Was recent nog in Ierland. Daar in 3 dagen meer aanspraak gehad dan het laatste half jaar in Nederlandquote:Op donderdag 5 december 2013 23:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Waarom niet hé, maar amai seg ik wist echt niet dat het zo was in NL. Ik ben verrast!
Een vakantie liefje is altijd leuk
Ja die. Ok, maar goed ze is niet the only girl in the world hé. Als ze je niet toevoegt op FB dan next.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:47 schreef yats het volgende:
[..]
Welke? Die waar ik nu in geïnteresseerd ben en waarvan ik de facebook heb? Vooralsnog valt daar weinig over te zeggen. Ze was gisteren niet in de stad en is morgen ook niet bij de training die ik mag geven om haar team wat fysiek sterker te maken aanwezig omdat ze met een vriend van me naar een voetbalwedstrijd is...
Nederlandse vrouwen zijn zeer kritisch. Dat is toch geen nieuws?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Waarom niet hé, maar amai seg ik wist echt niet dat het zo was in NL. Ik ben verrast!
Een vakantie liefje is altijd leuk
Ja...?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Ze kan je toch seskueel prikkelen door haar look en uitstraling?
PPFFF wat een kutland (sorry)quote:Op donderdag 5 december 2013 23:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was recent nog in Ierland. Daar in 3 dagen meer aanspraak gehad dan het laatste half jaar in Nederland
Het zijn niet alleen de vrouwen.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vrouwen in Nederland
[..]
Klopt. Daarom ook geen pogingen doen.
Als ik ergens op vakantie ben, merk ik direct dat mensen veel opener zijn. Erg frappant.
Misschien moet ik maar op vakantie iemand hosselen.
Het zou zomaar kunnen ja. Maar om eerlijk te zijn zou ik liever haar nummer hebben. Dat communiceert handiger. Bij mij is het meestal zodat als vrouwen me eenmaal wat beter leren kennen de kans op een date (of meer) groter word...quote:Op donderdag 5 december 2013 23:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja die. Ok, maar goed ze is niet the only girl in the world hé. Als ze je niet toevoegt op FB dan next.
Maar ik vermoed dat ze dat zal doen want jullie mekaar al enzo. Zie geen reden waarom ze het niet zou doen eerlijk gezegd.
Ik merk aan mezelf dat ik geen haast voel als ik op vakantie ben...quote:Op donderdag 5 december 2013 23:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Klopt. Daarom ook geen pogingen doen.
Als ik ergens op vakantie ben, merk ik direct dat mensen veel opener zijn. Erg frappant.
Misschien moet ik maar op vakantie iemand hosselen.
Mensen hier in NL zijn 9 van de 10x alleen met hunzelf bezig.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was recent nog in Ierland. Daar in 3 dagen meer aanspraak gehad dan het laatste half jaar in Nederland
Hhaha be-vrouwen ook , maar ze zijn veel spontaner denk ik.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:51 schreef yats het volgende:
[..]
Nederlandse vrouwen zijn zeer kritisch. Dat is toch geen nieuws?
Darling, wat?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja...?
Om daar iets mee te doen heb ik een mood voor nodig.
OMG, ik zou verhuizenquote:Op donderdag 5 december 2013 23:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het zijn niet alleen de vrouwen.
Ik heb sinds de opkomst van de smartphone niet meer met andere mensen in de pauze gezeten zeg maar. Nu op mijn werk wel weer, en iedereen lijkt vastgelijmd te zitten aan zijn telefoon. Echt ouwehoeren als collega's onder elkaar zit er niet echt meer in. Leert elkaar dus ook niet echt kennen.
Maar zijn de mensen daar dan in andere steden niet anders dan? Ik bedoel zijn de mensen zo gelijkaardig in AMsterdam dan in Den haag oid? Ik denk toch niet dat het in heel het land echt zo is?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mensen hier in NL zijn 9 van de 10x alleen met hunzelf bezig.
Ze kan er zo geil als een kanon uitziet, maar voordat ik achter haar aanren moet ik wel erg goed in mijn vel zitten en tevens een of ander ''FUCK ITTTTTTTT LEKKER STOM DOEN!!'' mindset hebben.quote:
Als het goed is, is mijn opleiding in heel Europa geldig. Maar ik spreek alleen Engels, dus dan ben ik beperkt tot de eilanden.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:52 schreef complicate het volgende:
[..]
PPFFF wat een kutland (sorry)![]()
Verhuizen?
Dat ook, ja. Al lijkt da took van de leeftijd af te hangen. Toen ik computers repareerde als bijbaan, zat iedereen aan zijn telefoon. Waren veelal jong.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het zijn niet alleen de vrouwen.
Ik heb sinds de opkomst van de smartphone niet meer met andere mensen in de pauze gezeten zeg maar. Nu op mijn werk wel weer, en iedereen lijkt vastgelijmd te zitten aan zijn telefoon. Echt ouwehoeren als collega's onder elkaar zit er niet echt meer in. Leert elkaar dus ook niet echt kennen.
Je hebt ander werk?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik merk aan mezelf dat ik geen haast voel als ik op vakantie ben...
Ik poog mezelf nu al een tijdje van tijdsdruk te verlossen maar het lukt nog niet echt... Ik moet er iets actiever op letten...
Wat dat betreft heb ik daar nu het perfecte werk voor.
Helaas wel, ja.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mensen hier in NL zijn 9 van de 10x alleen met hunzelf bezig.
Hagenezen zoeken meer oogcontact dan Adammers. (binnen et uitgaansleven)quote:Op donderdag 5 december 2013 23:56 schreef complicate het volgende:
[..]
Maar zijn de mensen daar dan in andere steden niet anders dan? Ik bedoel zijn de mensen zo gelijkaardig in AMsterdam dan in Den haag oid? Ik denk toch niet dat het in heel het land echt zo is?
Yats, vraag haar nummer , goed?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:53 schreef yats het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen ja. Maar om eerlijk te zijn zou ik liever haar nummer hebben. Dat communiceert handiger. Bij mij is het meestal zodat als vrouwen me eenmaal wat beter leren kennen de kans op een date (of meer) groter word...
Van de ene kant is de smartphone een geweldige uitvinding. Maar toch denk ik vaak dat we beter af waren zonder die technologie.quote:
Er zullen vast uitzonderingen zijn maar moeilijk te zeggen, had het laatst al met iemand over maar in de randstad is het inderdaad wel zo.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:56 schreef complicate het volgende:
[..]
Maar zijn de mensen daar dan in andere steden niet anders dan? Ik bedoel zijn de mensen zo gelijkaardig in AMsterdam dan in Den haag oid? Ik denk toch niet dat het in heel het land echt zo is?
Amai jongen! ik zal maar niet vragen waarom.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze kan er zo geil als een kanon uitziet, maar voordat ik achter haar aanren moet ik wel erg goed in mijn vel zitten en tevens een of ander ''FUCK ITTTTTTTT LEKKER STOM DOEN!!'' mindset hebben.
Hoezo niet?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:59 schreef complicate het volgende:
[..]
Amai jongen! ik zal maar niet vragen waarom.
Dat vind ik ook, maar verandering begint bij jezelf, als ik met mijn vrienden uitga hebben we een "regel" dan we onze gsm uitzetten en dat we ons gaan uileven tot de ochtend. En daarom vind ik online dating echt niets voor mij, mensen leer je irl kennen vind ik. Met alle respect voor mensen die wel online daten. Maar dat maakt het communicatief minder interessant vind ik.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Van de ene kant is de smartphone een geweldige uitvinding. Maar toch denk ik vaak dat we beter af waren zonder die technologie.
Het was in ieder geval gezelliger.
Schatjeeuuuu ik weet niet meer hoe ik met je moet praten, ik ben té belgische voor jequote:Op vrijdag 6 december 2013 00:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Omdat ik een goed gevoel nodig heb en totaal niet serieus bezig ben als ik achter iemand aanren die ik niet ken bijvoorbeeld?
Zeg nou zelf? Als iemand opeens achter een onbekend persoon aanrent om even te vertellen dat hij haar mooi vindt dan is dat toch een beetje raar?quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:03 schreef complicate het volgende:
[..]
Schatjeeuuuu ik weet niet meer hoe ik met je moet praten, ik ben té belgische voor je
Om het eerste contact te leggen is een datingsite geschikt. Maar elkaar echt leren kennen doe je irl vind ik.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:02 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, maar verandering begint bij jezelf, als ik met mijn vrienden uitga hebben we een "regel" dan we onze gsm uitzetten en dat we ons gaan uileven tot de ochtend. En daarom vind ik online dating echt niets voor mij, mensen leer je irl kennen vind ik. Met alle respect voor mensen die wel online daten. Maar dat maakt het communicatief minder interessant vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |