30kg's beide kanten? heb niet gelezen hoeveel TSBRAH deedquote:Op donderdag 5 december 2013 23:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Een spotter nodig hebben bij 30kg BP
Nee, want dat zou +-80kg in totaal zijn. 30KG in totaal inclusief stangquote:Op donderdag 5 december 2013 23:57 schreef boeraap het volgende:
[..]
30kg's beide kanten? heb niet gelezen hoeveel TSBRAH deed
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, want dat zou +-80kg in totaal zijn. 30KG in totaal inclusief stang
TS in actie. En dat is echt TS, geen getroll. Postte hij paar weken geleden in BB topic
quote:
Breder pakken en beter spul aanschaffen. Volgens mij is TS een grote troll die zichzelf voor schut zet.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, want dat zou +-80kg in totaal zijn. 30KG in totaal inclusief stang
TS in actie. En dat is echt TS, geen getroll. Postte hij paar weken geleden in BB topic
Topic is sowieso wel een troll, maar hij had niet verwacht dat dat filmpje zou komen natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:07 schreef Internepper het volgende:
[..]
Breder pakken en beter spul aanschaffen. Volgens mij is TS een grote troll die zichzelf voor schut zet.
Omdat hij die postte in het BB-topic een week of 2/3 geleden en ik me dat nog kon herinneren. Op zich niks mis mee natuurlijk, maar is wel mooi backfire materiaal als hij zo'n topic maaktquote:
Goed kanaal ookquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Topic is sowieso wel een troll, maar hij had niet verwacht dat dat filmpje zou komen natuurlijk.
Ach, TS is wel lekker bezig. Maar ik had eerst met hem een hele discussie op KLB waar ik bij zei dat die militaire ventjes altijd van die magere scharminkels zijn met 0,0 spiermassa en alleen lang en hard kunnen rennen. Filmpje bevestigt toch wel weer dat vooroordeelquote:
Haha. Ach ja, iedereen moet ergens beginnen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ach, TS is wel lekker bezig. Maar ik had eerst met hem een hele discussie op KLB waar ik bij zei dat die militaire ventjes altijd van die magere scharminkels zijn met 0,0 spiermassa en alleen lang en hard kunnen rennen. Filmpje bevestigt toch wel weer dat vooroordeel
Klopt. Daarom deed ik er ook niks mee toen hij het postte in dat topic, maar toen ik dit topic zag kon ik het niet latenquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:20 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Haha. Ach ja, iedereen moet ergens beginnen.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Klopt. Daarom deed ik er ook niks mee toen hij het postte in dat topic, maar toen ik dit topic zag kon ik het niet laten
quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:25 schreef BozeHaas het volgende:
Sportschoolallemaal onzekere nerdjes en tokkies die stoer doen terwijl ze allemaal steroids gebruiken en een pik hebben van 2cm
quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:32 schreef BozeHaas het volgende:
godverdomme die filmpjestypisch weer
quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:32 schreef BozeHaas het volgende:
en jezelf dan ook nog eens brede broeder noemen![]()
Hoezo breder?quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:07 schreef Internepper het volgende:
[..]
Breder pakken en beter spul aanschaffen. Volgens mij is TS een grote troll die zichzelf voor schut zet.
Ach iedereen is ergens begonnen. Wees blij dat TS in ieder geval aan het sporten is. Er zijn ook hordes mensen die maar op de bank zichzelf dik vreten aan chips of de hele dag gamen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:05 schreef Kiid het volgende:
Mooiste is nog wel dat zijn armen net zo breed zijn als de stang zelf
Ik snap waar die redenatie vandaan komt, want er zijn inderdaad wel onzekere sporters die gaan trainen om zo een meisje te kunnen krijgen. Maar zeggen dat iedereen in de sportschool zo is slaat nergens op. Net zoals niet elke fokker een autist is en niet elke gamer een bleke nerd met een bril die bij z'n ouders op zolder woont.quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:25 schreef BozeHaas het volgende:
Sportschoolallemaal onzekere nerdjes en tokkies die stoer doen terwijl ze allemaal steroids gebruiken en een pik hebben van 2cm
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |