Dat zeg je maar.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het interesseert me dus niks wat jij ervan vindt.
75 cent bij ons geloof ik.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeg dat, ik at ze weleens in de voetbalkantine, dat was een stuk goedkoper
Ik vreet ze hier gratis, mooiste wat er isquote:Op donderdag 5 december 2013 12:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeg dat, ik at ze weleens in de voetbalkantine, dat was een stuk goedkoper
Ook al had ik het al wel verwacht vond ik het toch wel heftig nieuws. Ze weten dus écht van iedereen met telefoon waar hij/zij zich bevindt op ieder moment. Misschien moet ik maar negertje in afrika worden, zonder telefoon, dat zal ze leren.quote:NSA registreert dagelijks vijf miljard gegevens van telefoons’
De National Security Agency registreert dagelijks vijf miljard keer de bewegingen van telefoongebruikers. Dat blijkt uit documenten van NSA-klokkenluider Edward Snowden en uit gesprekken die The Washington Post voerde met inlichtingenambtenaren.
De telefoons die worden getraceerd bevinden zich over de hele wereld. De gegevens worden toegevoegd aan een database met informatie over de locatie van minstens honderden miljoenen apparaten. De nieuwe projecten die zijn gelanceerd om al die data te analyseren maken volgens de Amerikaanse krant massaspionage mogelijk op ongekende schaal. Een schaal die nog groter blijkt dan sinds de onthullingen van de afgelopen maanden al duidelijk is geworden.
Diepe shit, maar een logische stap die genomen moet worden. Het staat mij ook al langere tijd tegen hoe destructief de mens bezig is.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De andere optie is jezelf ontworstelen van het systeem. Ik ben mezelf op 't moment aan 't verdiepen in hoe dat het beste voor mij werkt, maar ik weet niet of jij daar voor open staat. Door middel van het herkennen en erkennen van gedachtenhysterie die afleidt van wat werkelijk is en jezelf mentaal zodanig trainen dat je de focus op het belangrijke kunt houden.
Ik mag over een weekjequote:Op donderdag 5 december 2013 12:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben blij dat ik vandaag niet hoef te landen/opstijgen vanuit Schiphol
Met dit weer hebben ze tenminste hun aandacht er volop bij, als het fout gaat is het meestal omdat ze zaten te slapenquote:Op donderdag 5 december 2013 12:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben blij dat ik vandaag niet hoef te landen/opstijgen vanuit Schiphol
Ik hoor ineens van best wat mensen die naar Kopenhagen gaan verhuizen.quote:
Eindbaas.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik hoor ineens van best wat mensen die naar Kopenhagen gaan verhuizen.
Die kerel van Noma is trouwens ook echt een opperbaas/totaaldebielIk ben er nog niet helemaal over uit.
Wat mij tegenstaat zijn eigenlijk 2 grote punten.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Diepe shit, maar een logische stap die genomen moet worden. Het staat mij ook al langere tijd tegen hoe destructief de mens bezig is.
Ik snap nooit waarom je grof moet zijn om iets duidelijk te maken, een kook visie heeft hij welquote:Op donderdag 5 december 2013 12:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik hoor ineens van best wat mensen die naar Kopenhagen gaan verhuizen.
Die kerel van Noma is trouwens ook echt een opperbaas/totaaldebielIk ben er nog niet helemaal over uit.
Die man van Noma is niet grof hoor, of bedoel je Bourdain zelf?quote:Op donderdag 5 december 2013 12:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik snap nooit waarom je grof moet zijn om iets duidelijk te maken, een kook visie heeft hij wel
Die Deen, Bourdain is Bourdainquote:Op donderdag 5 december 2013 12:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die man van Noma is niet grof hoor, of bedoel je Bourdain zelf?
Dat is een beetje keukencultuur eigen.1 van de eerste passage's van zijn boek wordt Bourdain zelf echt tot op het bot vernederd door een souschef, niet normaalquote:Op donderdag 5 december 2013 13:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die Deen, Bourdain is Bourdaindie vind ik niet grof, ik heb die gast weleens in een programma gezien waar hij een assistent helemaal afbrandt
Komt door die Engelse schoft, ik weet z'n naam even niet, maar er zijn er genoeg die op een "normale" manier naar hoog niveau gaanquote:Op donderdag 5 december 2013 13:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is een beetje keukencultuur eigen.1 van de eerste passage's van zijn boek wordt Bourdain zelf echt tot op het bot vernederd door een souschef, niet normaal
Ramsayquote:Op donderdag 5 december 2013 13:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Komt door die Engelse schoft, ik weet z'n naam even niet, maar er zijn er genoeg die op een "normale" manier naar hoog niveau gaan
Ramsay en nee joh. Toen ik nog in de keuken werkte ging het ook al zo, dat was 10 jaar voor ramsay op de tv verscheen.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Komt door die Engelse schoft, ik weet z'n naam even niet, maar er zijn er genoeg die op een "normale" manier naar hoog niveau gaan
Idd. Keukencultuur is idd keihard. Niet echt leuk als je net komt werken.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ramsay en nee joh. Toen ik nog in de keuken werkte ging het ook al zo, dat was 10 jaar voor ramsay op de tv verscheen.
Daarom, het is old schoolquote:Op donderdag 5 december 2013 13:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ramsay en nee joh. Toen ik nog in de keuken werkte ging het ook al zo, dat was 10 jaar voor ramsay op de tv verscheen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |