0,1/10quote:
Denk eens aan je ondertitel.quote:
hequote:
Je ondertitel en sig zijn eh, wanhopigquote:
Maarre, ze staan al een tijdje zo.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je ondertitel en sig zijn eh, wanhopig
Hey Geflipte Koelkast, bij jou of bij mij met kerst? Liever bij jou aangezien de gastheer kookt.quote:
Ik kan wel goed koken.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hey Geflipte Koelkast, bij jou of bij mij met kerst? Liever bij jou aangezien de gastheer kookt.
Wat stel je voor als galgenmaal?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:35 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik kan wel goed koken.
Als je dat zelf niet bedenkt is het niet van jou. Wat stelt het dan voor?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:34 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Wie weet er hier een leuke OT en sig voor mij?
Nou dan zijn we erover uitquote:Op donderdag 5 december 2013 23:35 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik kan wel goed koken.
Sneeuw, wtf? Sneeuwt het?!quote:Op donderdag 5 december 2013 23:35 schreef Marco001 het volgende:
Goedenavond.![]()
Net even zeer verdienstelijk taxi gespeeld voor collega's van mijn vader..maar het is hier wel echt kutweer. Snijdende wind, veel sneeuw.. Bleugh
Hey Marcoquote:Op donderdag 5 december 2013 23:35 schreef Marco001 het volgende:
Goedenavond.![]()
Net even zeer verdienstelijk taxi gespeeld voor collega's van mijn vader..maar het is hier wel echt kutweer. Snijdende wind, veel sneeuw.. Bleugh
nicequote:
Schijnt morgen ook freezinngggg koud te wordenquote:
Dat vind i knog prima.. maar geen sneeuw pleaaaaaaaasequote:Op donderdag 5 december 2013 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Schijnt morgen ook freezinngggg koud te worden
SNEEUW.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:35 schreef Marco001 het volgende:
Goedenavond.![]()
en niet een beetje ook.. Wel natte sneeuw helaas.quote:
Ik heb een nieuwe openingszin.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:36 schreef supersof het volgende:
[..]
SNEEUW.
S N E E U W?
WAAAAR OMG:D:D:D::D:D:D:D:DD
Waar woon je?!quote:Op donderdag 5 december 2013 23:37 schreef Marco001 het volgende:
[..]
en niet een beetje ook.. Wel natte sneeuw helaas.
Wel joh. Ik ga mijn presentatie dusdanige verkankeren dat een beetje sneeuw op de rails mijn redding kan zijnquote:Op donderdag 5 december 2013 23:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat vind i knog prima.. maar geen sneeuw pleaaaaaaaase
Als het maar niet stormt, want ik heb vandaag geen daglicht gezien.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Schijnt morgen ook freezinngggg koud te worden
Wil jij mijn ijspegel in jouw kerstkransje?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe openingszin.
''Wil jij mijn sneeuwengeltje zijn?"
Doe je maar beter je best.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel joh. Ik ga mijn presentatie dusdanige verkankeren dat een beetje sneeuw op de rails mijn redding kan zijn
Wil je mijn kerstboom komen optuigen, fok-it?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wil jij mijn ijspegel in jouw kerstkransje?
Delfzijl.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:36 schreef supersof het volgende:
[..]
SNEEUW.
S N E E U W?
WAAAAR OMG:D:D:D::D:D:D:D:DD
o?quote:
Ik ben niet zo van de kerstbomen. Je mag wel een paar mooie ballen hebbenquote:Op donderdag 5 december 2013 23:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wil je mijn kerstboom komen optuigen, fok-it?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |