Lodeiro.quote:Op donderdag 5 december 2013 03:24 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Lodeiro
Hands down beste speler uit dat team
Geen IF Miranda.quote:Op donderdag 5 december 2013 03:25 schreef DutchSL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
meer dan 1000 euro voor een kut team gr gr
Probeer Alex Telles op LB.quote:Op donderdag 5 december 2013 03:39 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Ajax neemt al mijn afdankertjes over
Dat zul jij beter weten dan ikquote:Op donderdag 5 december 2013 03:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
DAT IS WAT ZIJ RIEP HAHAHAHAHA
Iemand die potje wil doen om dit uit te testen?quote:Op donderdag 5 december 2013 03:53 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat 'n kut team.![]()
[ afbeelding ] > [ afbeelding ]
Ik zal voor je duimenquote:Op donderdag 5 december 2013 06:47 schreef 39metRijst het volgende:
Goedemorgen, zometeen mijn eerste werkdag!!
Ik ben er al. Heb me net bedacht dat ik op tijd naar huis ga, helemaal toen ik het weerbericht hoordequote:Op donderdag 5 december 2013 07:32 schreef MolFan het volgende:
Ook zo naar het werk en zo geen zin vandaag
zet em op!quote:Op donderdag 5 december 2013 06:47 schreef 39metRijst het volgende:
Goedemorgen, zometeen mijn eerste werkdag!!
Jezus man, elke keer schrik ik dat die transfers in het echt zijn gebeurd en dan 1 seconde later besef ik me dat het om FM gaatquote:Op donderdag 5 december 2013 03:39 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Ajax neemt al mijn afdankertjes over
waarom zou je schrikken van een transfer van Willems, daar moet je juist blij mee zijnquote:Op donderdag 5 december 2013 08:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jezus man, elke keer schrik ik dat die transfers in het echt zijn gebeurd en dan 1 seconde later besef ik me dat het om FM gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |