Ah, deload? Mag ook wel als je zo intensief hebt zitten trainenquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:55 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
UiteraardAlleen heb nu een weekje rust
Bivak Korps Mariniersquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ah, deload? Mag ook wel als je zo intensief hebt zitten trainen
Ja. Fantastischquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Lekker rennen en opdrukken dus. Leuk!
Correct. Waardeloos vreten is onterecht trouwensquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Niet goed voor je 'gains' trouwens dat rennen en vliegen, weinig slaap en waardeloos vreten.
Wat eet je zoal gedurende zo'n hardloop week dan?quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:04 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Correct. Waardeloos vreten is onterecht trouwens
Je weet totaal niet hoe een bivak eruitziet blijkt alquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat eet je zoal gedurende zo'n hardloop week dan?
M.a.w je weet niet wat je in je lichaam stopt, hoeveel je in je lichaam stopt en wat je nodig hebt. Dat is in mijn ogen waardeloos vreten en zeker als je serieus bezig bent met je lichaam&fitness. Dat je lekkere bammetjes kunt smeren en 's avonds een lekker soepje hebt zal best.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:08 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Je weet totaal niet hoe een bivak eruitziet blijkt alHardloop week, we doen godverdomme geen new york marathon
![]()
Maar omdat je het zo graag wilt weten: 3x per dag toegang tot restaurant met prima voedsel uit de supermarkt met eigen bakker en slager.
Waarom weet ik dat niet? Ik kan toch etiketten lezen?quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
M.a.w je weet niet wat je in je lichaam stopt, hoeveel je in je lichaam stopt en wat je nodig hebt. Dat is in mijn ogen waardeloos vreten en zeker als je serieus bezig bent met je lichaam&fitness. Dat je lekkere bammetjes kunt smeren en 's avonds een lekker soepje hebt zal best.
Etiketten in een restaurant? Daarbij weet je het alsnog niet aangezien je niet alles afweegt.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:14 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Waarom weet ik dat niet? Ik kan toch etiketten lezen?
Luister, het is een restaurant waar je in de avond je eten voorgeschoteld krijgt. In de middag en ochtend is het net een supermarkt. En ja, daar staan ook grammen op etc.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Etiketten in een restaurant? Daarbij weet je het alsnog niet aangezien je niet alles afweegt.
En wat is je eet schema? Aangezien je op die video eerder lijkt op iemand die net ontsnapt is uit een concentratiekamp.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Luister, het is een restaurant waar je in de avond je eten voorgeschoteld krijgt. In de middag en ochtend is het net een supermarkt. En ja, daar staan ook grammen op etc.
Vids or it didnt happen!quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:41 schreef BredeBroeder het volgende:
Leuke wending in dit topicTevens, opkutten met dat filmpje, dat was 1e x gym
Bench nu 50
Mooi gezegd! Wij van KLB gaan BredeBroeder zien groeien van een zwakke beta naar een sterke alfaquote:
Shit hahahaquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:17 schreef Kiid het volgende:
[ afbeelding ]
Zo briljant. 'Pretend you're a truck driver'
quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is geloof ik wel de bedoeling dat er gewichten aan die stok zitten.
Als je dat doet dan bestel je een enkele reis naar Snapcityquote:
Is DAT de TS?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:14 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ah deze. TS is een daywalker.
Ja. Uploadde hij zelf. Je moet wel ergens beginnen natuurlijkquote:
Ach, ze zijn in ieder geval wel lekker bezig.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |