thanksquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:40 schreef Ame_thyst het volgende:
Leuk leuk, nivea is populair onder de posters hier. Leuke tijdlijn mender![]()
kekke setup david.quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:37 schreef Mender het volgende:
Mijn desk door de jaren heen...
< 2003 :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links m'n nokia 3310Rechts videorecorder
CRT monitor
Kutstoel trouwens
Pc was een single core amd 1,4 GHZ, verdere specs weet ik zo niet meer.
2004:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe kamer. Nieuwe speakers. Betere stoel (maar nog steeds kut)
2006:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw bureau, nieuwe pc (intel 3Ghz). Nieuwe bankBeamer!
![]()
nu:nice Mender! wel echt een workstation die laaste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
rsiquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:43 schreef Ame_thyst het volgende:
in 2004 was mender tijdelijk linkshandig![]()
Gelukkig geen last meer van nu![]()
"Tweakers kan niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele emotionele schade als gevolg van het niet winnen van een van de vette prijzen."![]()
![]()
![]()
views: 341.546 •quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:45 schreef d4v1d het volgende:
"Tweakers kan niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele emotionele schade als gevolg van het niet winnen van een van de vette prijzen."![]()
Schat je kansen niet te hoog in.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
niet geschoten is altijd misquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:46 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
views: 341.546 •
Schat je kansen niet te hoog in.![]()
![]()
Ja, ook al een jaar last van maar ja, rust houden zeggen ze dan, gaat nog al moeilijk als je met de pc werkt. Okey ik zou wat minder kunnen gamen, of fokken.quote:![]()
Verdenk overigens mijn Xbox controller ervan, nooit 2 dagen assasins creed moeten doen
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
is dat die gast van communityquote:Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Dat was baasquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:21 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
true maar ik heb genoeg aan 2 monitoren voor gaming en dan zou ik de 3de gebruiken voor excell / word oid. en dan is verticaal wel handig. Ziet er ook wel spang uit.
[ afbeelding ]
TJV / Plex / Curlbrah tekkit base![]()
![]()
Jup, is zo'n WII u-sing micquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:57 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Tof lampje zo, Jammer van die mic though hangt die daar aan zijn cord ofwat?Vroeger werkte die wel goed, maar nu is het bereik kut, moet hem eigenlijk weghalen.
![]()
quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:14 schreef MineraalWater het volgende:
Zondag nummer van Justin Bieber FT Chance The Rapper. Ben benieuwd..![]()
![]()
plex pls.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:17 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja watmag dat ook al niet meer?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2013 20:20:28 ]![]()
Ben gewoon benieuwd wat er uit gaat komen.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:21 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ben gewoon benieuwd wat er uit gaat komen.Ik zou niet teveel verwachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat waar? Welke serveR?quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:21 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
true maar ik heb genoeg aan 2 monitoren voor gaming en dan zou ik de 3de gebruiken voor excell / word oid. en dan is verticaal wel handig. Ziet er ook wel spang uit.
[ afbeelding ]
TJV / Plex / Curlbrah tekkit basehttp://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Euy. Die yokidrinkoptimelkwarktaartenfristi zijn dikmakers.quote:http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Sorry voor de valse hoop Sosua.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Staat 0 kcal op.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:37 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Euy. Die yokidrinkoptimelkwarktaartenfristi zijn dikmakers.
Overbodige suikers, en koolhydraten. Tenzij je flink sport. Dan kan je nog beter gewoon kwark eten.
Maar goed, ik drink het ook.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:37 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Euy. Die yokidrinkoptimelkwarktaartenfristi zijn dikmakers.
Valt mee toch?![]()
![]()
Yep.quote:http://www.syfy.com/tinman/oz/
http://www.syfy.com/tinman/oz/
Aldie.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:45 schreef MineraalWater het volgende:
Wie vind zulke schoenen nou eigenlijk mooi?
[ afbeelding ]Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
JA WELK SNEU KINDD HAD MIJ GEREPORTHEB NU EEN PM VAN STINGETRINGELING
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Had wel deze aan toen ze me voorzitter maakten
Allemaal serieuze balletjes met khaki broeken, glimmend leren schoentjes enzo. Ik breng die swagger wel even in de kamer![]()
![]()
Dat is wel baasquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Had wel deze aan toen ze me voorzitter maakten
[ afbeelding ]
Allemaal serieuze balletjes met khaki broeken, glimmend leren schoentjes enzo. Ik breng die swagger wel even in de kamerOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Haha bobje toch. Wat had je nou weer gedaan?http://www.syfy.com/tinman/oz/
Ah, goeie. Was vergeten dat ik nog wat sneakers in de wasmachine heb zitten, die moeten allang klaar zijn.![]()
Die staat in mn huiskamer. Niets bijzonders. Alleen een monitor.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Post jouw pc hoek dan eens manhttp://www.syfy.com/tinman/oz/
quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Niet echt. Beetje té![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Snap gelezen?quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:54 schreef SosuaCafe het volgende:
Haha bobje toch. Wat had je nou weer gedaan?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ja. Helemaal gemist.quote:http://www.syfy.com/tinman/oz/
Pff.. speciaal voor jou nog een keerquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
ja sorry dat ik vrienden heb.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
StalkerJe noemt haar telkens mama als ze zegt dat er hutspot is, die posts van je krijgen telkens genoeg likes om bovenaan mijn pagina te komen
Fear is the grease of society.![]()
Zelfs met korting mogen ze die kötbullar nog houden.quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:12 schreef Ame_thyst het volgende:
Tom krijg je nu korting bij die IKEA met die zweedse blondine van je ? #dtvIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
![]()
Shaderon is dat hyper geitje en de rest zijn diverse mensen uit deze topic@Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!![]()
quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:07 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Shaderon is dat hyper geitje en de rest zijn diverse mensen uit deze topic@![]()
![]()
Zijn jullie nu een item? We hebben niet echt een duidelijke update gehad. Ik snak naar meerquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:02 schreef TJV het volgende:
[..]
Zelfs met korting mogen ze die kötbullar nog houden.![]()
Coole UI Flod!quote:Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Ze slaapt nu bijna een week hier en haar kamer is opgezegd, dus ehh, ja.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:09 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Zijn jullie nu een item? We hebben niet echt een duidelijke update gehad. Ik snak naar meer
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
En dit ben jij.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:07 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Shaderon is dat hyper geitje en de rest zijn diverse mensen uit deze topic@![]()
![]()
check ons arma 2 spelen dan. Ik ben "armouredspacepony"
quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
En dit ben jij.
[ afbeelding ]
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
En wat als ze het uitmaakt? Dan heeft ze geen bed meer?quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:13 schreef TJV het volgende:
[..]
Ze slaapt nu bijna een week hier en haar kamer is opgezegd, dus ehh, ja.![]()
![]()
![]()
Ja, dit is een goedkopere variant van vastbinden dan bezwangeren.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:25 schreef d4v1d het volgende:
[..]
En wat als ze het uitmaakt? Dan heeft ze geen bed meer?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Oh wooooowquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:13 schreef TJV het volgende:
[..]
Ze slaapt nu bijna een week hier en haar kamer is opgezegd, dus ehh, ja.![]()
dan zal ze logischerwijs een trap onder haar reet krijgen en een huis moeten gaan zoeken..quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:25 schreef d4v1d het volgende:
[..]
En wat als ze het uitmaakt? Dan heeft ze geen bed meer?![]()
toch????![]()
Si.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:39 schreef mschol het volgende:
[..]
dan zal ze logischerwijs een trap onder haar reet krijgen en een huis moeten gaan zoeken..
toch????
Inderdaad erg snel, maar het punt was dat ze per maand bijna 800 euro kamerhuur betaalde, geen werk had, geen geld van haar ouders kreeg en stufi niet genoeg was om mee rond te komen. Ze was nu op haar spaarrekening aan het interen maar die is de naam spaarrekening eigenlijk niet waard. Ze bleef al vrij snel hier slapen en toen zei mijn pa van 'fuck it, zeg die kamer maar op'. Dus zodoende heb ik een kacheltje in mijn bed.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ik zeg het niet vaak maareh.. pics! per DM desnoodsChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Ga zelf stroom uitdelen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:44 schreef Curlbrah het volgende:
Ik zeg het niet vaak maareh.. pics! per DM desnoodsIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:![]()
Dan zal ook wel niet de moeite waard zijn.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Moet ik nu zeggen HOERENZOON!!! en een foto posten?quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:49 schreef Curlbrah het volgende:
[..]![]()
Dan zal ook wel niet de moeite waard zijn.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Je hebt geen andere keus.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
100 pics van haar tegen 1 van jou?quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:51 schreef MineraalWater het volgende:
Nou tom ik wil desnoods wel pics van mij ruilen.
Hoe kan ze erachter komen als je pics DM'ed dan... niet!Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
yvonne leest mee, weet je toch?quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:51 schreef Curlbrah het volgende:
Hoe kan ze erachter komen als je pics DM'ed dan... niet!It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Je prullenbak.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:52 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja is goed, Waar wil je een foto van?
Ik kan pics van Bobber die zijn bibliotheekpas met naam en foto vasthoud/t bieden, hoeveel foto's krijg ik daarvoor?![]()
Ik moet zeggen dat je mijn verwachtingen hebt overtroffen, maar helaas ben ik een schijterd.quote:Als goedmakertje draag ik TJV Corp. aan je over. Gegroet.
Maarr ze moest wel lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:22 schreef TJV het volgende:
Maarr ze moest wel lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
pak die op danIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
gewoonIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
evenIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: