Top2000 luisteren op het werkquote:Op donderdag 5 december 2013 09:39 schreef Fuszy het volgende:
http://stemmen.top2000.nl(...)?page=1&q=&view=list
Lekker origineel, maar /care
Zoals?quote:Op donderdag 5 december 2013 09:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Bohh wat een bagger op die lijst.
Let it beequote:Op donderdag 5 december 2013 09:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zoals?
Mijn lijst zou er ook anders uitzien, maar ik kan het merendeel van de nummers best waarderen
quote:Op donderdag 5 december 2013 09:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Let it beemaar dat komt misschien door de muziekles op school.
quote:Op donderdag 5 december 2013 09:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wij hadden in de muziekles Het land van Maas en Waal. Die staat er bij mij dus ook niet in
Ik ga me dit weekend ook eens verdiepen in een lijstje. Sowieso een paar nummers van The Bossquote:Op donderdag 5 december 2013 09:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Boudewijn de Groot.
Ik ga ook maar een lijst maken maar voor de rest wel goed lijstje.
Behalve Brother in Arms en Let it Be
Born to run?quote:Op donderdag 5 december 2013 09:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ga me dit weekend ook eens verdiepen in een lijstje. Sowieso een paar nummers van The Boss
quote:Blessure Robben blijkt toch ernstiger dan verwacht
Donderdag, 5 december 2013 om 09:40
Arjen Robben moet het naderende WK voor clubteams in Marokko aan zich voorbij laten gaan. De aanvaller van Bayern München viel woensdagavond in het bekerduel met FC Augsburg (0-2) geblesseerd uit en leek aanvankelijk ‘alleen’ met een vleeswond te kampen.
/
Robben werd na een kwartier spelen getorpedeerd door doelman Marwin Hitz, die slechts een gele prent kreeg. De aanvaller moest zich laten vervangen en werd naar het ziekenhuis gebracht, waar hij aan zijn flinke vleeswond werd behandeld. Nader onderzoek wees uit dat er een paar banden in de knie zijn beschadigd en dat het bot in de knie is ingedeukt.
“'Hij zal voor de winterstop niet meer spelen”, erkent vader en zaakwaarnemer Hans Robben in gesprek met de NOS. Door de kwetsuur mist Robben het slot van de eerste seizoenshelft van de Bundesliga en het WK voor clubteams van later deze maand.
Waar was jij de afgelopen dagen?quote:
Ja ik vond het ook niet kunnen om mijn hele lijst op the boss te baseren. Had ik makkelijk kunnen doen natuurlijkquote:Op donderdag 5 december 2013 09:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ga me dit weekend ook eens verdiepen in een lijstje. Sowieso een paar nummers van The Boss
ik wilde ook stemmen maar Alter Bridge kan je niet eens kiezenquote:Op donderdag 5 december 2013 09:39 schreef Fuszy het volgende:
http://stemmen.top2000.nl(...)?page=1&q=&view=list
Lekker origineel, maar /care
Weekendje wegquote:
En jij kan geen 15 bands/nummers verzinnen die beter zijn dan hun?quote:Op donderdag 5 december 2013 10:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik wilde ook stemmen maar Alter Bridge kan je niet eens kiezenbij voorbaat al niet serieus te nemen dus die pauperlijst
Je hebt 5 vrije keuzesquote:Op donderdag 5 december 2013 10:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik wilde ook stemmen maar Alter Bridge kan je niet eens kiezenbij voorbaat al niet serieus te nemen dus die pauperlijst
Ik heb geen idee waar ik op zou stemmen.. alleen Desperado want dat nummer heeft iets speciaals.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 december 2013 09:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Born to run?
Bij mij komt natuurlijK Ten Years After erin
Dat heb ik met heel veel nummers.. wel altijd leuk die top 2000.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook heel veel nummers goed vind, waarvan ik de naam niet eens weet
Dan luister ik die Top200, kondigen ze een nummer aan waarvan de titel en zanger me niks zeggen....en vervolgens kan ik het helemaal meezingen/meeneurien
Iets van New Kids on the Block is best origineel, dat hebben weinig mensen namelijkquote:Op donderdag 5 december 2013 10:15 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Niks is origineel. Wel een goede lijst
nee want die zijn er niet gr grquote:Op donderdag 5 december 2013 10:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En jij kan geen 15 bands/nummers verzinnen die beter zijn dan hun?
quote:Op donderdag 5 december 2013 10:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee want die zijn er niet gr gr
Yes yes yes ik heb zo'n zin in de storm van vandaag. Half 3 zou het beginnenquote:Op donderdag 5 december 2013 10:13 schreef Dudeweiser het volgende:
JA HOOR LEKKER JEZUS stroomstoring tussen Delft en Schiedam#KevinsNSverhalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |