SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Oh nee echt?!!?? Het is niet dezelfde persoon?!?!?!?quote:Op donderdag 5 december 2013 19:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Allemaal verzonnen.Ze is nooit ziek geweest.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ze kon toch alsnog ziek zijn geweest, downie.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
Oh nee echt?!!?? Het is niet dezelfde persoon?!?!?!?
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
ja, ze kan ook een piemel hebbenquote:Op donderdag 5 december 2013 19:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ze kon toch alsnog ziek zijn geweest, downie.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ja of erger nogquote:![]()
Ze had zelfs voor PSV kunnen zijn
![]()
Ha ha oh nee zelfs Catfishers zijn niet zo achterlijk
![]()
quote:Op donderdag 5 december 2013 20:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja of erger nog![]()
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
hahahahahahahahahahahahah kanker grappigquote:Op donderdag 5 december 2013 20:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja of erger nog![]()
![]()
TR gemacht.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
hahahahahahahahahahahahah kanker grappighallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
-weg-
[ Bericht 99% gewijzigd door STING op 05-12-2013 20:47:28 ]Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Sneeuw in de webapp?quote:Op donderdag 5 december 2013 20:07 schreef Hoogstaande het volgende:
Vanaf nu ga ik alles winnen
[ afbeelding ]
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Schijt aan, dan post ik toch twee dagen nietquote:. Maar goed, dat er hier snitches zitten, weten we al.
Maar ik denk niet dat Lindgren. zo'n snitchende bitch is eigenlijk![]()
Misschien moet ik ook eens een goedkoop gold team proberen aangezien mensen daar mee winnen.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:07 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Of toch niet.![]()
Doe gewoon, je hebt toch coins zat. Benteke, Sturridge, Sakho, Vertonghen, dat soort mannen kosten hooguit 5kquote:Op donderdag 5 december 2013 20:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook eens een goedkoop gold team proberen aangezien mensen daar mee winnen.
Of toch niet.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Inb4 Thorbenquote:Op donderdag 5 december 2013 20:07 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Nee, want stel je voor dat ik FUT ineens weer leuk begin te vindenquote:Op donderdag 5 december 2013 20:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Doe gewoon, je hebt toch coins zat. Benteke, Sturridge, Sakho, Vertonghen, dat soort mannen kosten hooguit 5k![]()
![]()
Ik denk het niet.quote:Ik kan me de laatste keer dat ik echt een TR maakte niet eens meer herinneren.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
Schijt aan, dan post ik toch twee dagen niet. Maar goed, dat er hier snitches zitten, weten we al.
Maar ik denk niet dat Lindgren. zo'n snitchende bitch is eigenlijk![]()
Ik wil eigenlijk wel een tof (eventueel non-rare) teampje met Dayro, maar ik kon niets leuks bedenken.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Nu ga ik alles winnen.
Het is perfect Frysk.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik snap er niks van.. het lijkt op Fries maar dan met veel spelfouten.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik zat ook al te kijken met veel 5* skillieboiis maar dat wordt moeilijk.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel een tof (eventueel non-rare) teampje met Dayro, maar ik kon niets leuks bedenken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |