Ik kan ze wel aanraden. Gevoerd met wol binnen. Je kunt ze daarnaast geregeld in de sale oppikken voor een goede prijs.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:18 schreef TN-FR het volgende:
Ik wil ook duckboots. Krijg te snel koude tenen merk ik in trainerendors, clarks en nette magnanni's. Heb ook weer geen zin om skisokken te dragen.
Voor het echt slechte weer duckboots, anders de trainerendor. Die mogen best gebeat worden. Beat liever die dan m'n SNS gl2 die ook van nubuck zijn bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:24 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Trainerendors. Dunno voor de winter. Nubuck schoen die best fragiel is. Bound to get fucked up.
De trainerendor werd verkocht als waterafstotende All Condition Gear schoen, nu werk ik zelf in de reclame dus geloof ik niet zo snel, maar imo maakt de trainerendor 't wel redelijk waar hoor... al zou ik ze niet snel aantrekken als er sneeuw/blubber ligtquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:24 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Trainerendors. Dunno voor de winter. Nubuck schoen die best fragiel is. Bound to get fucked up.
Dan heb ik het goed gedaan met mijn timba's. Goed verneukt iigquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:34 schreef Atta-boy het volgende:
Timba's zijn ook van nubuck, mag je gewoon beaten hoor
Maat heeft ze als daily wear sinds ze uit zijn. Pretty beat. Nubuck is fucked. Krijg je zo'n wobbly fabric. Hele shape weg. Dig het niet imo. Leer beaten, daar heb ik liefde voor. Suede not so much.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:21 schreef flotser het volgende:
[..]
De trainerendor werd verkocht als waterafstotende All Condition Gear schoen, nu werk ik zelf in de reclame dus geloof ik niet zo snel, maar imo maakt de trainerendor 't wel redelijk waar hoor... al zou ik ze niet snel aantrekken als er sneeuw/blubber ligt
Nee, ben nooit zo van de donkere "natuur" kleuren, tenzij het gewoon bruin leer is ofzo.quote:Op zaterdag 7 december 2013 10:35 schreef Atta-boy het volgende:
Niemand die je ziet ook, techninja we in this.
Zijn die saucony x westnyc niks voor jou btw? Die kwamen ook vandaag uit geloof ik
Doe zelden kracht training, alleen wanneer dat nodig is voor andere sporten. Momenteel veel core en triceps voor cross country skirace in januari (Marcialonga in Italie, 70km). Maar ik wordt te snel te groot, ben van boerenbloed, snel breed gebouwd enzo. Ben liever lichter met goeie conditie. Maar goed, jij hebt een compleet andere bouwquote:Op zaterdag 7 december 2013 12:47 schreef Atta-boy het volgende:
Hoe veel loopt zmp dan?
Ik heb al 100 jaar niet meer gerend, eigenlijk moet ik dat weer doen maar doe de laatste tijd juist weer wat meer krachttraining ipv cardio
Oh, en zmp loopt toch iets van 100km per week ofzo? Me jealous.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:47 schreef Atta-boy het volgende:
Hoe veel loopt zmp dan?
Ik heb al 100 jaar niet meer gerend, eigenlijk moet ik dat weer doen maar doe de laatste tijd juist weer wat meer krachttraining ipv cardio
Je weet dat ik een hekel aan champagne heb, die shit mag door de goot. Maar goed, in 2014 even geen feestje op Ibiza, sorry Atta. Hopelijk in 2015 wel, als alles beetje loopt als ondernemer. Je kunt het huis trouwens altijd nog van me huren via airbnb: https://www.airbnb.co.uk/rooms/1672764quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:10 schreef Atta-boy het volgende:
Te weinig cash bajs? Ik kan me je feestje op Ibiza vorige week heel anders herinneren.
Dat je die flessen crystal in het bubbelbad leeg gooide op die hoeren vond ik zelfs een beetje ver gaan
quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:06 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Oh, en zmp loopt toch iets van 100km per week ofzo? Me jealous.
Trouwens alle tijd voor resell straks, besloten dat ik binnenkort mijn job op zeg. Ga dan wel de collectie uitdunnen, teveel schoenen en te weinig cash
Ik mag tegenwoordig blij zijn met 60. Druk druk druk druk druk druk.quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:06 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Oh, en zmp loopt toch iets van 100km per week ofzo? Me jealous.
Trouwens alle tijd voor resell straks, besloten dat ik binnenkort mijn job op zeg. Ga dan wel de collectie uitdunnen, teveel schoenen en te weinig cash
Nice! ETQ's blijven, lekker schoentje.quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:30 schreef SHOOOTO het volgende:
bajs, dibs op je ETQ snakeskin.
puma aan de voet vandaag:
[ afbeelding ]
On a serious note: Volgende week weer 4 dagen Hong Kong, first class op de A380. Fucking nerdy frequent flyer shit pays off...quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:19 schreef Atta-boy het volgende:
Is goed, zie je in Dubai vanavond bajs
Als je niet weet waar dit over gaat, hoort dat blijkbaar zo te zijn...quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:50 schreef doo. het volgende:
haha waar gaat dit over, shit.
Bajs geef je ook wiskunde bijles?
Laplace transformatie we in dis. Moet volgende week met de a380 meevliegen naar hong kong dus ik schiet je dan wel ff aan!quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:22 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Als je niet weet waar dit over gaat, hoort dat blijkbaar zo te zijn...
Kan altijd bijles overwegen, maar shit is tijdens geleden...
Not going back to Laplace.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:25 schreef doo. het volgende:
[..]
Laplace transformatie we in dis. Moet volgende week met de a380 meevliegen naar hong kong dus ik schiet je dan wel ff aan!
Nice! Had die nog een matchend Patta x LeLe jacket erbij aanquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:20 schreef flotser het volgende:
Ja, vertel op... wie was die swagkeizer die vandaag door de Jordaan liep te paraderen op z'n air max 1 Parra x Patta? Iemand van hier?
Ja, ik geloof dat er daar maar zo'n 35 van zijn of zo... verhaal is dat 't tegen gehouden is door Albert Heijn... de schoenen die wel gemaakt zijn zijn samples of zoquote:Op zaterdag 7 december 2013 17:35 schreef Apostrof het volgende:
Door die Parra schoen ontdek ik ook ineens dat er blijkbaar een Albert Heijn Air Max 1 bestaat, damn.
Zijn dacht ik samples, uiteindelijke schoen zijn de amsterdams geworden.quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:35 schreef Apostrof het volgende:
Door die Parra schoen ontdek ik ook ineens dat er blijkbaar een Albert Heijn Air Max 1 bestaat, damn.
Hoe vallen deze Puma's? Ik wil ze ook gaan bestellen maar twijfel nog over de maat.quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:30 schreef SHOOOTO het volgende:
bajs, dibs op je ETQ snakeskin.
puma aan de voet vandaag:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |