Ja, "100% Toek"quote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 20:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, "100% Toek"
Bekt lekker, klinkt schattig.
quote:Op donderdag 5 december 2013 20:03 schreef Greys het volgende:
Boor is not amused, hij had geen schoen om te zetten![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er goed uitquote:Op donderdag 5 december 2013 19:41 schreef Greys het volgende:
Ohhh ik had vanavond die goedkope aardappel/kaas gratin dingetjes van de Lidl.
Aanraderrrrrr!4 stuks voor 1,49.
(Dat kledderige er naast is saus van de varkenshaas kruidenkaas, die was ook weer goddelijk maar dat ziet er zo een beetje goor uit)
[ afbeelding ]
Och het arme beestquote:Op donderdag 5 december 2013 20:03 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Ahw, arme ziel.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:03 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb geen Roe en was vandaag mijn oorbellen vergeten ookquote:Op donderdag 5 december 2013 20:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ahw, arme ziel.![]()
Vouw dan even snel een schoentje voor hem, dan kan hij dat nog snel zetten en er wat lekker kattensnoep in krijgen.
Hij is toch wel braaf geweest? Anders komt straks Toek langs met de roe.
Grote aanrader! Is weer eens wat anders dan gebakken aardappeltjesquote:Op donderdag 5 december 2013 20:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit![]()
Maandag maar eens naar de Lidl
was ze gewoon stomweg vergeten.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:13 schreef IrishBastard het volgende:
Neger wat is deze, Piet zonder oorbellen?
Verder nog tips? De kogelbiefstukjes en varkenshaasjes liggen al vriezertquote:Op donderdag 5 december 2013 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Grote aanrader! Is weer eens wat anders dan gebakken aardappeltjes
Echt heel smakelijk. 20 minuutjes in de oven op 200 graden en klaarrrrr.
Ach, kan gebeuren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ok, ik moest googelen.quote:
jij kijkt alleen naar het weer als Gerrit er is zeker?quote:
Ze hebben zo ontzettend veel lekkere dingen nu voor de kerstdagenquote:Op donderdag 5 december 2013 20:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
Verder nog tips? De kogelbiefstukjes en varkenshaasjes liggen al vriezert
quote:Op donderdag 5 december 2013 20:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ach, kan gebeuren.
En voor de kinderen maakt het echt geen reet uit, geloof me.
De enige Piet die bij ons vroeger eens op sinterklaasavond was had geen ogen, geen neus en geen lippen. Geen van de kinders merkte het echter.
Dat had zo traumatisch kunnen aflopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
RTL7. Eerst om half negen deze:quote:
Gerrit?quote:Op donderdag 5 december 2013 20:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
jij kijkt alleen naar het weer als Gerrit er is zeker?
Ah, Sint.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]
RTL7. Eerst om half negen deze:
Rare Exports (2010) - IMDb
en daarna SINT, die 'horrorfilm' met Huub Stapel. Nog nooit gezien
oh ok heb ik al in bios gezien en vorig jaar op tv. Misschien maar weer kijken als soort traditiequote:Op donderdag 5 december 2013 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]
RTL7. Eerst om half negen deze:
Rare Exports (2010) - IMDb
en daarna SINT, die 'horrorfilm' met Huub Stapel. Nog nooit gezien
Ik vind hem nu al kutquote:Op donderdag 5 december 2013 20:32 schreef Greys het volgende:
Die eerste is nu net begonnen, ik vind hem nu al spannend
Och, ik heb nog een oom die in de psychiatrie werkt, dus dat was uiteindelijk ook wel weer goedgekomen, denk ik dan maar.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:28 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat had zo traumatisch kunnen aflopen
jups maar toch mis ik Bram bij Paul. Die 2 hadden een leuke klik.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:38 schreef Laysa het volgende:
whehe hans kesting als sinterklaas blijft leuk
ik kan het zaterdag niet aanpakken dus geen haastquote:Op donderdag 5 december 2013 20:38 schreef Adnap het volgende:
HIer geen kerstmannenfilm, maar een warm bed. Duik er nu in, net de kadootjes voor onze (rewimo en ik) ontvanger ingepakt, dacht dat het nog niet zo veel was maar de bananendoos zit al vol
Oh ja morgen even mijn secret santa pakketje posten
Vrijwillig? Daar had je zin in?quote:Op donderdag 5 december 2013 20:39 schreef Ynske het volgende:
K neem ze op, ben net maar een stuk gaan lopen tegen de wind
bikkelquote:Op donderdag 5 december 2013 20:39 schreef Ynske het volgende:
K neem ze op, ben net maar een stuk gaan lopen tegen de wind
oh wat jammerquote:Op donderdag 5 december 2013 20:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik kan het zaterdag niet aanpakken dus geen haast
Natuurlijk, is toch heerlijk met dit weer?quote:
ok is goed.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:43 schreef Adnap het volgende:
[..]
oh wat jammernou ja dan stuur ik het wel naar iemand anders
![]()
![]()
ja, k krijg geen rust in mn hoofd .quote:
En dat kan je niet van je afzetten zodra je naar huis gaat?quote:Op donderdag 5 december 2013 20:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja, k krijg geen rust in mn hoofd .
T was zo onrustig op t werk dat ik het gevoel heb dat mn hoofd overloopt
nee helaas lukt dat nog niet.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:47 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat kan je niet van je afzetten zodra je naar huis gaat?
Zo van 'klaar, morgen zie ik wel weer'.
Heeft de wandeling dan iig geholpen?
Ok da's in elk geval positief iig, is het echt een winterdip dan ofzo?quote:Op donderdag 5 december 2013 20:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee helaas lukt dat nog niet.
Maar ook door t weer en dan de auto in moeten.
T maakt me zo ontzettend moe.
Maar vorig jaar had ik dit al in oktober, en nu pas dit jaar. Das heel posi!
Ja t gaat nu weer een beetje, hoewel ik denk dat ik op tijd naar bed ga
Kan ik me voorstellen, ze hebben niet zo'n mooie Oosterscheldekering.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:51 schreef Greys het volgende:
Wat een weer nu hier zeg
Hozen en storm. Blij dat Biet ligt te slapen en voorlopig niet hoeft te plassen
Overigens worden ze in België nu echt nerveus voor de kust. Rampenplan afgekondigd.
Hun kust is echt tig keer minder goed beschermd tegen hoog water dan bij ons.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:53 schreef Toekito het volgende:
Zo dan verwachten ze nogal wat in België.
dat moe zijn nu is echt van de onrust in mn hoofd. K zie t altijd als zo'n airhockey schijfje wat steeds tegen de randen van mn hoofd heen en weer schiet.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ok da's in elk geval positief iig, is het echt een winterdip dan ofzo?
Heb je niet een tekort aan bepaalde vitaminen dan als je zo enorm moe bent, kan je die er bij slikken? En met dit weer is het idd geen straf om lekker op tijd naar bed te gaan
Wij kunnen echt ons veilig voelen met al die maatregelen die overal genomen zijn aan de kust na 1953. Ik hoop dat het mee gaat vallen aan de Belgische kust, want dat lijkt me echt een enorme armoe als je huis zo nat zou worden, helemaal zo in deze donkere maand, gadverquote:Op donderdag 5 december 2013 20:56 schreef Toekito het volgende:
Ik denk idd dat ik onze verdediging onderschat Greys als ik het zo lees.
dat hoop ik ook.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij kunnen echt ons veilig voelen met al die maatregelen die overal genomen zijn aan de kust na 1953. Ik hoop dat het mee gaat vallen aan de Belgische kust, want dat lijkt me echt een enorme armoe als je huis zo nat zou worden, helemaal zo in deze donkere maand, gadver![]()
Gaat iedereen straks de feestdagen in, ben jij een nieuwe vloer aan het bestellen en je muren opnieuw aan het behangen en verven etc etc
Keer bij Neeltje Jans langsgaan, is voor een groot deel gericht op kinderen, maar heeft ook een soort museum waar volledig wordt uitgelegd hoe het hele systeem in elkaar zit.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:56 schreef Toekito het volgende:
Ik denk idd dat ik onze verdediging onderschat Greys als ik het zo lees.
Hij is niet heel mooi idd, maar toch vind ik het een leuke gast en snap ik wat Eva in hem zietquote:Op donderdag 5 december 2013 20:59 schreef Laysa het volgende:
Wat is die Freek Vonk lelijk eigenlijk...Is me nog niet eerder opgevallen
Ik echt totaal niet...Had hem dan ook nog niet eerder echt bekekenquote:Op donderdag 5 december 2013 21:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij is niet heel mooi idd, maar toch vind ik het een leuke gast en snap ik wat Eva in hem ziet
Ja kan je nagaan hoe normaal dat voor ons is!quote:Op donderdag 5 december 2013 21:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat hoop ik ook.
Stom is het eigenlijk dat je je dat helemaal niet zo beseft
Hm, ik kijk er eens wat beter naar en nu zie ik alleen nog maar een kruising tussen Adje en Pieter vd Hoogenband. Ok, je hebt gelijk!quote:Op donderdag 5 december 2013 21:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik echt totaal niet...Had hem dan ook nog niet eerder echt bekeken
Graag gedaanquote:Op donderdag 5 december 2013 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm, ik kijk er eens wat beter naar en nu zie ik alleen nog maar een kruising tussen Adje en Pieter vd Hoogenband. Ok, je hebt gelijk!
bij mn ex thuis liep de Lek eens per zoveel jaar het huis in. Daar is het haast bijzonder om vanavond en met kerst droge voeten te hebbenquote:Op donderdag 5 december 2013 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij kunnen echt ons veilig voelen met al die maatregelen die overal genomen zijn aan de kust na 1953. Ik hoop dat het mee gaat vallen aan de Belgische kust, want dat lijkt me echt een enorme armoe als je huis zo nat zou worden, helemaal zo in deze donkere maand, gadver![]()
Gaat iedereen straks de feestdagen in, ben jij een nieuwe vloer aan het bestellen en je muren opnieuw aan het behangen en verven etc etc
quote:Op donderdag 5 december 2013 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm, ik kijk er eens wat beter naar en nu zie ik alleen nog maar een kruising tussen Adje en Pieter vd Hoogenband. Ok, je hebt gelijk!
Denk om je lijn,quote:Op donderdag 5 december 2013 21:21 schreef Rewimo het volgende:
Ik kreeg er eentje op het werk en thuis ook nog eentje
Weltrusten en beterschap!quote:Op donderdag 5 december 2013 21:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
Deze jongen gaat zijn nest maar eens opzoeken.
Morgen niet te vroeg op, maar met een stevige verkoudheid wel lekker om een extra uurtje te kunnen pakken.![]()
Hopen op mooie dromen.
precies!quote:Op donderdag 5 december 2013 21:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik kreeg niksDus IB moet maar delen
Het zal me worst wezen.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:28 schreef anul het volgende:
Denk om je lijn,
want dik zijn is niet fijn.
Niks....je hebt niks gemistquote:Op donderdag 5 december 2013 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Niet teruggelezen overigens dus![]()
![]()
voor alles wat ik gemist heb
Echt wel!quote:Op donderdag 5 december 2013 22:58 schreef Laysa het volgende:
Een tijdperk is voorbij, maar wat een mooie leeftijd ondanks alles wat hij heeft mee gemaakt.
ja als het niet zo triest was in dit geval kon je er bijna om lachen....Mijn moeder heeft gewoon een belletje gepleegd hoorquote:
Ja leuke dingen die vreemde fratsenquote:Op donderdag 5 december 2013 23:37 schreef Greys het volgende:
Mijn zeer zachte vredelievende oom ontplofte haast toen mijn tante vanaf Schiphol belde dat ze een probleempje had![]()
![]()
"Schat, ik kom d'r vast binnenkort weer aan hoor, maar ik ben ineens mijn ZA-nationaliteit kwijt. Oopsie!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |