sletquote:Op donderdag 5 december 2013 14:21 schreef niels0 het volgende:
[..]
Hoer vind ik wel wat ver gaan maar ze kan behoorlijk slutty zijn. Ken 'r al 20 jaar.
Tuurlijk jongen. Je bent er zeker nooit geweest? Mijn vriendinnen daar hebben allemaal kinderen. Beetje onmogelijk hè voor shemales?quote:Op donderdag 5 december 2013 14:21 schreef BlauweTijger het volgende:
In Azië zijn het allemaal shemales dus dat telt niet.
Nee, ik heb gezegd dat ze maar een hotel moet nemen. Ik wil dat niet meer hebben in m'n huis. Vorig jaar heeft ze dat een paar keer geflikt toen ze bij me inwoonde.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:22 schreef Mortaxx het volgende:
Dus die Deense vriendin ligt vanavond te rampetampen in jouw bed?
quote:Op donderdag 5 december 2013 14:25 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nee, ik heb gezegd dat ze maar een hotel moet nemen. Ik wil dat niet meer hebben in m'n huis. Vorig jaar heeft ze dat een paar keer geflikt toen ze bij me inwoonde.
Ik mag haar nu alquote:Op donderdag 5 december 2013 14:25 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nee, ik heb gezegd dat ze maar een hotel moet nemen. Ik wil dat niet meer hebben in m'n huis. Vorig jaar heeft ze dat een paar keer geflikt toen ze bij me inwoonde.
Nee, werkt niet tussen ons. Lang geleden hadden we een relatie. We hebben het geprobeerd. Werkte niet maar ik ben wel haar beste vriend.quote:
QFTquote:Op donderdag 5 december 2013 14:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En dit![]()
Scandinavische meisjes
TS zit kilometers diep in de friendzone, en is daarom butthurtquote:Op donderdag 5 december 2013 14:26 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nee, werkt niet tussen ons. Lang geleden hadden we een relatie. We hebben het geprobeerd. Werkte niet maar ik ben wel haar beste vriend.
Skandies zijn inderdaad de moeite waard. Afgelopen zomer een sexrelatie gehad met eentje in Esbjerg en je hoeft geen drankje voor ze te kopen want ze kopen gewoon een biertje voor jou. Ik heb in m'n leven 3 keer een deense gehad.quote:
Inclusief de vriendin in kwestie die hosselt waar je bij staat?quote:Op donderdag 5 december 2013 14:30 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik heb in m'n leven 3 keer een deense gehad.
Jep.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:31 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Inclusief de vriendin in kwestie die hosselt waar je bij staat?
Precies. Als een man die in de kroeg roept dat hij wil neuken vinden alle vrouwen hem een viespeuk, als een vrouw in de kroeg roept dat ze wil neuken staan er 70 mannen in de rij om aan die wens te voldoen.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:34 schreef NietDoen het volgende:
Een date regelen (geneukt worden/neuken) is voor een vrouw ook heel anders dan voor een man, aangezien 95% v.d. niet bezette mannen wel willen als ze er een beetje degelijk uitziet.
Heb ik vaker gehoord maar ik vind het zo loserachtig om te daten via internet.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:42 schreef Dehelerambam het volgende:
Neem Tinder, dan heb je er morgen 6
Aan principes heb je niets als je a-moreel verschillende vrouwen wil volblaffen.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:49 schreef niels0 het volgende:
[..]
Heb ik vaker gehoord maar ik vind het zo loserachtig om te daten via internet.
Daar merk je niks van als ze in je bed liggenquote:Op donderdag 5 december 2013 14:49 schreef niels0 het volgende:
Heb ik vaker gehoord maar ik vind het zo loserachtig om te daten via internet.
Voor dit verschijnsel zijn "wij als man" natuurlijk wel medeverantwoordelijk. O.a. de man plakt de vrouw die met verschillende mannen seks heeft het label slet op.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:41 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
Precies. Als een man die in de kroeg roept dat hij wil neuken vinden alle vrouwen hem een viespeuk, als een vrouw in de kroeg roept dat ze wil neuken staan er 70 mannen in de rij om aan die wens te voldoen.
Misschien is dat waar maar ik vind het respectloos. Liever een prostituee dan.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Aan principes heb je niets als je a-moreel verschillende vrouwen wil volblaffen.
Wuuuuuuuuuut. En dat is dan niet loser achtig?quote:Op donderdag 5 december 2013 14:56 schreef niels0 het volgende:
[..]
Misschien is dat waar maar ik vind het respectloos. Liever een prostituee dan.
Vind ik niet. Je betaalt ze, ze doen je en je bent er vanaf. Is gewoon een zakelijke deal en ik ga ook meestal naar dezelfde. Ik heb daar geen scrupules over.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wuuuuuuuuuut. En dat is dan niet loser achtig?
quote:Op donderdag 5 december 2013 14:20 schreef niels0 het volgende:
Ik heb wel pogingen gedaan oa met een supermarktmeisje en m'n bankconsulente maar die zijn alletwee bezet. Ze wilden wel maar ging niet omdat ze dus bezet zijn.
Dit.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:57 schreef hoink581 het volgende:
Wuuuuuuuuuut. En dat is dan niet loser achtig?
Als je het nu wat korter door de bocht trekt: betalen voor seks doe je alleen als je het niet gratis kan krijgen.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:07 schreef Dehelerambam het volgende:
[..]
Dit.
Tinder loserachtig vinden, maar een hoer niet
Daar zijn we het dan niet over eens.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je het nu wat korter door de bocht trekt: betalen voor seks doe je alleen als je het niet gratis kan krijgen.
Wat wel weer klopt, gezien de OPquote:Op donderdag 5 december 2013 15:08 schreef hoink581 het volgende:
Als je het nu wat korter door de bocht trekt: betalen voor seks doe je alleen als je het niet gratis kan krijgen.
In België waar ik woon ja. 75% van dit jaar was ik elders. Ik heb het niet slecht gehad op sexueel gebied dit jaar. Met 3 meiden het bed gedeeld, vrij vaak ook.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:40 schreef Stiftjelinks het volgende:
In anderhalf jaar maar een handjevol chicks proberen te regelen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |