Vind het ook altijd beetje vreemd als volwassenen zonder kinderen Sinterklaas vieren inderdaadquote:Op donderdag 5 december 2013 22:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik al niet meer sinds ik 10 ben denk ik
Ja, hij overleed niet meer zodra er minder dan 10 dokters aan zijn bed stonden. In hoeverre dat leven is is de vraag alleen. Maar dat wordt weer dagen lang neppe sentimentele tv dusquote:Op donderdag 5 december 2013 22:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dacht dat het wat beter met hem ging
Mee eensquote:Op donderdag 5 december 2013 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind het ook altijd beetje vreemd als volwassenen zonder kinderen Sinterklaas vieren inderdaad
Niet als het misplaatst isquote:Op donderdag 5 december 2013 22:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Beetje zelfvertrouwen kan geen kwaad.
Nee precies. Maar bij zo`n man trekken ze ook wat minder snel de stekker eruit lijkt me.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, hij overleed niet meer zodra er minder dan 10 dokters aan zijn bed stonden. In hoeverre dat leven is is de vraag alleen. Maar dat wordt weer dagen lang neppe sentimentele tv dus
Gewoon aankloten met een gedicht. Je kunt het Sinterklaas noemen maar ook gewoon een traditie op zich. Dat het burgerlijk valt te noemen is een ander verhaal, gelukkig ben ik er niet allergisch voor.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind het ook altijd beetje vreemd als volwassenen zonder kinderen Sinterklaas vieren inderdaad
Oh het heeft niet eens zozeer met burgerlijk te makenquote:Op donderdag 5 december 2013 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon aankloten met een gedicht. Je kunt het Sinterklaas noemen maar ook gewoon een traditie op zich. Dat het burgerlijk valt te noemen is een ander verhaal, gelukkig ben ik er niet allergisch voor.
Die arme man lag al tijden op zijn sterfbed.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:59 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben gewoon blij voor die oude man dat ie dood is. Echt waar.
Waarom gaf je die man die je nummer vroeg dan geen kans?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mensen die net zo 'raar' zijn als ik.
Ja, daarom.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die arme man lag al tijden op zijn sterfbed.
Jeetje, nooit geweten.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, je kan daar ook groente en vlees halen.
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:00 schreef Fok-it het volgende:
Weet je ook meteen wie Person of the Year 2013 wordt.
Omdat ik mijn nummer niet op straat weggeef misschien? En al helemaal niet aan ventjes die ik een beetje eng vind.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Waarom gaf je die man die je nummer vroeg dan geen kans?
Paul Walker.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:00 schreef Fok-it het volgende:
Vind het wel wat hebben zolang je maar wat leuks kunt doen met je gedicht en dus met mensen welke je wel echt enigszins kent. Al haak ik af bij surprises.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh het heeft niet eens zozeer met burgerlijk te makenHeb het nooit leuk feest gevonden. Ja als kind natuurlijk wel. Kerst is veel toffer. ook leuker met cadeaus dan sinterklaas met cadeaus.
Niet Snowden?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:00 schreef Fok-it het volgende:
Ja, en ik snap dat... maar daardoor maak ik vaak geen vrienden of blijven mensen met het idee dat ik raar ben. Overigens ben ik niet zo hele raar als in gekke dingen doen, maar mensen snappen vaak niet wat ik bedoel ofzoquote:Op donderdag 5 december 2013 22:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
True true, mensen zijn oppervlakkig. Het kost tijd om iemand te waarderen om hoe die persoon echt is.
jij kende mij van hierquote:Op donderdag 5 december 2013 22:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vond jou meteen aardig
Oke sorry, ik wist niet dat ik eng over zou komen.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Omdat ik mijn nummer niet op straat weggeef misschien? En al helemaal niet aan ventjes die ik een beetje eng vind.
Het is een Amerikaans tijdschrift die die verkiezing houdt. Ik denk niet dat Snowden ook maar enige waardering krijgtquote:
Ik heb die crash van hem nog steeds niet gezien.quote:
Dit eigenlijk best herkenbaar.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en ik snap dat... maar daardoor maak ik vaak geen vrienden of blijven mensen met het idee dat ik raar ben. Overigens ben ik niet zo hele raar als in gekke dingen doen, maar mensen snappen vaak niet wat ik bedoel ofzo.
Misschien moet je even 23 cm krimpen zodat we even lang zijn. Misschien dan.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:01 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oke sorry, ik wist niet dat ik eng over zou komen.
Leeft hij nog dan?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb die crash van hem nog steeds niet gezien.
Kom ik godverdomme helemaal naar jouw dagelijks benoemde Ezelltown. Na eindelijk de stap te durven nemen na je Starbucks invitatie en dan loop je iets verschrikt hard langs mequote:Op donderdag 5 december 2013 23:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Omdat ik mijn nummer niet op straat weggeef misschien? En al helemaal niet aan ventjes die ik een beetje eng vind.
Is Time gesubsidieerd door de overheid?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is een Amerikaans tijdschrift die die verkiezing houdt. Ik denk niet dat Snowden ook maar enige waardering krijgt
Denken dat Ezelldorp een Starbucks heeft.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom ik godverdomme helemaal naar jouw dagelijks benoemde Ezelltown. Na eindelijk de stap te durven nemen na je Starbucks invitatie en dan loop je iets verschrikt hard langs me
Irritant he.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dit eigenlijk best herkenbaar.
[..]
Misschien moet je even 23 cm krimpen zodat we even lang zijn. Misschien dan.
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Denken dat Ezelldorp een Starbucks heeft.
Als dat nou mijn enige inschattingsfout was geweest.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Denken dat Ezelldorp een Starbucks heeft.
Ja.quote:
En Ramsey heeft niet eens gescoord.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:05 schreef Crack_ het volgende:
Nou, net iedereen op Facebook klaar met het spammen vna Paul Walker.. Is Mandela nu aan de beurt..
Same. Maar ik heb allemaal losse vriendenquote:Op donderdag 5 december 2013 23:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja.Gelukkig ben ik nu niet vriendloos, want dat zou nog wel eens vervelend kunnen zijn in combinatie met dat.
![]()
Ik heb tot nu toe enkel een link van de Frankfurther Allgemeine. Altijd weer die Duitsers welke het voor mij verpesten.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:05 schreef Crack_ het volgende:
Nou, net iedereen op Facebook klaar met het spammen vna Paul Walker.. Is Mandela nu aan de beurt..
Mooi, is dat ook meteen van de baan.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En Ramsey heeft niet eens gescoord.
Oh je wist al waar ik het over had, lekker dan.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mooi, is dat ook meteen van de baan.
Was dat niet de bedoeling?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh je wist al waar ik het over had, lekker dan.
Nothx, 23 cm is een mooi verschil. Jij kan nu nog hakken dragen zonder dat je boven mij uitkomt.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Misschien moet je even 23 cm krimpen zodat we even lang zijn. Misschien dan.
Nee. Ik vind het leuk om dingen te weten die andere mensen niet weten.quote:
Ohh, nou oke Nou ehh, volgende keer zal ik net alsof doen als ik het wel weetquote:Op donderdag 5 december 2013 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Ik vind het leuk om dingen te weten die andere mensen niet weten.
Nopequote:Op donderdag 5 december 2013 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vraag me af of men nou eindelijk eens eerlijk over Mandela gaat zijn nu hij dood is.
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:09 schreef Fok-it het volgende:
Wel cru hoor. Pakjesavond, overlijdt Zwarte Piet.
*proest*quote:Op donderdag 5 december 2013 23:09 schreef Fok-it het volgende:
Dat heb ik ook met mijn vrienden, maar de laatste jaren wordt er wel vaker samen afgesproken, wat best leuk is.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Same. Maar ik heb allemaal losse vrienden. En eigenlijk maar één vriendin bijgemakt sinds ik in Den Haag woon (en dat is nu bijna 4 jaar?!
). Dat is wel kut
!
omgquote:Op donderdag 5 december 2013 23:09 schreef Fok-it het volgende:
Nee. En terecht, waarom zou je zo'n statussymbool onderuit willen halen zeker nu er nog genoeg problemen zijn daar. Dat het walgelijk is dat hij de komende dagen als een god zal worden beschreven is overigens net zo triest.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vraag me af of men nou eindelijk eens eerlijk over Mandela gaat zijn nu hij dood is.
9/10quote:Op donderdag 5 december 2013 23:09 schreef Fok-it het volgende:
Ohh, leuk johquote:Op donderdag 5 december 2013 23:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met mijn vrienden, maar de laatste jaren wordt er wel vaker samen afgesproken, wat best leuk is.Dat met één vriendin heb ik eigenlijk ook.
Sprak wel eens af met andere mensen, maar dat voelde zo geforceerd, dat ik dat al tijden niet meer heb gedaan.
Maar gelukkig heb ik huisgenootjes met wie ik prima kan opschieten.
Ik ben sowieso niet van plan om lang in deze regio te blijven wonen, dus dat speelt ook mee.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh, leuk joh!!
En huisgenootje is ook fijn. Maarja, zal later wel goedkomen hoop ik dan
. Of als 't zo blijft
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh, nou oke Nou ehh, volgende keer zal ik net alsof doen als ik het wel weet?!
[..]
Nope
Ik trek hypocrisie slecht.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. En terecht, waarom zou je zo'n statussymbool onderuit willen halen zeker nu er nog genoeg problemen zijn daar. Dat het walgelijk is dat hij de komende dagen als een god zal worden beschreven is overigens net zo triest.
Die hebben zijn necrologie allang klaar.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:11 schreef Crack_ het volgende:
De helft van de krant van morgen zal ook over Mandela gaan.
Samequote:Op donderdag 5 december 2013 23:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet van plan om lang in deze regio te blijven wonen, dus dat speelt ook mee.Maar op sommige momenten voel ik mij wel echt anti-sociaal hoor.
(niet eenzaam)
Dat geloof ik meteenquote:Op donderdag 5 december 2013 23:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die hebben zijn necrologie allang klaar.![]()
Ach ja natuurlijkquote:Op donderdag 5 december 2013 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die zal wel met de gehele familie pakjes uitpakken al dansend op Kate Bush.
Ja, dat het jammer is dat iedereen verder ver weg is. Toch?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Same. Soms wel eenzaam maar dat gaat dan specifiek over Den Haag. Dus niet echt eenzaam maar soms DenHaag-eenzaam .Snapje?!
Kun jij zelf wel goed vrienden maken als je je best doet?
Mensen die maatschappelijk ontwikkeld over willen komen.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:14 schreef Crack_ het volgende:
Iemand op fb zegt dat Mandela een groot gemis is voor de wereld. Snap dat niet hoor, hij deed de afgelopen vijf jaar al niks meer dus dat gemis is nu toch niet erger.
Ja, dat jaquote:Op donderdag 5 december 2013 23:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, dat het jammer is dat iedereen verder ver weg is. Toch?
Als ik mijn best doe, dan kan ik het wel. Maar 'probleem' is dus dat ik dat nooit doe.
Statussymbool. Zijn aanwezigheid zorgde toch tegen beter weten in tot verbondenheid. Het zou mij niet verbazen als het de komende tijd flink losgaat in Zuid-Afrika al ging het symbool wel verder dan enkel Afrika.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:14 schreef Crack_ het volgende:
Iemand op fb zegt dat Mandela een groot gemis is voor de wereld. Snap dat niet hoor, hij deed de afgelopen vijf jaar al niks meer dus dat gemis is nu toch niet erger.
Ach, allemaal melodramatisch gelul natuurlijk.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:14 schreef Crack_ het volgende:
rtquote:
Nee tuurlijk nietquote:
Tja, dat krijg je nu meteen weer.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:14 schreef Crack_ het volgende:
O. Wat is er dan?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet.
Ik vind het goed dat die man is overleden want zn leven was al lang op.
Oh echt? Ben je daar bang voor?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, allemaal melodramatisch gelul natuurlijk.
Het zijn voor mij vaak alleen van die momentjes dat ik denk, shit, we gaan allemaal
NEED MORE!quote:Op donderdag 5 december 2013 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zelfs met de knuffels die je hebt gekregen?
Als een verre oomquote:Op donderdag 5 december 2013 23:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je nu meteen weer.Al die mensen die ook meteen gaan zeggen dat hun hart huilt en hij zoveel voor ze betekent.
Niet bang, meer dat ik denk, ik moet iets zinvols gaan doen met de tijd die ik nog hebquote:
Mn hart huilt, bwhehequote:Op donderdag 5 december 2013 23:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je nu meteen weer.Al die mensen die ook meteen gaan zeggen dat hun hart huilt en hij zoveel voor ze betekent.
Same oldquote:
Het is alsof ik een stukje van mezelf ben kwijtgeraakt vandaagquote:
Ohzo, nouja waarom zou dat moetenquote:Op donderdag 5 december 2013 23:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet bang, meer dat ik denk, ik moet iets zinvols gaan doen met de tijd die ik nog heb
Elke Nederlander onder de 50 die dat stelt is sowieso enkel aandachtsgeil en zogenaamd maatschappij kritisch bezig. Mij doet het dan ook echt heel weinig allemaal.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Om te proberen gelukkig te zijn/wordenquote:Op donderdag 5 december 2013 23:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohzo, nouja waarom zou dat moeten.
quote:
Oh, ja dat is wel goed ja.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Om te proberen gelukkig te zijn/worden
Zooo liefquote:
DIT.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Of mijn ma zit te zeiken dat ik nooit beneden zit of ze zit te zeiken dat ik alleen maar boven zit.
JA WAT WIL JE NOU
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |