quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:52 schreef Marrije het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edithquote:Op zaterdag 7 december 2013 10:29 schreef Jula123 het volgende:
En verder vind ik Edith echt een onsympathiek en kinderachtig mens.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Leuke tt ik moet nog kijken kaar Kees.is dus exit?
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:11 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Hier gaan posten als je de aflevering nog niet hebt gekeken
Ja komaan zeg. Je hebt de aflevering nog niet gekeken en toch ga je al kijken naar de TT van deze reeks. Erger nog, je gaat ook nog eens in het topic kijken of wat je vermoedt ook echt waar is, met alle risoco's vandien.quote:Op zondag 8 december 2013 09:40 schreef Smeich het volgende:
[..]
[..]deze reactie, keer op keer weer
zo kortzichtig en idioot als het maar kan
Mag je zelf bedenken waarom..
Pardon hij staat in myatt als er dan girlpower staat is het vrij logisch dat kees er dan uit is.quote:Op zondag 8 december 2013 11:44 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ja komaan zeg. Je hebt de aflevering nog niet gekeken en toch ga je al kijken naar de TT van deze reeks. Erger nog, je gaat ook nog eens in het topic kijken of wat je vermoedt ook echt waar is, met alle risoco's vandien.
Net als ik dacht dat je geen achterlijkere reactie kon geven, doe je het alsnog. Tot tweemaal toe zelfs. Chapeauquote:Op zondag 8 december 2013 11:44 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ja komaan zeg. Je hebt de aflevering nog niet gekeken en toch ga je al kijken naar de TT van deze reeks. Erger nog, je gaat ook nog eens in het topic kijken of wat je vermoedt ook echt waar is, met alle risoco's vandien.
Dit inderdaad. Maar blijkbaar snapt de kortzichtige meneer hierboven dat nietquote:Op zondag 8 december 2013 11:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Pardon hij staat in myatt als er dan girlpower staat is het vrij logisch dat kees er dan uit is.
Bekende mensen? Ik ken er geen een vanquote:Op zaterdag 7 december 2013 14:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
De enige echt leuke Er met bekende mensen was met Tanja Dexters Sergio Dennis Rotterdamse Sylvia en Sugar toen. vervolgens pokertrio en nu dus deze. Nee echt alleen de eerste met bekende was memorabel al zou ik buiten die ik opgenoemd heb niet meer weten wie daarmee deden.
Pff wat loop jij ruzie te zoeken zeg, ik ga er niet eens meer op in. Koel wat af en probeer eens te genieten van je vrije dag. Misschien kan je er morgen wel normaal over discussieren.quote:Op zondag 8 december 2013 14:49 schreef Smeich het volgende:
Dus zeiken over spoilers is uit den boze? Goh, verrassend zeg. En ik maar denken dat diegene die spoilers plaatst het voor anderen verpest... maar ja, jij hebt een kleurtje in jouw naam dus jij weet het vast beter ... net als die eQuaL
Sugar had toch wel de meest memorabele exit uit heel ER...quote:Op zondag 8 december 2013 15:21 schreef kissaa het volgende:
[..]
Bekende mensen? Ik ken er geen een van
Ik zoek geen ruzie, maar ik zeg waar het op slaat. Wat valt er te discussieren als jij blijkbaar het probleem van de spoiler in de TT niet ziet, na enkele opmerkingen hierover. Niet alleen in deze reeks trouwens. Dat er nu iets onbedoeld wordt gespoilerd op zo een manier, dat kan gebeuren. Prima. Jammer, maar helaas.quote:Op zondag 8 december 2013 15:22 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Pff wat loop jij ruzie te zoeken zeg, ik ga er niet eens meer op in. Koel wat af en probeer eens te genieten van je vrije dag. Misschien kan je er morgen wel normaal over discussieren.
Dennis ken je wel die is nu de presentator.quote:Op zondag 8 december 2013 15:21 schreef kissaa het volgende:
[..]
Bekende mensen? Ik ken er geen een van
Okquote:Op zondag 8 december 2013 16:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dennis ken je wel die is nu de presentator.
quote:Op zondag 8 december 2013 15:24 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Sugar had toch wel de meest memorabele exit uit heel ER...
Helemaal mee eens. Ik vind het een beetje kinderachtig.quote:Op zondag 8 december 2013 18:50 schreef Me_Wesley het volgende:
Heb hem ondertussen ook gekeken, maar wist dankzij de TT ook al dat Kees eruit zou liggen.
Bedankt jongens, top
Bespreken van een aflevering doe je in het topic, niet in de TT zodat iedereen het kan zien die toevallig in het TV-subforum komt, of het topic in zijn MyAT heeft.
Halverwege het seizoen ook al aangegeven, ik moest de uitzending maar live kijken. Ja dat is handig als je moet werken.quote:Op zondag 8 december 2013 18:50 schreef Me_Wesley het volgende:
Heb hem ondertussen ook gekeken, maar wist dankzij de TT ook al dat Kees eruit zou liggen.
Bedankt jongens, top
Bespreken van een aflevering doe je in het topic, niet in de TT zodat iedereen het kan zien die toevallig in het TV-subforum komt, of het topic in zijn MyAT heeft.
Moet ik ook het hele TV-forum mijden..quote:Op zondag 8 december 2013 18:55 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Halverwege het seizoen ook al aangegeven, ik moest de uitzending maar live kijken. Ja dat is handig als je moet werken.Sindsdien niet meer gepost en uit MyAT verwijderd.
Je kan niet eens in MyAT kijken voordat je de uitzending kijkt.
Shit, nu moet ik deze weer uit MyAT halen![]()
De topicstarters moeten maar zich aan ons aanpassen en anders gewoon een ban uitdelen!!!quote:Op zondag 8 december 2013 18:55 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Halverwege het seizoen ook al aangegeven, ik moest de uitzending maar live kijken. Ja dat is handig als je moet werken.Sindsdien niet meer gepost en uit MyAT verwijderd.
Je kan niet eens in MyAT kijken voordat je de uitzending kijkt.
Shit, nu moet ik deze weer uit MyAT halen![]()
Och och omdat jij pas 4 dagen later een aflevering kan kijken moet heel fok! zich maar aanpassen? Je stelt gewoon de verkeerde prioriteiten, leg dat maar eens uit.quote:Op zondag 8 december 2013 18:50 schreef Me_Wesley het volgende:
Bedankt jongens, top
Tijdens de aflevering was deze TT er al.quote:Op zondag 8 december 2013 19:01 schreef danos het volgende:
[..]
Och och omdat jij pas 4 dagen later een aflevering kan kijken moet heel fok! zich maar aanpassen? Je stelt gewoon de verkeerde prioriteiten, leg dat maar eens uit.
quote:Op zondag 8 december 2013 19:01 schreef danos het volgende:
[..]
Och och omdat jij pas 4 dagen later een aflevering kan kijken moet heel fok! zich maar aanpassen? Je stelt gewoon de verkeerde prioriteiten, leg dat maar eens uit.
Je kan toch gewoon geen spoilers in de TT zetten? Dan kan iedereen die nog moet kijken gewoon het topic vermijden. Iedereen blij!quote:Op zondag 8 december 2013 19:01 schreef danos het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |