Viel mij ook al op...heeel valsquote:Op woensdag 11 december 2013 21:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Mooi gezongen roept Geer ook nog
Goor moet het ziet van zijn platenverkoop hebben denk ikquote:Op woensdag 11 december 2013 21:13 schreef superrmama het volgende:
[..]
Viel mij ook al op...heeel vals
dat vraag ik me af, zo vals is ie dan ook wel weer volgens mijquote:Op woensdag 11 december 2013 21:10 schreef Greys het volgende:
Hij heeft heus het echte nummer niet gegeven
yupquote:Op woensdag 11 december 2013 21:09 schreef quirina het volgende:
Volgens mij heeft de geluidstechnicus een avondje vrij.
( of mijn tv is kapot aan het gaan)
Neequote:Op woensdag 11 december 2013 21:20 schreef superrmama het volgende:
Geen idee waar Goor t van moet hebben Fann...maar zuivere koffie was het niet
Het lijkt me stug dat Con dat nummer dan binnen 2 minuten onklaar had kunnen makenquote:Op woensdag 11 december 2013 21:18 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
dat vraag ik me af, zo vals is ie dan ook wel weer volgens mij
dat dan weer wel, maar allemaal wel leuk voor de ouderenquote:Op woensdag 11 december 2013 21:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neehij moet het meer van andere programma's hebben zoals dit dus en Hotter than my daugher
enzo ...
Heb je het geprobeerd?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Het lijkt me stug dat Con dat nummer dan binnen 2 minuten onklaar had kunnen maken
Want het nummer is buiten werking.
jaquote:Op woensdag 11 december 2013 21:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar wel foutdus er zal wel een nieuwe tafel komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |