quote:
Hoe the fuck volg je 32 kaarten tegelijkertijd. Ik zie die bingo alleen met 60 cent kaartenquote:Op woensdag 4 december 2013 23:11 schreef Freire het volgende:
[..]
Deal or No Deal bingo 90, kaarten kosten 25ct per stuk ik had er 32 gehaald (8 euro)
Had als eerste 2 line en volle kaart.. Winst had veel hoger uit kunnen vallen want ik kreeg maar 30 euro voor volle kaart, het potje er na kreeg iemand over de 100 euro voor volle kaart
quote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 19:49 schreef DutchSL het volgende:
Everton gaat ManU batta geven gr gr verslaan
Je hoeft niks te doenquote:Op woensdag 4 december 2013 23:17 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hoe the fuck volg je 32 kaarten tegelijkertijd. Ik zie die bingo alleen met 60 cent kaarten
Konko lijers niks gewonnenquote:Op woensdag 4 december 2013 23:28 schreef Freire het volgende:
[..]
Je hoeft niks te doenDie ballen rollen langs en de computer kruist de nummers voor je aan. De kaart waar je nog de minste getallen moet komt ook telkens bovenaan te staan
![]()
En [ afbeelding ]
Ik.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:30 schreef Ajacied7 het volgende:
Nog PS3'ers die coins willen kaufen?
Voor de ban alles dumpen?quote:Op woensdag 4 december 2013 23:30 schreef Ajacied7 het volgende:
Nog PS3'ers die coins willen kaufen?
Ik ben weer aan het winnen haha heb tenminste als eerste 1 linequote:Op woensdag 4 december 2013 23:30 schreef BDIL het volgende:
[..]
Konko lijers niks gewonnenHad 2 getallen nodig voor een fullhouse
R.I.Post.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |