Nee. Wel problemen, maar wind, seinstoring én wisselstoring is nogal wat om soepel op te vangen.quote:
Nee man. Reisinformatie wordt net wakker, de pret begint pasquote:Op donderdag 5 december 2013 15:12 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zeg: hervatten dat treinverkeer in het noorden. Wind neemt nu weer af
kan wel zijn, maar het heeft hier in het noorden welgeteld één minuut echt hard gewaaid. Het waait hard, maar in tegenstelling tot 28 oktober stelt het niets voor en de verwachtingen waren ook niet dat het in de buurt zou komen bij die storm.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee man. Reisinformatie wordt net wakker, de pret begint pas![]()
[ afbeelding ]
Ik las het ja. En daarmee de hele vork Utrecht - Rotterdam / Den Haagquote:Op donderdag 5 december 2013 15:15 schreef boriq het volgende:
Gouda - Gouda Goverwelle ligt er op last van de brandweer nu wel compleet uit
Ja, laten we doen alsof Prorail er wat over te zeggen heeft als de politie het verbiedtquote:Ook Arriva laat in Groningen en Friesland geen treinen meer vertrekken vanwege de storm. Volgens een woordvoerder is dat op last van ProRail en de politie.
Ga zelf kijken. Het spijt me, maar dat is de enige manier om erachter te komenquote:Op donderdag 5 december 2013 15:47 schreef Ajaxfan het volgende:
De spoorkaart en storingspagina bij Amsterdam Centraal spreken elkaar tegen. Rijd daar nou wel of niet iets?
quote:Op donderdag 5 december 2013 15:47 schreef Ajaxfan het volgende:
De spoorkaart en storingspagina bij Amsterdam Centraal spreken elkaar tegen. Rijd daar nou wel of niet iets?
twitter:Timbiels twitterde op donderdag 05-12-2013 om 15:47:26LET OP: treinverkeer Amsterdam Centraal ligt NIET stil. Richting Utrecht/Flevoland/Weesp/Schiphol wordt 'normaal' gereden. #NS reageer retweet
Never mind niet meer nodig. Communicatie fout tussen Team A en B.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga zelf kijken. Het spijt me, maar dat is de enige manier om erachter te komen
Ah. Gelukkig niks ongebruikelijks dusquote:Op donderdag 5 december 2013 15:50 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Never mind niet meer nodig. Communicatie fout tussen Team A en B.
Als er daar niets zou rijden moest ik vanaf Sloterdijk via een uitdaging in Diemen komen.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah. Gelukkig niks ongebruikelijks dus
Dat wordt leuk vanavondtwitter:Weerprimeur twitterde op donderdag 05-12-2013 om 16:00:18Attentie: ZEER ACTIEF KOUFRONT nu langs lijn #Haarlem-#Utrecht zuidwaarts!Extreem windgeweld erbij even 120/130 km./u. Onweer & hagel ook. reageer retweet
En Utrecht - Den Haag / Rotterdam dan?quote:Op donderdag 5 december 2013 16:03 schreef boriq het volgende:
Hij is wel wat leger geworden, alleen lijken er echter nog steeds geen treinen te rijden tussen Zwolle en het noorden. [ afbeelding ]
quote:@NS_online kijk aub naar Discovery#alaskarailroad. Kun je zien dat treinen wel rijden een meter sneeuw#coderood
Daar lijkt het meeste nog/alweer te rijden, alleen de 9700 (Rtd-Gdg) lijkt opgeheven.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En Utrecht - Den Haag / Rotterdam dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |