SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier stond een kwatsverhaal.
3 dagen.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:28 schreef ulq het volgende:
Hoe lang duurde het voordat de koers hersteld was na de crash van afgelopen zondag?
Alleen zit er nu wel een weekend aan te komen..quote:
LTC houden imo. Ik zit er met 275 in, heb wel het idee dat daar nog wat valt te halen als BTC stabiliseert.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:26 schreef gelly het volgende:
Ik vraag me af wat nu het beste is.. Mn LTC houden of verkopen in het in BTC stoppen. Volgens mij is het lood om oud ijzer.
Wat ik vreemd vind is dat er eerst gewoon positief nieuws op de staatsmedia verscheen en dergelijke.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Was te verwachten dat China een standpunt zou gaan innemen.
Als ik zo bijna quite sta spring ik eruit, koop wel lager in aangezien het toch weer gaat zakken 100%quote:Op donderdag 5 december 2013 12:34 schreef lf2 het volgende:
als je goed hebt geluisterd is dit precies wat DNB zei, afgesproken denk ik !
SCAM!!!!!!!!!
Ze zeggen eigenlijk alleen dat financiële instituties geen garantie kunnen bieden en er niets mee mogen doen.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:34 schreef NeeOfTochJA het volgende:
is er een verbod geweest in china? of weer zo'n onzinpraatje van nu.nl:
http://www.nu.nl/internet(...)e-centrale-bank.html
Wat eigenlijk gewoon super logisch is voor iets wat "nieuw" is :S waarom er dan zo een paniek ontstaat ontgaat mij gewoon helemaal...hadden ze verwacht dat de chinezen hun munt weg zouden gooien en zouden overstappen op bitcoins :Squote:Op donderdag 5 december 2013 12:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ze zeggen eigenlijk alleen dat financiële instituties geen garantie kunnen bieden en er niets mee mogen doen.
De particuliere Chinees mag het nog steeds gewoon gebruiken.
:S :Squote:Op donderdag 5 december 2013 12:36 schreef lf2 het volgende:
[..]
Wat eigenlijk gewoon super logisch is voor iets wat "nieuw" is :S waarom er dan zo een paniek ontstaat ontgaat mij gewoon helemaal...hadden ze verwacht dat de chinezen hun munt weg zouden gooien en zouden overstappen op bitcoins :S
die mensen kunnen zelf geld drukken dus ze hoeven waarschijnlijk geen bitcoins te cashen.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:37 schreef tralalala het volgende:
Dus het waren de mensen van de centrale bank die wisten dat dit bericht uit zo komen en nog even gingen cashen rond 4:00 uur?
Zo rollen ze hier nu eenmaal. Het ene moment is iets oke, het volgende moment ondermijnt het zogenaamd het gezag. Daarom moet je 'goed' nieuws uit China ook altijd met een korrel zout nemen. Dit had iedereen wel kunnen zien aankomen. Misschien dat China BTC gaat proberen te ontwrichten om een 'eigen' coin te kunnen lanceren later? Zal ook niet helemaal lekker liggen dat BTC een Japanse uitvinder lijkt te hebben.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat ik vreemd vind is dat er eerst gewoon positief nieuws op de staatsmedia verscheen en dergelijke.
Is geen jappaner, volgens mij duitser tochquote:Op donderdag 5 december 2013 12:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zo rollen ze hier nu eenmaal. Het ene moment is iets oke, het volgende moment ondermijnt het zogenaamd het gezag. Daarom moet je 'goed' nieuws uit China ook altijd met een korrel zout nemen. Dit had iedereen wel kunnen zien aankomen. Misschien dat China BTC gaat proberen te ontwrichten om een 'eigen' coin te kunnen lanceren later? Zal ook niet helemaal lekker liggen dat BTC een Japanse uitvinder lijkt te hebben.
Vraag ik me ook af. Zwaar verlies nemen nu of de kans lopen dat ik tot de kerst vast zitquote:Op donderdag 5 december 2013 12:40 schreef ulq het volgende:
Zit het erin dat de koers voor het begin van de weekenddip terug is op 1100$?
Same here... pakt glazenbol erbijquote:Op donderdag 5 december 2013 12:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af. Zwaar verlies nemen nu of de kans lopen dat ik tot de kerst vast zit
Dat is het verhaal inderdaad, geen idee hoe de vork echt in de steel zit. Maar met de Chinese overheid kan ik me voorstellen dat ze op een of andere manier controle willen hebben.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:40 schreef lf2 het volgende:
[..]
Is geen jappaner, volgens mij duitser toch
Dan zou ik het tweede kiezen.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af. Zwaar verlies nemen nu of de kans lopen dat ik tot de kerst vast zit
denk dat hij juist geen politiek gezeik wil maybe anders is het gwn van de NWO en wij zijn hun voet soldatenquote:Op donderdag 5 december 2013 12:41 schreef ulq het volgende:
Is die bedenker trouwens expres uit beeld gebleven? Wat voor motief zou daar achter zitten. Normaal gesproken komen dat soort mensen wel bovendrijven.
ltc heeft geen toekomst door die mbtc nog erger alles is slecht en de storm ook nog zometeenquote:
misschien is dit wel die wereldmunt waar al jaren over gesproken wordt.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:42 schreef lf2 het volgende:
[..]
denk dat hij juist geen politiek gezeik wil maybe anders is het gwn van de NWO en wij zijn hun voet soldaten!
na een topnacht van ltcquote:Op donderdag 5 december 2013 12:43 schreef lf2 het volgende:
[..]
ltc heeft geen toekomst door die mbtc nog erger alles is slecht en de storm ook nog zometeen
depressief
LTC moet dat dan wel doen voor het weekend.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:45 schreef gelly het volgende:
Ach, LTC komt wel weer op 40 vandaag of morgen denk ik.
quote:Op donderdag 5 december 2013 12:40 schreef lf2 het volgende:
[..]
Is geen jappaner, volgens mij duitser toch
Denk eerder dat ze gaan inkopen. Het bericht is nou niet echt super ingrijpend ofzo. Voor zover ik kan beoordelen.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:46 schreef lf2 het volgende:
Waar komt jullie gestoorde hoop vandaan mensen!
De amerikanen gaan het bericht lezen en nog erger erop reageren
quote:Op donderdag 5 december 2013 12:44 schreef Toto69 het volgende:
Omfghad PPC vannacht moeten verkopen
ingekocht op 5.9 en is nu 4.7
Zou in ieder geval niet gaan verkopen als ik jou was. Ook al duikt de koers verder naar beneden.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:46 schreef lf2 het volgende:
Waar komt jullie gestoorde hoop vandaan mensen!
De amerikanen gaan het bericht lezen en nog erger erop reageren
Het kan natuurlijk nog steeds een aardige investering om de dollar te ondermijnen. De rest van de wereld zou vermoedelijk geen Chinese cryptocurrency gebruiken.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat is het verhaal inderdaad, geen idee hoe de vork echt in de steel zit. Maar met de Chinese overheid kan ik me voorstellen dat ze op een of andere manier controle willen hebben.
Hmm, wel apart allemaal.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zo rollen ze hier nu eenmaal. Het ene moment is iets oke, het volgende moment ondermijnt het zogenaamd het gezag. Daarom moet je 'goed' nieuws uit China ook altijd met een korrel zout nemen. Dit had iedereen wel kunnen zien aankomen. Misschien dat China BTC gaat proberen te ontwrichten om een 'eigen' coin te kunnen lanceren later? Zal ook niet helemaal lekker liggen dat BTC een Japanse uitvinder lijkt te hebben.
True. Hold the lines !!quote:Op donderdag 5 december 2013 12:48 schreef tralalala het volgende:
Dat gepomp van LTC kwam elke keer rond 17:00/18:00 onze tijd, dus gewoon afwachten en rond die tijd kijken of alles groen wordt.
Ik zou nu echt niet instappen.
Dat kan niemand garanderen, maar dat weet je op het moment dat je instapt. Je moest er al van uitgaan dat je je geld kwijt was.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:48 schreef lf2 het volgende:
[..]
Als de coin vandaag niet stijgt naar z'n oude niveau krijg ik geld van je
ingestapt op 30,6quote:Op donderdag 5 december 2013 12:48 schreef tralalala het volgende:
Dat gepomp van LTC kwam elke keer rond 17:00/18:00 onze tijd, dus gewoon afwachten en rond die tijd kijken of alles groen wordt.
Ik zou nu echt niet instappen.
quote:Op donderdag 5 december 2013 12:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat kan niemand garanderen, maar dat weet je op het moment dat je instapt. Je moest er al van uitgaan dat je je geld kwijt was.
Waar willen ze dan oorlog tegen voeren?quote:Op donderdag 5 december 2013 12:50 schreef Ranjit het volgende:
Het verbaast me dat er eigenlijk nog geen heftige reacties vanuit the US of A gekomen zijn.
Als er één land is die er niet van houdt dat zijn valuta ondermijnd wordt is zij het wel.
Er zijn voor minder oorlogen begonnen. Even wachten op het moment dat landen in het midden-oosten olie in BTC gaan verhandelen.
quote:Op donderdag 5 december 2013 12:51 schreef dreamerbulk het volgende:
wie had zijn geld voor de nacht nou in FTC geparkeerd voor een safe haven?
dan gaan ze schieten op iedereen die coins heeft ?quote:Op donderdag 5 december 2013 12:50 schreef Ranjit het volgende:
Het verbaast me dat er eigenlijk nog geen heftige reacties vanuit the US of A gekomen zijn.
Als er één land is die er niet van houdt dat zijn valuta ondermijnd wordt is zij het wel.
Er zijn voor minder oorlogen begonnen. Even wachten op het moment dat landen in het midden-oosten olie in BTC gaan verhandelen.
Nja, ik zei helemaal niet dat je moest verwachten dat die op 1000000+ zou staan.quote:
Maar goed, ik zit net zo hard vast nu..quote:
ik zei dat het een trap was, kom nog met een analyse en een definitie ervan...als ik eruit gestapt was had ik net geen verliesquote:Op donderdag 5 december 2013 12:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nja, ik zei helemaal niet dat je moest verwachten dat die op 1000000+ zou staan.
Maar dat mensen zo panikeren vind ik wel vreemd.
waarin?quote:Op donderdag 5 december 2013 12:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar goed, ik zit net zo hard vast nu..
Zal ik je even los komen maken?quote:Op donderdag 5 december 2013 12:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar goed, ik zit net zo hard vast nu..
NMC.quote:
Dat is een zeer verleidelijk aanbod.quote:
Dit vind ik eigenlijk een heel voorspelbare reactie van China. Ze willen dat exchanges hun klanten registreren en dat financiele instellingen niet handelen. Zo erg is dit nietquote:Op donderdag 5 december 2013 12:47 schreef ulq het volgende:
[..]
Denk eerder dat ze gaan inkopen. Het bericht is nou niet echt super ingrijpend ofzo. Voor zover ik kan beoordelen.
Waarom ppc? Je was toch uitgestapt?quote:
Gelukkig een klein deel ook in LTC…quote:
Tsja, ik heb wel hoop voor op de lange termijn. En dat hoeft niet per se vandaag te zijn.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:53 schreef lf2 het volgende:
[..]
ik zei dat het een trap was, kom nog met een analyse en een definitie ervan...als ik eruit gestapt was had ik net geen verlies
Komt robinhood met zn hoopen ik was verkocht hahaha
Inderdaad.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit vind ik eigenlijk een heel voorspelbare reactie van China. Ze willen dat exchanges hun klanten registreren en dat financiele instellingen niet handelen. Zo erg is dit niet
Niettemin is de indruk ontstaan dat Bitcoins in zijn algeheel verboden zijn in China, waardoor de prijs nog wel eens verder kan dalen.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit vind ik eigenlijk een heel voorspelbare reactie van China. Ze willen dat exchanges hun klanten registreren en dat financiele instellingen niet handelen. Zo erg is dit niet
Voor korte termijn speculanten is dit natuurlijk vreselijk, een dergelijke dip. Maar ik heb persoonlijk heel veel vertrouwen in het concept van Bitcoin en kijk vooral op de lange termijn. Ik had ze ook al gekocht toen ze onder de 100 euro waren en blijf ze mooi houden. Al die mensen die nu in paniek raken, ik zie het vooral als groeistuipen van een revolutionair iets. Facebook en Napster gingen ook niet in één rechte lijn omhoogquote:Op donderdag 5 december 2013 12:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tsja, ik heb wel hoop voor op de lange termijn. En dat hoeft niet per se vandaag te zijn.
Je hebt volgens mij de vorige crashes niet meegemaakt, maar mensen konden niet voorstellen dat de waarde van Bitcoin hoger zou worden dan $250. Nu ze even geduld hebben opgebracht is het op het niveau van vandaag de dag.
Tot nu toe hebben de mensen die lang hebben gehold het meeste voordeel gehad. Ook degenen die niet hebben verkocht tijdens crashes.
Na zo'n nieuwsbericht komt er natuurlijk een dip. Dat is te verwachten. Maar je weet niet wat de toekomst brengt.
Voor hetzelfde geld kan het ook helemaal misgaan natuurlijk, maar zelf denk ik dat het op de lange termijn wel snor zit. Zeker als betaalmiddel voor op internet. Goedkoper dan PayPal, Western Union, iDeal, pintransacties. Dat moet gewoon aanslaan.
Sensatiemedia hé.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:59 schreef druide het volgende:
[..]
Niettemin is de indruk ontstaan dat Bitcoins in zijn algeheel verboden zijn in China, waardoor de prijs nog wel eens verder kan dalen.
Nee zeker die altcoins zakken heel hard als de btc onderuit gaat…quote:Op donderdag 5 december 2013 12:56 schreef ikwiltrolletje het volgende:
BBQcoins en Zeta zijn momenteel zo ruk dat mijn 50 euros op Bter.com inmiddels maar 27 usd waard zijnDat ga ik niet eens verkopen, het is de moeite niet waard. Dan maar "kwijt" en gewoon in coins laten staan. Ik ben daar echt in een pump getrapt.
Precies!quote:Op donderdag 5 december 2013 13:00 schreef Piethur het volgende:
[..]
Voor korte termijn speculanten is dit natuurlijk vreselijk, een dergelijke dip. Maar ik heb persoonlijk heel veel vertrouwen in het concept van Bitcoin en kijk vooral op de lange termijn. Ik had ze ook al gekocht toen ze onder de 100 euro waren en blijf ze mooi houden. Al die mensen die nu in paniek raken, ik zie het vooral als groeistuipen van een revolutionair iets. Facebook en Napster gingen ook niet in één rechte lijn omhoog
Ja de mediaquote:Op donderdag 5 december 2013 12:59 schreef druide het volgende:
[..]
Niettemin is de indruk ontstaan dat Bitcoins in zijn algeheel verboden zijn in China, waardoor de prijs nog wel eens verder kan dalen.
Ja werd 2000 btc verkocht in 1 keer dus stonden daarna amper buy orders tussen de 1000 en 1070. Schommelde toen gigantischquote:Op donderdag 5 december 2013 13:05 schreef Toto69 het volgende:
Waren er vannacht rond half 3 nog mensen wakker? BTC stond op $1075 op btc-e maar schoot een aantal keer binnen een paar seconden naar ~$1015. En weer terug.
Ah… Dat was dus ook de invloed bij de andere coins.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja werd 2000 btc verkocht in 1 keer dus stonden daarna amper buy orders tussen de 1000 en 1070. Schommelde toen gigantisch
quote:Op donderdag 5 december 2013 13:09 schreef Piethur het volgende:
[..]
Wanneer was die sell? Zag hem niet voorbij komen. Misschien hedgefonds?
Nee helaas niet toen zat ik al vastquote:Op donderdag 5 december 2013 13:11 schreef Mortaxx het volgende:
Zijn er hier trouwens mensen die op de bodem zijn ingestapt? LTC voor 27
Nee, 32$.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:11 schreef Mortaxx het volgende:
iets hoger, 30.3, was uitgestapt op 35 gister(net voor de enorme stijgingquote:Op donderdag 5 december 2013 13:11 schreef Mortaxx het volgende:
Je zou maar ingekocht hebben op 5 dollarquote:Op donderdag 5 december 2013 13:15 schreef Mortaxx het volgende:
http://bitcoinwisdom.com/markets/okcoin/ltccny
die crash in China trouwens, 30 yuan is ongeveer 5 dollar.
Ik heb zo'n vermoeden dat dat zo kort was dat vrijwel niemand heeft kunnen inkopen.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:15 schreef Mortaxx het volgende:
http://bitcoinwisdom.com/markets/okcoin/ltccny
die crash in China trouwens, 30 yuan is ongeveer 5 dollar.
Vannacht wel ja…quote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 13:16 schreef KomtTijd... het volgende:
Haha ik wou gisteren eigenlijk ook eens in de bitcoin instappen (gewoon 0,1 ofzo, vooral voor de fun). Kwam er even niet van, is de koers vandaag bijna 200 euro gedaald
Welkom in de wondere wereld van de bitcoins.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:16 schreef KomtTijd... het volgende:
Haha ik wou gisteren eigenlijk ook eens in de bitcoin instappen (gewoon 0,1 ofzo, vooral voor de fun). Kwam er even niet van, is de koers vandaag bijna 200 euro gedaald
Als je kooporder al klaar stond voor dat bedrag wel.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:16 schreef strbo het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat dat zo kort was dat vrijwel niemand heeft kunnen inkopen.
JA en volgende week kan het zomaar 300 eu duurder zijn.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:16 schreef KomtTijd... het volgende:
Eerste winst alweer gemaakt.quote:
I know right! Maar het is altijd lekker om laag te kopen.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
JA en volgende week kan het zomaar 300 eu duurder zijn.
BUY ALL THE LTC!quote:
Hehe. Succes. Welkom bij de club!quote:Op donderdag 5 december 2013 13:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Eerste winst alweer gemaakt.
Hopen dat'ie nog wat daalt voor vanavond als ik weer bij mijn randomreader in de buurt ben.
Waarom blijf je niet in LTC tot de 43?quote:Op donderdag 5 december 2013 13:19 schreef Ticootje het volgende:
Oh mn sell staat op 37.8
Duurt wel ff.
Voor NMC op 9.67… Die wordt nog moeilijk.
Ja, kan ook…quote:Op donderdag 5 december 2013 13:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom blijf je niet in LTC tot de 43?
Omdat er prima winst mee te maken is.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:21 schreef robin007bond het volgende:
Waarom blijven jullie niet gewoon van Litecoin af? Geen meerwaarde t.o.v. BTC.
ik maak er veel meer winst mee lolquote:Op donderdag 5 december 2013 13:21 schreef robin007bond het volgende:
Bitonic.nlquote:Op donderdag 5 december 2013 13:22 schreef KomtTijd... het volgende:
Waar raden jullie aan BTC te kopen zonder al te veel gedoe? Een snelle transactie is me meer waard dan 0,1% gunstigere prijs.
risico spreiding lijkt me.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:21 schreef robin007bond het volgende:
Bitonicquote:Op donderdag 5 december 2013 13:22 schreef KomtTijd... het volgende:
Waar raden jullie aan BTC te kopen zonder al te veel gedoe? Een snelle transactie is me meer waard dan 0,1% gunstigere prijs.
Ja, maar er zijn zat alt-coins die wel iets toevoegen t.o.v. Bitcoin. Peercoin, Namecoin en Primecoin bijvoorbeeld. Litecoin heeft verder geen extra toevoeging die het meerwaarde biedt.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
risico spreiding lijkt me.
Als je op de beurs gaat beleggen gooi je ook niet al je geld op één bedrijf.
ik snap nooit waar priemgetallen handig voor zijn.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn zat alt-coins die wel iets toevoegen t.o.v. Bitcoin. Peercoin, Namecoin en Primecoin bijvoorbeeld. Litecoin heeft verder geen extra toevoeging die het meerwaarde biedt.
Primecoin helpt met het berekenen van priemgetallen en draagt dus bij aan de wetenschap.
Waarom niet morgenmiddag verkopen ongeacht prijs? Kans is groot dat LTC wel naar 38$ gaat vandaag.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:19 schreef Ticootje het volgende:
Oh mn sell staat op 37.8
Duurt wel ff.
Voor NMC op 9.67… Die wordt nog moeilijk.
Encryptie is bijvoorbeeld gebaseerd op priemgetallen.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ik snap nooit waar priemgetallen handig voor zijn.
Ik heb sell orders op 6 altcoins staan, maar die dingen die ik heb doen helemaal niets.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:25 schreef doo. het volgende:
Was vergeten dat ik nog een zooi megacoins had staan op crypsty, gebeurd alleen geen zak mee.
Omdat ik morgen liever in dollars het weekend in ga.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom niet morgenmiddag verkopen ongeacht prijs? Kans is groot dat LTC wel naar 38$ gaat vandaag.
Priemgetallenquote:Op donderdag 5 december 2013 13:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Weer wat geleerd vandaagquote:Op donderdag 5 december 2013 13:27 schreef strbo het volgende:
[..]
Priemgetallen![]()
Om te weten waar ze handig voor zijn, moet je toch iets meer kennis van wiskunde hebben helaas. Maar ze zijn bijvoorbeeld onmisbaar in encryptie.
Allen deelbaar door 1 en zichzelf.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:28 schreef Toto69 het volgende:
Ik ben twaalf wat zijn priemgetallen?
Dat leer je wel las je 13 bent.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:28 schreef Toto69 het volgende:
Ik ben twaalf wat zijn priemgetallen?
Mijn wiskunde gaat niet verder dan middelbare school inderdaad… Ja en wat logische en discrete wiskunde bij mn studie informatica..quote:Op donderdag 5 december 2013 13:27 schreef strbo het volgende:
[..]
Priemgetallen![]()
Om te weten waar ze handig voor zijn, moet je toch iets meer kennis van wiskunde hebben helaas. Maar ze zijn bijvoorbeeld onmisbaar in encryptie. En kunnen gezien worden als de 'atomen' van de natuurlijke getallen.
Priemgetallen zijn hartstikke mooi en speciaal.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik begrijpquote:Op donderdag 5 december 2013 13:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Omdat ik morgen liever in dollars het weekend in ga.
Vrijdag is een rotdag voor mij.. Ik ben alleen maar bezig met kinderen vermaken, zwemmen, logopedie, school, nog een keer zwemmen…
Ieder niet-priemgetal is te maken met een optelling van slechts 2 'wel-'priemgetallen. Grappige dingen.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mijn wiskunde gaat niet verder dan middelbare school inderdaad… Ja en wat logische en discrete wiskunde bij mn studie informatica..
Primer, echt een aanrader van een film als je van priemgetallen houdtquote:Op donderdag 5 december 2013 13:35 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Ieder niet-priemgetal is te maken met een optelling van slechts 2 'wel-'priemgetallen. Grappige dingen.
quote:Op donderdag 5 december 2013 13:36 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die heeft iedereen hier toch verkocht gisteren?
haha geweldigquote:Op donderdag 5 december 2013 13:30 schreef Mr.Houdoe het volgende:
http://www.randombitcoinadvise.com
37.9quote:Op donderdag 5 december 2013 13:42 schreef lf2 het volgende:
[..]
Op welk bedrag spring je eruit bij ltc ?
0.04 hoop ikquote:Op donderdag 5 december 2013 13:42 schreef lf2 het volgende:
[..]
Op welk bedrag spring je eruit bij ltc ?
Hahahaquote:Op donderdag 5 december 2013 13:30 schreef Mr.Houdoe het volgende:
http://www.randombitcoinadvise.com
was je nog op de top uitgestapt?quote:
quote:
Heb tijd geleden alleen quarks gekocht daar voor de rest niet meer op geweestquote:Op donderdag 5 december 2013 13:47 schreef tralalala het volgende:
Cryptsy loopt weer te fucken met mij.
Top van LTC op btc-e? Nee,quote:Op donderdag 5 december 2013 13:45 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
was je nog op de top uitgestapt?
Als het mogelijk was een website in de fik te steken dan was die het.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:47 schreef tralalala het volgende:
Cryptsy loopt weer te fucken met mij.
Dit weekend sowieso in USD gaan zitten, kans is groot dat we herhaling van zetten krijgen van afgelopen weken.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:47 schreef lf2 het volgende:
Ik vraag me af wat beter is om uit te stappen naar USD of naar BTC...lijkt me veiliger steeds naar USD maar ja je moet wel dan tegen schommelingen kunnen
Zondagavond instappen.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dit weekend sowieso in USD gaan zitten, kans is groot dat we herhaling van zetten krijgen van afgelopen weken.
ben ik niet alleen tenminste hahaquote:
Moet je even naar de servers toe.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:50 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Als het mogelijk was een website in de fik te steken dan was die het.
En ik moet straks voor een korte rotvergadering 3 kilometer door dit weer heen. Toch maar eens videoconferenties invoerenquote:Op donderdag 5 december 2013 13:51 schreef Toto69 het volgende:
Ondertussen in Nederland...
[ afbeelding ]
Met dank aan robinhood die me in een zwaar moment weer eens even hoop gaf anders had ik tegen mega verlies verkocht hahaquote:
Ik heb ze vanochtend verkocht voor 5.9. En ingekocht op ltc.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:54 schreef Toto69 het volgende:
Iedereen lekker winst aan 't maken?
Ja?
Ik niet.
PPC
PPC koop je niet voor de winst, maar voor de lange termijn. Als BTC een betaalmiddel zou worden en de gebreken aan het licht zouden komen.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:54 schreef Toto69 het volgende:
Iedereen lekker winst aan 't maken?
Ja?
Ik niet.
PPC
quote:Op donderdag 5 december 2013 13:54 schreef lf2 het volgende:
[..]
Met dank aan robinhood die me in een zwaar moment weer eens even hoop gaf anders had ik tegen mega verlies verkocht haha
dat doet ie altijd al?quote:Op donderdag 5 december 2013 13:58 schreef Toto69 het volgende:
Oh god nee. Uitloggedoe op btc-e begint weer.
Laten we niet al te ver offtopic gaanquote:Op donderdag 5 december 2013 13:51 schreef Toto69 het volgende:
Ondertussen in Nederland...
[ afbeelding ]
Je weet dat het een bitcoinstorm is?quote:Op donderdag 5 december 2013 14:01 schreef µ het volgende:
[..]
Laten we niet al te ver offtopic gaan.
sick!quote:Op donderdag 5 december 2013 13:59 schreef Ranjit het volgende:
Holy fuck wat gebeurde er met LTC op OKCoin ?
[ afbeelding ]
Heel de chart verneuktquote:Op donderdag 5 december 2013 14:03 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
sick!
"someone just bought $200million worth of LTC on OK coin," ???
Ik was daar net te laat mee helaas, goede keuze.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:07 schreef dreamerbulk het volgende:
37,4 verkocht, nu hopen op instap moment
Jij weer welquote:Op donderdag 5 december 2013 14:07 schreef dreamerbulk het volgende:
37,4 verkocht, nu hopen op instap moment
Wees blij dat je vast zit, anders had je LTC wel op een piek gekocht, daar zijn meer mensen hier goed inquote:Op donderdag 5 december 2013 14:11 schreef Toto69 het volgende:
Alles fluctueert heerlijkiedereen maakt winst
Toto69 zit vast in PPC
Of NMC…quote:Op donderdag 5 december 2013 14:14 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Wees blij dat je vast zit, anders had je LTC wel op een piek gekocht, daar zijn meer mensen hier goed in
jouw tijd komt ook wel, op welk moment wacht je nu ?quote:
38 gekochtquote:Op donderdag 5 december 2013 14:15 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
jouw tijd komt ook wel, op welk moment wacht je nu ?
Iemand getrade voor 2346 in plaats van 234,6quote:Op donderdag 5 december 2013 14:11 schreef lf2 het volgende:
ltc chart is ook niet meer te lezen hoe komt dat die lijn zo hoog is ?
40+ komt wel weer, beter ff sell order plaatsen alvastquote:Op donderdag 5 december 2013 14:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
38 gekochtleuk zo'n goede prijs voordat het China nieuws insloeg
2346 btc ?quote:Op donderdag 5 december 2013 14:15 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Iemand getrade voor 2346 in plaats van 234,6![]()
Mn oren…quote:
hoe?quote:Op donderdag 5 december 2013 14:20 schreef Mender het volgende:
Bleh... 0,5 BTC verlies gemaakt![]()
![]()
![]()
Ik hou even op met traden
I know your feel.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:20 schreef Mender het volgende:
Bleh... 0,5 BTC verlies gemaakt![]()
![]()
![]()
Ik hou even op met traden
geen. ga je serieus op EMA bot bouwen met zo een fluctuatiesquote:Op donderdag 5 december 2013 14:24 schreef knep het volgende:
Wat gebruiken jullie eigenlijk voor trading bots?
Mijn linkervinger en mijn beide ogen.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:24 schreef knep het volgende:
Ik vertrouw zelfs geen zelfgeschreven bots met geldquote:Op donderdag 5 december 2013 14:24 schreef knep het volgende:
ditquote:Op donderdag 5 december 2013 14:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mijn linkervinger en mijn beide ogen.
Ik zette een sell order op 800 euro maar ik was net te laat. Daarna zette de crash in. Toen schommelde het even later tussen 690 en 730 euro ofzo. Dus ik dacht wel even wat winst mee te maken door bij 725 te verkopen en bij 695 of mischien wel lager weer terug te kopen. Maar nadat ik op 725 verkocht ging het alleen maar weer omhoog en heb ik toch maar weer teruggekocht.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:21 schreef WvdL het volgende:
[..]
hoe?waarom niet gewoon holden dan.. of zit je in ftc? :p
en nu in het nederlands, ik ben namelijk een huis tuin en keuken crypto trader sinds een paar maandenquote:Op donderdag 5 december 2013 14:28 schreef knep het volgende:
hmja, ik dacht dat er wel gebruik van gemaakt werd
zal mooi zijn als je op BTC-e trailing stop orders met offset kon plaatsen ;p
http://forextrading.about(...)-A-Trailing-Stop.htmquote:Op donderdag 5 december 2013 14:29 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
en nu in het nederlands, ik ben namelijk een huis tuin en keuken crypto trader sinds een paar maanden
u mad broquote:Op donderdag 5 december 2013 14:32 schreef dreamerbulk het volgende:
ik ga weg van cryptsy, ik neem mn wdc winst, en transfer alles naar btc-e , ben klaar met die site
Eerst de Zeta en daarna de PPC. Ik doe denk ik niets meer wat jij doet.quote:
heel verstandigquote:Op donderdag 5 december 2013 14:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Eerst de Zeta en daarna de PPC. Ik doe denk ik niets meer wat jij doet.
Wat heb je allemaal ik koop alles voor onder de marktprijs van je opquote:Op donderdag 5 december 2013 14:36 schreef dreamerbulk het volgende:
krijg t niet eens verkocht op cryptsy , zo traag die siteen ik zit nog wel onder de "huidige koers" wat die ook mag zijn daar lol
niet zoveel, 266 WDC, 500 quark en 20 miljoen centquote:Op donderdag 5 december 2013 14:36 schreef lf2 het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal ik koop alles voor onder de marktprijs van je op
Dat is nog het meest irritante, zie je een mooie sell order staan, wil je hem kopen en dan wordt de koop gewoon niet uitgevoerd.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:36 schreef dreamerbulk het volgende:
krijg t niet eens verkocht op cryptsy , zo traag die siteen ik zit nog wel onder de "huidige koers" wat die ook mag zijn daar lol
heel vreemd,quote:Op donderdag 5 december 2013 14:37 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat is nog het meest irritante, zie je een mooie sell order staan, wil je hem kopen en dan wordt de koop gewoon niet uitgevoerd.
Alles withdrawen en wegwezen daar. Levert niks anders dan stress op. Aidssite.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:38 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
heel vreemd,
heb nu een open sell order gezet voor wdc, onder de koers, ding staat al 5 min te rotten
coinex lijkt me een beter plan dan jaquote:Op donderdag 5 december 2013 14:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik doe met je mee dreamer. Als ik ooit eens naar de alt coins wil, ga ik wel naar Coinex.
ja, maar moet ik ze wel eerst sellen, ik ga geen wdc wallet, quark wallet, cent wallet op mn pc installeren lolquote:Op donderdag 5 december 2013 14:39 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Alles withdrawen en wegwezen daar. Levert niks anders dan stress op. Aidssite.
Ik heb er gister ook altcoins voor minder dan marktprijs weggegooid, puur omdat ik ze weg wilde hebben daarquote:Op donderdag 5 december 2013 14:39 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ja, maar moet ik ze wel eerst sellen, ik ga geen wdc wallet, quark wallet, cent wallet op mn pc installeren lol
Je krijgt wel CraptsyCoins!!!quote:Op donderdag 5 december 2013 14:42 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Ik heb er gister ook altcoins voor minder dan marktprijs weggegooid, puur omdat ik ze weg wilde hebben daar
Iemand wilt die koers gewoon zo laat mogelijk hebben voor pump&dump.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:42 schreef Toto69 het volgende:
Een sellwall op 5.29 USD zettenwat voor klapjosti ben je dan.
Zulke mensen moeten ze deporteren.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Iemand wilt die koers gewoon zo laat mogelijk hebben voor pump&dump.
hoe krijg je dat in godsnaam er doorheen ?:Dquote:Op donderdag 5 december 2013 14:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
2 van de 4 orders zijn er door. Toevallig ook de kleinere munten.
Als ik hem zonder risico's kon vermoorden had ik het gedaan.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zulke mensen moeten ze deporteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |