Rozemarijn is wel ontzettend lekker bij lam.quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ontdooit zijn ze. Moet ik er geen rozemarijn oid overheen knallen? En moet ik ze nu al marineren?
Ik zag ook deze![]()
http://www.okokorecepten.(...)ilet-sinaasappelsaus
*nu gaat marinerenquote:Op vrijdag 6 december 2013 13:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Rozemarijn is wel ontzettend lekker bij lam.
En langer marineren = lekkerder vlees.
Go Baloe!quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:32 schreef Qwea het volgende:
Boe loopt best aardigMen, ik hoop echt dat dit blijft en dat het door die prikken komt! Dan kunnen we volgende maand nog es
IK WEET HET NIET MEERquote:Op vrijdag 6 december 2013 13:19 schreef Greys het volgende:
Dus verder heb je alles in huis en ga je alleen de deur uit voor de rozemarijn?![]()
Want ze kunnen echt ook prrrrrrima zonder.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:20 schreef Greys het volgende:
Neem maar beetje olijfolie ipv balsamico azijn ja
Proestquote:Op vrijdag 6 december 2013 13:14 schreef Qwea het volgende:
Ooh hoerig. Ik moet eerst rozemarijn halen.
Ik ging knoflook in de knoflookpers doen, in een bakje doen, toen wat peper erbij, wat balsamico azijn, wat tijm.. toen ging ik proeven
a) ik stink uit mijn bek nu
b) geen balsamico azijn
Ik smeerde het knoflookprutje altijd gewoon met mijn gewassen vingers op die chopsquote:Op vrijdag 6 december 2013 13:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
IK WEET HET NIET MEER
Even serieus, doe even stapje voor stapje...
Ik moet knoflook persen in een bakje. Peper erbij. En dan heb je dus van die knoflooksliertjes met peper. En daar moet ik ze dus mee in smeren? Geen water in het bakje zodat het dunner wordt oid? /kneus.
Madeira is misschien ook lekker om mee te marineren? Het drankje, niet het eilandquote:Op vrijdag 6 december 2013 13:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik smeerde het knoflookprutje altijd gewoon met mijn gewassen vingers op die chops![]()
En dan aan de andere kant beetje peper er over strooien.
Op Madeira kreeg ik steaks waar halve knoflooktenen aan hingen, gewoon er op kwakken, het is plakkerig genoeg die knoflookprut!
En als je PERSEEEEE een soort marinade wilt maken doe je beetje olijfolie husselen met knoflook, peper en welke kruiden je dan nog meer er in wilt en daar smeer je ze mee in
Fuck youquote:
Oke, wacht, poging 2quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik smeerde het knoflookprutje altijd gewoon met mijn gewassen vingers op die chops![]()
En dan aan de andere kant beetje peper er over strooien.
Op Madeira kreeg ik steaks waar halve knoflooktenen aan hingen, gewoon er op kwakken, het is plakkerig genoeg die knoflookprut!
En als je PERSEEEEE een soort marinade wilt maken doe je beetje olijfolie husselen met knoflook, peper en welke kruiden je dan nog meer er in wilt en daar smeer je ze mee in
Jaquote:Op vrijdag 6 december 2013 13:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Madeira is misschien ook lekker om mee te marineren? Het drankje, niet het eiland
En een half uur voordat je ze gaat grillen uit de koelkast halen en op kamertemp laten komen.quote:
Sorryquote:Op vrijdag 6 december 2013 13:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Fuck you
Ik stink nog steeds uit mijn smoelEn ik moet zo te fysio
En de kauwgom is op
![]()
Aanrecht kan Boe niet bijquote:Op vrijdag 6 december 2013 13:26 schreef Greys het volgende:
[..]
En een half uur voordat je ze gaat grillen uit de koelkast halen en op kamertemp laten komen.
Uit het bereik van Boe zetten
quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aanrecht kan Boe niet bij
Gisteren had ik biefstuk met boontjes... ik was naar Alkmaar geweest voor zijn medicijnen. Dus, ik zet mijn bord op de salontafel neer want ik moest echt echt echt nodig plassen. Kom ik terug, biefstuk pleite en een deel v/d bonen![]()
Ik kon niet boos worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |