Probeer Alex Telles op LB.quote:Op donderdag 5 december 2013 03:39 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Ajax neemt al mijn afdankertjes over
Dat zul jij beter weten dan ikquote:Op donderdag 5 december 2013 03:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
DAT IS WAT ZIJ RIEP HAHAHAHAHA
Iemand die potje wil doen om dit uit te testen?quote:Op donderdag 5 december 2013 03:53 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat 'n kut team.![]()
[ afbeelding ] > [ afbeelding ]
Ik zal voor je duimenquote:Op donderdag 5 december 2013 06:47 schreef 39metRijst het volgende:
Goedemorgen, zometeen mijn eerste werkdag!!
Ik ben er al. Heb me net bedacht dat ik op tijd naar huis ga, helemaal toen ik het weerbericht hoordequote:Op donderdag 5 december 2013 07:32 schreef MolFan het volgende:
Ook zo naar het werk en zo geen zin vandaag
zet em op!quote:Op donderdag 5 december 2013 06:47 schreef 39metRijst het volgende:
Goedemorgen, zometeen mijn eerste werkdag!!
Jezus man, elke keer schrik ik dat die transfers in het echt zijn gebeurd en dan 1 seconde later besef ik me dat het om FM gaatquote:Op donderdag 5 december 2013 03:39 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Ajax neemt al mijn afdankertjes over
waarom zou je schrikken van een transfer van Willems, daar moet je juist blij mee zijnquote:Op donderdag 5 december 2013 08:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jezus man, elke keer schrik ik dat die transfers in het echt zijn gebeurd en dan 1 seconde later besef ik me dat het om FM gaat
Ja het is meer dat de transfers die gepost worden ook gewoon shockerend zijnquote:Op donderdag 5 december 2013 08:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waarom zou je schrikken van een transfer van Willems, daar moet je juist blij mee zijn
Die Bruma heeft nog écht helemaal niks gepresteerd en dat heeft 12M gekost.quote:Op donderdag 5 december 2013 08:57 schreef DutchSL het volgende:
Die Golden Boy zag er verder zo uit:
1. Pogba (Juventus)
2. Lukaku (Everton)
3. Draxler (Schalke 04)
4. Varane (Real Madrid)
5. Marquinhos (Paris Saint-Germain)
6. Sanogo (Arsenal)
7. Januzaj (Manchester United)
8. Bruma (Galatasaray)
9. Fischer (Ajax)
10. Icardi (Internazionale)
11. Nastacic (Manchester City)
12. Kovacic (Inter)
13. Kondogbia (AS Monaco)
14. Jesé (Real Madrid)
15. Vitinho (CSKA)
16. Gnabry (Arsenal)
17. Fred (Shakhtar)
18. Quintero (FC Porto)
19. Maher (PSV)
20. Can (Bayer Leverkusen)
quote:Op donderdag 5 december 2013 08:57 schreef DutchSL het volgende:
Die Golden Boy zag er verder zo uit:
1. Pogba (Juventus)
2. Lukaku (Everton)
3. Draxler (Schalke 04)
4. Varane (Real Madrid)
5. Marquinhos (Paris Saint-Germain)
6. Sanogo (Arsenal)
7. Januzaj (Manchester United)
8. Bruma (Galatasaray)
9. Fischer (Ajax)
10. Icardi (Internazionale)
11. Nastacic (Manchester City)
12. Kovacic (Inter)
13. Kondogbia (AS Monaco)
14. Jesé (Real Madrid)
15. Vitinho (CSKA)
16. Gnabry (Arsenal)
17. Fred (Shakhtar)
18. Quintero (FC Porto)
19. Maher (PSV)
20. Can (Bayer Leverkusen)
Boetius niet?quote:Op donderdag 5 december 2013 09:16 schreef DutchSL het volgende:
Vilhena was ook genomineerd, maar stond niet in de top 20.
Dat is de grey boy verkiezen Trapzquote:
FYPquote:Op donderdag 5 december 2013 09:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is de greay boy verkiezen Trapz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |