Dit zijn cadeau's van opa en oma. Ik ga een baby van 2 maanden echt nog geen sinterklaascadeau's gevenquote:
Haha oke goed punt had geen idee van de leeftijd.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit zijn cadeau's van opa en oma. Ik ga een baby van 2 maanden echt nog geen sinterklaascadeau's geven
Dat contrast met die quotesquote:Op donderdag 5 december 2013 10:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[..]
Ik ben oprecht jaloers. Ik mag (moet) aantreden bij schoonouders, alwaar we ons tegoed doen aan pannekoeken, waarna neefjes, nichtjes en Sen blij gemaakt worden met allerlei prullaria die ze een paar uur later al niet meer zien liggen
Gisteravond kwam Sinterklaas langs voor de kleine .. ze vond het echt heel boeiend al die kadootjesquote:Op donderdag 5 december 2013 10:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[..]
Ik ben oprecht jaloers. Ik mag (moet) aantreden bij schoonouders, alwaar we ons tegoed doen aan pannekoeken, waarna neefjes, nichtjes en Sen blij gemaakt worden met allerlei prullaria die ze een paar uur later al niet meer zien liggen
Wat is het verschil met de rest van de dagen van het jaar?quote:Op donderdag 5 december 2013 10:33 schreef Lindgren. het volgende:
Lekker op 5 december in je rukbunker een paar potjes Fifa spelen en magnetronvoer naar binnen scheppen. Topavond.
de datum, maar voor de rest niks denk ik.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wat is het verschil met de rest van de dagen van het jaar?
Zoek een foto van Djeetje op en laat die even zien.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:02 schreef DuTank het volgende:
Ik zit nu bij de kapper. Er was een vrouw voor me en die wordt nu geholpen. Ze wilt geverfd worden en zijn nu al tien minuten aan het zeveren over welke kleur erin moet
Niets. Dat is de clou.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wat is het verschil met de rest van de dagen van het jaar?
Ja ik moet wel. Mijn stonede buurhond heeft de magnetron serieus laten ontploffen. Zonne grote vuurbal.quote:
Leuk juistquote:Op donderdag 5 december 2013 10:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[..]
Geniale dingen zijn datquote:Op donderdag 5 december 2013 10:53 schreef DutchSL het volgende:
Collega jarig -> trakteert op Vitesse taart
(Nijmeegs bedrijf)
lol hoezo dat danquote:Op donderdag 5 december 2013 11:12 schreef Freire het volgende:
Andere stagiair vandaag ontslagen terwijl we nog 2 weken moesten (van de 4 maanden)
Duostage of losstaande opdrachten ?quote:Op donderdag 5 december 2013 11:17 schreef Freire het volgende:
[..]
Eigen schuld, vaker te laat dan op tijd
Die kapster ookquote:Op donderdag 5 december 2013 11:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zoek een foto van Djeetje op en laat die even zien.
Ja dat is gewoon dom ook. Ik snap die mensen niet, lekker je eigen schoolcarriere verneukenquote:Op donderdag 5 december 2013 11:17 schreef Freire het volgende:
[..]
Eigen schuld, vaker te laat dan op tijd
Losstaande opdrachten gelukkigquote:Op donderdag 5 december 2013 11:19 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Duostage of losstaande opdrachten ?
Heb je nu een kort pittig kapsel?quote:Op donderdag 5 december 2013 12:02 schreef wieisboos het volgende:
Studentenkapperstientje om te knippen en allemaal lieve meisjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |