Sneeuw, wtf? Sneeuwt het?!quote:Op donderdag 5 december 2013 23:35 schreef Marco001 het volgende:
Goedenavond.
Net even zeer verdienstelijk taxi gespeeld voor collega's van mijn vader..maar het is hier wel echt kutweer. Snijdende wind, veel sneeuw.. Bleugh

Hey Marcoquote:Op donderdag 5 december 2013 23:35 schreef Marco001 het volgende:
Goedenavond.
Net even zeer verdienstelijk taxi gespeeld voor collega's van mijn vader..maar het is hier wel echt kutweer. Snijdende wind, veel sneeuw.. Bleugh

nicequote:
 bastille
 bastille  UKF
 UKF  

Schijnt morgen ook freezinngggg koud te wordenquote:

Dat vind i knog prima.. maar geen sneeuw pleaaaaaaaasequote:Op donderdag 5 december 2013 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Schijnt morgen ook freezinngggg koud te worden

SNEEUW.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:35 schreef Marco001 het volgende:
Goedenavond.
 :D:D:D::D:D:D:D:DD
:D:D:D::D:D:D:D:DD

en niet een beetje ook.. Wel natte sneeuw helaas.quote:

Ik heb een nieuwe openingszin.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:36 schreef supersof het volgende:
[..]
SNEEUW.
S N E E U W?
WAAAAR OMG:D:D:D::D:D:D:D:DD

Waar woon je?!quote:Op donderdag 5 december 2013 23:37 schreef Marco001 het volgende:
[..]
en niet een beetje ook.. Wel natte sneeuw helaas.

Wel joh. Ik ga mijn presentatie dusdanige verkankeren dat een beetje sneeuw op de rails mijn redding kan zijnquote:Op donderdag 5 december 2013 23:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat vind i knog prima.. maar geen sneeuw pleaaaaaaaase

Als het maar niet stormt, want ik heb vandaag geen daglicht gezien.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Schijnt morgen ook freezinngggg koud te worden

Wil jij mijn ijspegel in jouw kerstkransje?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe openingszin.
''Wil jij mijn sneeuwengeltje zijn?"

Doe je maar beter je best.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel joh. Ik ga mijn presentatie dusdanige verkankeren dat een beetje sneeuw op de rails mijn redding kan zijn

Wil je mijn kerstboom komen optuigen, fok-it?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wil jij mijn ijspegel in jouw kerstkransje?

Delfzijl.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:36 schreef supersof het volgende:
[..]
SNEEUW.
S N E E U W?
WAAAAR OMG:D:D:D::D:D:D:D:DD

o?quote:

Ik ben niet zo van de kerstbomen. Je mag wel een paar mooie ballen hebbenquote:Op donderdag 5 december 2013 23:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wil je mijn kerstboom komen optuigen, fok-it?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |