Heb jij even geluk dat ik niet mee doe in het lijstje en dat lelie zich er ook net uit heeft laten halenquote:
Euj, ik doe eerst m'n plicht om de OP aan te passen.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:03 schreef Theeleuter het volgende:
*Wacht ongeduldig op verhaal van skips*
Welkom en gefeliciteerd Lisa.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door ProjSkippy op 06-12-2013 19:28:22 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Jaaaa!quote:
Je man pannenkoeken laten makenquote:Op donderdag 5 december 2013 16:10 schreef klaprooss het volgende:
ik wil.. 'uit eten' in een pannenkoekenrestaurant![]()
Maar! Ik moet ook walvissen vanavond, hoe ga ik dat ooit combineren
Ben jij mij? Dit is ook precies mijn dilemmaquote:Op donderdag 5 december 2013 16:10 schreef klaprooss het volgende:
ik wil.. 'uit eten' in een pannenkoekenrestaurant![]()
Maar! Ik moet ook walvissen vanavond, hoe ga ik dat ooit combineren
Ik denk het! blijft een lastig dillema! Gelukkig gaat vriendje dit keer mee zwemmen! Zullen dan wel geen pannenkoeken wordenquote:Op donderdag 5 december 2013 16:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ben jij mij? Dit is ook precies mijn dilemma.
Skips.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.haal het zo weer weg vanwege privé enz
[ Bericht 31% gewijzigd door klaprooss op 05-12-2013 18:36:58 ]♥ J & S
quote:Op donderdag 5 december 2013 18:23 schreef StefanieV het volgende:
Klaproos sh*t zeg, zo vroeg.. Valt er iets aan te doen of weet je dat nog niet?
Angela: succes met bv! Ik duim dat het snel lukt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ J & S
Poezen met pijn zijnquote:Op donderdag 5 december 2013 20:41 schreef DJMomo het volgende:
Mèh poes mieuwt compleet zielig en vent geeft haar knuffels alsof het de laatste ooit zijn.
Awwwww Mo.. Knuffel.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:41 schreef DJMomo het volgende:
Mèh poes mieuwt compleet zielig en vent geeft haar knuffels alsof het de laatste ooit zijn.
Hey Liza! Jou kan ik me ook nog herinneren.. Hadden wij niet dezelfde UD? (10-11-12) of was jij jarig op mijn UD? Proficiat!quote:Op donderdag 5 december 2013 15:13 schreef OooLizaooO het volgende:
Dankjulliewel![]()
Top 10, dan kan het ineens snel gaan
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:00 schreef Butterflower het volgende:
Ik hoop niet dat ik een schimmel in mijn buik heb
Gnirf!quote:Op donderdag 5 december 2013 23:00 schreef Butterflower het volgende:
Nee, totaal niet!quote:Op vrijdag 6 december 2013 05:32 schreef ProjSkippy het volgende:
Verder iedereen wel een goede nacht?
Als ik hem op bovenstaande manier wakker moet maken dan kom ik moeizaam opnieuw in slaap!quote:Op vrijdag 6 december 2013 06:13 schreef ProjSkippy het volgende:
Rijst! Maar nu kun je je nog wel weer een tijdje omdraaien? Word je normaal niet wakker van hem dan trouwens? Of maar heel eventjes?
UD 26-11-12 uiteindelijk bevallen op 7-12-12quote:Op donderdag 5 december 2013 21:29 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Hey Liza! Jou kan ik me ook nog herinneren.. Hadden wij niet dezelfde UD? (10-11-12) of was jij jarig op mijn UD? Proficiat!
quote:Op donderdag 5 december 2013 21:20 schreef L0t.. het volgende:
Hey wat leuk Liza, gefeliciteerd! Was jij nou tijdens je vorige zwangerschap met je man getrouwd of heb ik nou totaal de verkeerde voor me?
In dat geval, gefeliciteerd alvast, ben niet zo'n poster in het weekend, dus dan kom ik er vast niet aan toe!quote:Op vrijdag 6 december 2013 07:52 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
UD 26-11-12 uiteindelijk bevallen op 7-12-12![]()
hopelijk laat deze niet zo lang op zich wachten
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:00 schreef Butterflower het volgende:
Oei, da's toeval..quote:Op vrijdag 6 december 2013 08:16 schreef NoBoNo het volgende:
Snap ik niet...
Wij zitten af en toe ook wel met de namen te worstelen hoor....toch wel...toch niet.
Nu heeft een stiefzusje een dochter gekregen en die dezelfde roepnaam gegeven als wij willen doen.
Hebben besloten toch die naam aan te houden, hebben andere spelling en de enige die er eventueel wat lastig mee kan hebben is m'n moeder, nou ja dat is dan niet anders.
Welkom! Was jij ook een 2009-mama?quote:Op vrijdag 6 december 2013 07:55 schreef OooLizaooO het volgende:
Voor de nieuwe baby's![]()
Voor klaproos: ik heb het verhaal ook niet helemaal mee gehad, maar veel sterkte!
Oh, dat lijkt me zo heerlijk! Ik slaap altijd heel licht, dus ik word sowieso van alles wakker.quote:Op vrijdag 6 december 2013 06:25 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Als ik hem op bovenstaande manier wakker moet maken dan kom ik moeizaam opnieuw in slaap!
Ik ben een goede en vaste slaapster, ja ook nu ik zwanger ben!
Normaal wordt ik dus idd niet wakker van hem (wekker 05:15)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |