Losstaande opdrachten gelukkigquote:Op donderdag 5 december 2013 11:19 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Duostage of losstaande opdrachten ?
Heb je nu een kort pittig kapsel?quote:Op donderdag 5 december 2013 12:02 schreef wieisboos het volgende:
Studentenkapperstientje om te knippen en allemaal lieve meisjes
quote:Op donderdag 5 december 2013 12:14 schreef Dudeweiser het volgende:
4,5 uur reizen voor een ICT practicum van 40 minuten
Je hebt een geheugenkaartje moeten plaatsen?quote:Op donderdag 5 december 2013 12:14 schreef Dudeweiser het volgende:
4,5 uur reizen voor een ICT practicum van 40 minuten
Dat zijn altijd leuke dingen. Ik heb best weinig verstand van hardware, maar met een beetje logisch nadenken kun je wel zien wat waar in moetquote:Op donderdag 5 december 2013 12:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je hebt een geheugenkaartje moeten plaatsen?
Ik kreeg altijd dat soort trieste dingen op school omdat ze dachten dat het echt belangrijk was voor een systeembeheerder.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat zijn altijd leuke dingen. Ik heb best weinig verstand van hardware, maar met een beetje logisch nadenken kun je wel zien wat waar in moet
Wij moesten een UTP kabel knippenquote:Op donderdag 5 december 2013 12:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik kreeg altijd dat soort trieste dingen op school omdat ze dachten dat het echt belangrijk was voor een systeembeheerder.
Een RS232 stekker solderen.
quote:Op donderdag 5 december 2013 12:28 schreef Freire het volgende:
Genieten hier op stage, ontslagen stagiair moest wat bestanden ophalen voor zijn bewijzenmap en heeft vervolgens als wraak geprobeerd alle bestanden van de server te verwijderen![]()
Die mensen van het bedrijf hebben nu de school geïnformeerd en hij wordt waarschijnlijk van school gegooid![]()
Speelt hij ook triangel?quote:Op donderdag 5 december 2013 12:28 schreef Freire het volgende:
Genieten hier op stage, ontslagen stagiair moest wat bestanden ophalen voor zijn bewijzenmap en heeft vervolgens als wraak geprobeerd alle bestanden van de server te verwijderen![]()
Die mensen van het bedrijf hebben nu de school geïnformeerd en hij wordt waarschijnlijk van school gegooid![]()
Zou ik ook doen, als ik niet een bak vol kabels en andere zooi had liggenquote:Op donderdag 5 december 2013 12:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik koop gewoon een nieuwe kabel. YOLO
Ja heb ik ook, maar heb ooit 'geleerd' hoe het moet maar ik vind het zo'n kut klusje. Zal vast wel makkelijker kunnen allemaalquote:Op donderdag 5 december 2013 12:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Speelt hij ook triangel?
[..]
Zou ik ook doen, als ik niet een bak vol kabels en andere zooi had liggen
Ja ik heb het ook 1 keer gedaan omdat het moest, de rest van die kabels was 'over' iynwimquote:Op donderdag 5 december 2013 12:31 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja heb ik ook, maar heb ooit 'geleerd' hoe het moet maar ik vind het zo'n kut klusje. Zal vast wel makkelijker kunnen allemaal
Hahaha lekker voor die mongoolquote:Op donderdag 5 december 2013 12:28 schreef Freire het volgende:
Helemaal wak man.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:37 schreef Maver24 het volgende:
Zojuist me beste 50k aan pakjes ooit gehad.
Higuain
Baines
Javi Martinez
Montolivo
Dzeko
Kompany
Hazard
Helemaal gek gewoon. Ieder pakje zat wel iets. Bij Hazard ben ik maar meteen gestopt
Die laatste 2 zijn heerlijk, maar de rest is toch geen fuck waard..zonder die 2 had je nog op dik verlies gestaanquote:Op donderdag 5 december 2013 12:37 schreef Maver24 het volgende:
Zojuist me beste 50k aan pakjes ooit gehad.
Higuain
Baines
Javi Martinez
Montolivo
Dzeko
Kompany
Hazard
Helemaal gek gewoon. Ieder pakje zat wel iets. Bij Hazard ben ik maar meteen gestopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |