Cutequote:Op vrijdag 6 december 2013 08:19 schreef Candaasje het volgende:
Mandela![]()
Even wat anders![]()
![]()
The real fox and the hound
Als 't blijft liggen staat je straat niet onder water in ieder gevalquote:
Neuh, 36 meter hoogte hier, ik zie nog geen waterquote:Op vrijdag 6 december 2013 08:42 schreef Barbaaf het volgende:
Als 't blijft liggen staat je straat niet onder water in ieder gevalDa's op sommige plekken wel anders...
http://www.dailymail.co.u(...)ICO=most_read_module
http://www.wsj.de/article(...)239971147863010.html
Sowieso standaard stress om Boe. Wat op mijn nek slaat, waardoor ik verga van de nek en koppijn, geen houding kunnen vinden, ijskoud hebben, gevolg, wakker.quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:44 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
dat is meer dan wij.
Zorgen om Boe?
paar kades in Rotterdam staan onder water. Jullie kustlijn nog intact?quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:56 schreef sararaats het volgende:
heel veel wind vannacht maar gewoon verder geslapen
hoe is de toestand bij jullie?
geen idee, ik heb nog geen nieuws gezien. ja enkel over Mandela.quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
paar kades in Rotterdam staan onder water. Jullie kustlijn nog intact?
Probeer er aan te denken dat jouw stress ook op Boe zijn weerslag heeft...quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sowieso standaard stress om Boe. Wat op mijn nek slaat, waardoor ik verga van de nek en koppijn, geen houding kunnen vinden, ijskoud hebben, gevolg, wakker.
Straks dry needling bij de fysio. Beter gaat Boe het weer goed doen, scheelt stress.
Mo ziet lichte verbetering trouwens
quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Probeer er aan te denken dat jouw stress ook op Boe zijn weerslag heeft...
Snap je wat ik bedoel? Boe heeft juist ontspanning nodig, nu helemaal!
Anders kan je er fysio's tegenaan gooien wat je wilt, maar als hij daarna weer jouw spanning en stress oppikt is de ontspanning snel weer weg.
Haal diep adem, bedenk je dat je alles doet wat je moet doen en dat je niet meer dan dat kunt doen. Zorg dat je goed slaapt, je helpt je hond niet met je stress, integendeel. Uitademen, schouders laten zakken en ontspan
Mja las sowieso dat ze het saldo van ov chip wel terugstorten blijkbaarquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:19 schreef Toekito het volgende:
Balen Yasha, maar je kan het toch proberen?
Veel plezier!quote:Op vrijdag 6 december 2013 08:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa! Ik kom je een stukje tegemoet, straks naar Kleef
Naar mij ook?quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Veel plezier!![]()
Ik zwaai pas na 18 uur hoor
Uiteraard!quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:13 schreef Oognip het volgende:
[..]
Naar mij ook?Ik zit al de hele ochtend te zwaaien
quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:32 schreef Qwea het volgende:
Boe loopt best aardigMen, ik hoop echt dat dit blijft en dat het door die prikken komt! Dan kunnen we volgende maand nog es
Nee?quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Hebbie mijn stresspost gelezen, stresskip?
Goed punt!quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Probeer er aan te denken dat jouw stress ook op Boe zijn weerslag heeft...
Snap je wat ik bedoel? Boe heeft juist ontspanning nodig, nu helemaal!
Anders kan je er fysio's tegenaan gooien wat je wilt, maar als hij daarna weer jouw spanning en stress oppikt is de ontspanning snel weer weg.
Haal diep adem, bedenk je dat je alles doet wat je moet doen en dat je niet meer dan dat kunt doen. Zorg dat je goed slaapt, je helpt je hond niet met je stress, integendeel. Uitademen, schouders laten zakken en ontspan
Ik zou ze opeten.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:43 schreef Qwea het volgende:
GREYS! Ik weet niet meer wat ik straks met die lambchops moet doen
Ik zou ze aan Boe geven!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zou ze aan Boe geven!Vindt ie vast niet erg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zou ze aan Boe geven!Ik kan ze idd wel aan Boe gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Insmeren met knoflook en peper.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:43 schreef Qwea het volgende:
GREYS! Ik weet niet meer wat ik straks met die lambchops moet doen
Ontdooit zijn ze. Moet ik er geen rozemarijn oid overheen knallen? En moet ik ze nu al marineren?quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Insmeren met knoflook en peper.
Lekker in laten trekken.
Vanavond in de grillpan op hoog vuur knallen voor het aantal minuten ongeveer dat er op de verpakking staatOf in een koekenpan.
Oh, wel eerst ontdooien
Rozemarijn is wel ontzettend lekker bij lam.quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ontdooit zijn ze. Moet ik er geen rozemarijn oid overheen knallen? En moet ik ze nu al marineren?
Ik zag ook deze![]()
http://www.okokorecepten.(...)ilet-sinaasappelsaus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |