quote:Op donderdag 5 december 2013 23:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben keileuk ja
En toffer dan Aldo.
Ze willen een toyboyquote:Op donderdag 5 december 2013 23:59 schreef Stuart het volgende:
Ouwe vrouwen spreken mij altijd aan met een of ander wild verhaal. Valt me nog mee dat ze niet in mijn wang knijpen als bij een eventuele kleinzoon
bah, bier.quote:
30cm waarschijnlijkquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Pics vragen van Kaneelstok's penis.
Volgende week zaterdag wat te doen?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Tsssk.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Lekker makkelijk om dit te zeggen nu hij er niet is. Niemand is leuker dan Aldo (en dat is echt waar, dat zie je aan het feit dat ik 'niemand' dubbel heb gemarkeerd).
En je dan hier als hetero etalerenquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:00 schreef Marco001 het volgende:
[..]
bah, bier.
Kan ik serieus niet verdragen. Wodka kan ik simpel tanken, veel andere dingen ook, maar bier.....
quote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
noooquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
jaquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag wat te doen?
Nee?quote:
Zo kun je het ook opvatten, natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
En ruw in je mond.quote:
Daar zul je er op Wasteland genoeg van hebben.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De droom voor elke man. Al sta ik niet vies tegenover een twinkboy avontuur mits miljardair.
op dit moment grasovka, hoewel ik in Finland een absurd lekkere heb gehad.. Alleen weet ik niet keer hoe die heette.quote:
Ik hoop maar dat je de werkelijkheid nog los kunt zien van je Fok! bestaan want een verkrachting is buiten Fok! nog altijd een taboe.quote:
Grasovka, keilekkerquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:03 schreef Marco001 het volgende:
[..]
op dit moment grasovka, hoewel ik in Finland een absurd lekkere heb gehad.. Alleen weet ik niet keer hoe die heette.
niets mis mee,quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:03 schreef Marco001 het volgende:
[..]
op dit moment grasovka, hoewel ik in Finland een absurd lekkere heb gehad.. Alleen weet ik niet keer hoe die heette.
cupmaat enzoquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat meer informatie zou leuk zijn.
Ja, dat bedoelde Inso dan net weer niet.quote:
half flesje en ik ga al zon beetje over mijn nek... Zelfs pure wodka gaat er bij mij makkelijker in.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En je dan hier als hetero etalerenGeflipte je date is gearriveerd.
Ze is op verjaardag bij een vriendin van haar 12km fietsen ofzo. Dus ik breng haar thuis, lief he.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat meer informatie zou leuk zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Neequote:
Zelfdequote:Op vrijdag 6 december 2013 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Neegemixt kan ik het nog wel waarderen soms, maar puur drink ik het niet.
Jij wel?
Yukkiequote:Op vrijdag 6 december 2013 00:07 schreef Marco001 het volgende:
[..]
jeb het wel regelmatig on the Rocks gehad..
zag laatst een liter voor 40,-quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het beste aan wodka.
Jeetje, wat zet je me ineens voor het blok.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Doe nu eens wat leuks dan! Vertel mij een verhaaltje.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje, wat zet je me ineens voor het blok.
Ik sla dicht.ik weet ineens niks grappigs meer
Sorry.
Veel plezier met Aldo
Die winkel is wel weg, helaasquote:
Oooh.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die winkel is wel weg, helaas
Ik heb wel een nieuwe ontdekt, in Wassenaar.
Euhm, vlak bij de bakkerij waar mijn zusje werkt.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oooh.
En Wassenaar is véél dichterbij![]()
. Waar dan?
Hoop weer op de poule des doodsquote:
Hahahaquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klassiekertje van vorige loting.
Ik niet. Landen als Duitsland, Spanje, Brazilië en Italië zie ik liever pas later als tegenstanderquote:
http://kellys-expat-shopping.nl/quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oooh.
En Wassenaar is véél dichterbij![]()
. Waar dan?
Nee, dan komt er gemakzucht en onderschatting.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik niet. Landen als Duitsland, Spanje, Brazilië en Italië zie ik liever pas later als tegenstander
Ik hoop ook niet op landen als Iran inderdaadquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, dan komt er gemakzucht en onderschatting.
Als je gelijk sterke teams hebt en je komt er door heen heb je flinke vertrouwensboost.
Ja poule des doods geldt wat minder dan tijdens het EK inderdaadquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:14 schreef Stuart het volgende:
Poule des doods is toch lastig want er mogen maar maximaal 2 Europese landen in een groep dus dan zou je bijv. een Duitsland/Spanje moeten pakken en een Brazilië/Argentinië bijvoorbeeld
Nederland in 2008 jaquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, dan komt er gemakzucht en onderschatting.
Als je gelijk sterke teams hebt en je komt er door heen heb je flinke vertrouwensboost.
Die wedstrijd tegen Ruslandquote:
Ik kan Wodka echt heel goed wegkrijgen, te goed. Door de veelal weinige smaak (Je hebt er ook goede tussen zitten) krijg je ook niet echt het gevoel dat je moet genieten.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Neegemixt kan ik het nog wel waarderen soms, maar puur drink ik het niet.
Jij wel?
Vertelquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb trouwens al een profetie gedaan voor het WK.
Klopt.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Enige voordeel, als het misgaat proeft je kots ook naar niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |