Schatjeeuuuu ik weet niet meer hoe ik met je moet praten, ik ben té belgische voor jequote:Op vrijdag 6 december 2013 00:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Omdat ik een goed gevoel nodig heb en totaal niet serieus bezig ben als ik achter iemand aanren die ik niet ken bijvoorbeeld?
Zeg nou zelf? Als iemand opeens achter een onbekend persoon aanrent om even te vertellen dat hij haar mooi vindt dan is dat toch een beetje raar?quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:03 schreef complicate het volgende:
[..]
Schatjeeuuuu ik weet niet meer hoe ik met je moet praten, ik ben té belgische voor je
Om het eerste contact te leggen is een datingsite geschikt. Maar elkaar echt leren kennen doe je irl vind ik.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:02 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, maar verandering begint bij jezelf, als ik met mijn vrienden uitga hebben we een "regel" dan we onze gsm uitzetten en dat we ons gaan uileven tot de ochtend. En daarom vind ik online dating echt niets voor mij, mensen leer je irl kennen vind ik. Met alle respect voor mensen die wel online daten. Maar dat maakt het communicatief minder interessant vind ik.
Ooh op die manier. Dan kan je zowiezo wat uitkijken om naar een ander land te gaan ofzo. Het maakt het leven altijd interessant om te reizen enzo.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als het goed is, is mijn opleiding in heel Europa geldig. Maar ik spreek alleen Engels, dus dan ben ik beperkt tot de eilanden.
Je hebt ook gewoon speed date etc toch.. Moet ook wel goed kunnen werken.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Om het eerste contact te leggen is een datingsite geschikt. Maar elkaar echt leren kennen doe je irl vind ik.
Datingsite vind ik voor 50+, maar ik snap nu wel meer waarom mensen het doen als ik hoor hoe mensen individualistisch leven. En toch heb ik voorkeur voor irl ontmoetingen. Ieder zijn ding zeg maar.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Om het eerste contact te leggen is een datingsite geschikt. Maar elkaar echt leren kennen doe je irl vind ik.
Waarom als ze echt mooi is en uistraling heeft? Ik bedoel ik ga toch niet raar reageren als een man mij zeg "wat zie je er goed uit", wat is daar zo raar aan? Vertel mij eens shoekequote:Op vrijdag 6 december 2013 00:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zeg nou zelf? Als iemand opeens achter een onbekend persoon aanrent om even te vertellen dat hij haar mooi vindt dan is dat toch een beetje raar?
Maar wij gaan dus niet meer daten omdar we elkaar niet irl hebben ontmoet?quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Datingsite vind ik voor 50+, maar ik snap nu wel meer waarom mensen het doen als ik hoor hoe mensen individualistisch leven. En toch heb ik voorkeur voor irl ontmoetingen. Ieder zijn ding zeg maar.
Hier denken ze meteen dat je wat van ze wil.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Waarom als ze echt mooi is en uistraling heeft? Ik bedoel ik ga toch niet raar reageren als een man mij zeg "wat zie je er goed uit", wat is daar zo raar aan? Vertel mij eens shoeke
Als iemand al voorbij is en je haar toeschreeuwt even te wachten en je naar haar toe rent en dan vervolgens zegt, ''nou ik vind je gewoon echt heel mooi dat wou ik even kwijt''quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:11 schreef complicate het volgende:
ik ga toch niet raar reageren als een man mij zeg "wat zie je er goed uit", wat is daar zo raar aan? Vertel mij eens shoeke
OMGquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hier denken ze meteen dat je wat van ze wil.
Tja, je kent me inmiddels toch? Easy decision, hard to live by...quote:Op donderdag 5 december 2013 23:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Yats, vraag haar nummer , goed?
Naar wie refereer je Royco ?quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar wij gaan dus niet meer daten omdar we elkaar niet irl hebben ontmoet?
Dat valt mij wel erg op, in ieder geval bij het uitgaansleven...quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zal ook niet bij iedereen zo zijn maar ook dat komt door die individualistische cultuur enzo.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:14 schreef complicate het volgende:
[..]
OMG, ik zeg dan "oh dank u" en bij gelegenheid geef ik ook een compliment terug. Wat is daar toch zo raar aan. Amaiiii zeg!
Een keer, zonder dollen, zei ik alleen maar "Hallo" en ze zei gelijk: "Ik heb geen vriendje".quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Allez, waarom is dat nu zo grappig? Of hilarisch?quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als iemand al voorbij is en je haar toeschreeuwt even te wachten en je naar haar toe rent en dan vervolgens zegt, ''nou ik vind je gewoon echt heel mooi dat wou ik even kwijt''
Lijkt mij toch een apart gezicht![]()
Als iemand mij niet intereseert en tegen me aan begint te lullen negeer ik die geen ook. Gaat die geen door zeg ik dat ik niet geintereseert bent. Gaat die persoon dan door vraag ik wel deel van "intereseert mij niet" niet begrijpt en of die geen niet iemand anders kan vervelen.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het ook frappant dat er zo een enorme arrogantie bestaat dat iemand nadat je haar aangesproken hebt gewoon een halve tel aankijkt en dan weer wegkijkt oid.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:14 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, je kent me inmiddels toch? Easy decision, hard to live by...
Omdat het nogal een apart gezicht is dat iemand je helemaal laat wachten en naar je toe komt rennen om alleen even te zeggen dat je knap bent?quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:16 schreef complicate het volgende:
[..]
Allez, waarom is dat nu zo grappig? Of hilarisch?
Ik ben minimaal 1 maand per jaar op reis, toch heeft dat op mijn liefdesleven geen invloed. In het buitenland ben ik net zo'n drama als in eigen land...quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Ooh op die manier. Dan kan je zowiezo wat uitkijken om naar een ander land te gaan ofzo. Het maakt het leven altijd interessant om te reizen enzo.
Waarom niet gewoon aardig doen, dat is ook juist het hele probleem van de maatschappij van tegenwoordig.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als iemand mij niet intereseert en tegen me aan begint te lullen negeer ik die geen ook. Gaat die geen door zeg ik dat ik niet geintereseert bent. Gaat die persoon dan door vraag ik wel deel van "intereseert mij niet" niet begrijpt en of die geen niet iemand anders kan vervelen.
Je kan het ook omdraaien, de arrogantie hebben dat iedereen maar op je reageerd.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als iemand mij niet intereseert en tegen me aan begint te lullen negeer ik die geen ook. Gaat die geen door zeg ik dat ik niet geintereseert bent. Gaat die persoon dan door vraag ik wel deel van "intereseert mij niet" niet begrijpt en of die geen niet iemand anders kan vervelen.
Je kan het ook omdraaien, de arrogantie hebben dat iedereen maar op je reageerd.
Hoezo? wat heeft dat met individualisme te maken? Als een vrouw mooi is en je zegt het haar gemeend? dat is toch sociaal communicatief ? Ik bedoel als iemand een mooi kapsel heeft, dan zeg je dat toch spontaan van "oooh wat zie je er goed uit vandaag", of denk je dat en zeg je dat niet?quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zal ook niet bij iedereen zo zijn maar ook dat komt door die individualistische cultuur enzo.
Beter dan het antwoord 'ik heb een vriendje'...quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een keer, zonder dollen, zei ik alleen maar "Hallo" en ze zei gelijk: "Ik heb geen vriendje".
Die snap ik even niet?quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een keer, zonder dollen, zei ik alleen maar "Hallo" en ze zei gelijk: "Ik heb geen vriendje".
Kut, dat bedoelde ik ook.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:20 schreef yats het volgende:
[..]
Beter dan het antwoord 'ik heb een vriendje'...
Oh je bent me weer aan het teasen héquote:
Omdat er miss ook momenten zijn dat je daae helemaal niet op zit te wachten.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon aardig doen, dat is ook juist het hele probleem van de maatschappij van tegenwoordig.
Ja die vloek heb ik ook. Hele verhalen laten ze los op me. Als het me niet boeit negeer ik die mensen. Dodelijk vermoeiend.quote:Vaak zat dat mensen tegen me beginnen te praten, echt geen reden om meteen maar bot te doen.
Raar maar waar.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Omdat het nogal een apart gezicht is dat iemand je helemaal laat wachten en naar je toe komt rennen om alleen even te zeggen dat je knap bent?
Tis nogal wat moeite om even je complimentje kwijt te kunnen.
Voor mij is online daten en dergelijke dus wel handig. Zit je in ieder geval niet met dit soort gekut.quote:
Ben je een dramaking dan? lol maar eeuuuh zolang je op andere vlakken van je leven tevreden bent hoeft het geen issue te worden denk ik.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:18 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben minimaal 1 maand per jaar op reis, toch heeft dat op mijn liefdesleven geen invloed. In het buitenland ben ik net zo'n drama als in eigen land...
Daar is ook een gezegde van; 'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet'quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Omdat er miss ook momenten zijn dat je daar helemaal niet op zit te wachten.
[..]
Ja die vloek heb ik ook. Hele verhalen laten ze los op me. Als het me niet boeit negeer ik die mensen. Dodelijk vermoeiend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |