Oh ik dacht dat je een specifieke toko bedoeldequote:Op donderdag 5 december 2013 00:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja die in beuningen.. Maar elke stad heeft wel 30.000 toko's
nee, gewoon de tokoquote:Op donderdag 5 december 2013 00:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je een specifieke toko bedoelde
Dat helemaal.quote:
Broodje jam is het gewordenquote:Op donderdag 5 december 2013 00:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dan kunnen ze je niet optillen? Een beetje man moet dat toch wel kunnen hoor
[..]
Mja had ik ook wel verwacht
ijsblokjes? Brrrr.. Ik hou niet van koud drinken eigenlijkquote:Op donderdag 5 december 2013 00:26 schreef S95Sedan het volgende:
Echt soms hou ik van mijn koelkast
IJsblokjes
[..]
Dat helemaal.
[..]
Broodje jam is het geworden
Denk ook dat junkfood voorlopig even niet handig is, net na noodles al bijna lopen kotsen
Boel moet toch geblust worden in mn keelquote:Op donderdag 5 december 2013 00:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ijsblokjes? Brrrr.. Ik hou niet van koud drinken eigenlijk![]()
Noodles kotst lekkerder dan brokkerig brood![]()
Ik ben nu ook een noodlesoepje aan het eten
Trustenquote:Op donderdag 5 december 2013 00:32 schreef Vinniiee het volgende:
Eet smakelink beidenHopelijl geen 2x
En nu ga ik rap naar bed. Trusten
keel blussen, slijten? Ik snap het niet meerquote:Op donderdag 5 december 2013 00:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Boel moet toch geblust worden in mn keel
Noodles slijt het niet echt van, te zacht
Sowieso geen tijd te kotsen, morgen moet ik beter zijn
trusten pupquote:Op donderdag 5 december 2013 00:32 schreef Vinniiee het volgende:
Eet smakelink beidenHopelijl geen 2x
En nu ga ik rap naar bed. Trusten
Boel staat in de fik hequote:Op donderdag 5 december 2013 00:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
keel blussen, slijten? Ik snap het niet meer
maagzuur wat omhoog komt ofzo? Ik heb alleen van het gal een beetje keelpijn.. Maar dat is prima met cola te blussenquote:Op donderdag 5 december 2013 00:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Boel staat in de fik he
Zo voelt het in iedergeval.
quote:
Dunno, schraal ofzo en enorme dorst maar als ik dus ga drinken last van maag/kotsneigingquote:Op donderdag 5 december 2013 00:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maagzuur wat omhoog komt ofzo? Ik heb alleen van het gal een beetje keelpijn.. Maar dat is prima met cola te blussen
Avondquote:
lauwe slappe thee al geprobeerd?quote:Op donderdag 5 december 2013 00:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dunno, schraal ofzo en enorme dorst maar als ik dus ga drinken last van maag/kotsneiging
[..]
Avond![]()
Gisteren al thee met honing, al weer wat minder sinds.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
lauwe slappe thee al geprobeerd?
Jep. Eindelijk in bedquote:
als dat dus helpt, gewoon dat drinken.. Hoe verwijft het ook is om thee te drinkenquote:Op donderdag 5 december 2013 01:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gisteren al thee met honing, al weer wat minder sinds.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 5 december 2013 01:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jep. Eindelijk in bed![]()
Ik ga dus lekker slapen. Morgen weer een drukke dag![]()
Slaap lekker
Morgen maar weerquote:Op donderdag 5 december 2013 01:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als dat dus helpt, gewoon dat drinken.. Hoe verwijft het ook is om thee te drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |