Alleen is ook maar zo alleenquote:Op donderdag 5 december 2013 23:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zooo lief.
Soms vind i khet ook heel sneu dat ik maar één nijn heb. Later echt twee, is zo schattig he
Uhuuuuu,quote:Op donderdag 5 december 2013 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen is ook maar zo alleen
Er zullen ongetwijfeld onnadenkende posers zijn die graag meedoen met de hype.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:20 schreef Crack_ het volgende:
Zouden mensen in Nederland hun vlag ook halfstok doen morgen
Vandaag nog in het zwart als zwarte piet en morgen de vlag halfstok.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:20 schreef Crack_ het volgende:
Zouden mensen in Nederland hun vlag ook halfstok doen morgen
Mja, vastquote:Op donderdag 5 december 2013 23:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zullen ongetwijfeld onnadenkende posers zijn die graag meedoen met de hype.
En als ik beneden kom om ook maar iets te doen zet ze de tv op pauze en staart ze me aan tot ik weg ben. ''Ja ik wil mijn programma zien verstoor me niet"quote:
Dit komt toch precies op hetzelfde neer?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Of mijn ma zit te zeiken dat ik nooit beneden zit of ze zit te zeiken dat ik alleen maar boven zit.
JA WAT WIL JE NOU
hahaquote:Op donderdag 5 december 2013 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit komt toch precies op hetzelfde neer?
oh wachtquote:Op donderdag 5 december 2013 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit komt toch precies op hetzelfde neer?
Hahahaquote:Op donderdag 5 december 2013 23:22 schreef Fok-it het volgende:
Ik vond hem altijd een beetje op Morgan Freeman lijken ook
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:22 schreef Fok-it het volgende:
Ik vond hem altijd een beetje op Morgan Freeman lijken ook
Je moeder zegt tegen jou dat je niet beneden mag zijn?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
oh wacht
Nouja, of ik ben altijd boven, of ik mag niet beneden zitten
Zoek maar op googlequote:
Samen op Robbeneilandquote:Op donderdag 5 december 2013 23:23 schreef Tjacka het volgende:
Oh Mandela vroeger goede contacten mee gehad.
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:23 schreef Tjacka het volgende:
Oh Mandela vroeger goede contacten mee gehad.
AHHAHAHAHAHA JA DIT OMGquote:Op donderdag 5 december 2013 23:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En als ik beneden kom om ook maar iets te doen zet ze de tv op pauze en staart ze me aan tot ik weg ben. ''Ja ik wil mijn programma zien verstoor me niet"
Er is net een film uit over Mandelaquote:Op donderdag 5 december 2013 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zoek maar op googleWeet zeker dat hij rol krijgt als er nog film over Mandela komt.
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moeder zegt tegen jou dat je niet beneden mag zijn?
Is dat voor of na je je broek omlaag hebt getrokken bij een lekker wijf op tv?
A pirate life for me!quote:
soms denk ik dat we gemaakt zijn voor elkaarquote:
Weet nog dat we samen naar de film gingen. En hij niet achterin ging zitten.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was ie ook zo gewoon gebleven?
Dat zou goed kunnen inderdaad. Hij heeft er ook wel een goede stem voorquote:Op donderdag 5 december 2013 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zoek maar op googleWeet zeker dat hij rol krijgt als er nog film over Mandela komt.
Hoe weet je dat? Je ziet zwart voor ogen in de bioscoopquote:Op donderdag 5 december 2013 23:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Weet nog dat we samen naar de film gingen. En hij niet achterin ging zitten.
Kut, ik lachtequote:Op donderdag 5 december 2013 23:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zo'n Rosa Parks type dus. Zij heeft mij nog mijn baan gekost, door haar hele act kwam ik te laat op mijn werk wegens de busvertragingquote:Op donderdag 5 december 2013 23:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:28 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Wel tof als je dat ziet!
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:28 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Wel tof als je dat ziet!
Deze gaat zo hard op mijn facebookquote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
soms denk ik dat we gemaakt zijn voor elkaar
Nouja, onze ouders.
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo'n Rosa Parks type dus. Zij heeft mij nog mijn baan gekost, door haar hele act kwam ik te laat op mijn werk wegens de busvertraging
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Deze gaat zo hard op mijn facebook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |