ik stap nu in de auto, tot zoquote:Op donderdag 5 december 2013 11:21 schreef Zo-is-dat het volgende:
Vanavond sinterklaas diner voor 8 personen, dus lekker de hele dag koken:
Vooraf: blini met gerookte zalm en een appel creme hier
Hoofd: een beenham en een hertengebraad van de achterbout
Erbij: broccoli en sperziebonen, salade, rode kool van oma, zelf gemaakte aardappel kroketten en twee sauzen: cumberland en bosbessen
Toe: Appel granita, in het vocht van de granita gestoofde appelpartjes, panna cotta met vanille en oranjebloesem en een kleine appelcrumble
Appel grand dessert dus
Even ruiken, ruikt het nergens naar dan gewoon eten, ruikt het gewoon .. bleeeeh... dan niet meer etenquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:10 schreef SLP_ het volgende:
Hoi! Ik heb woensdag gehakt gebakken dat als THT diezelfde woensdag had. Zou ik dit nu nog kunnen eten?Heb er absoluut geen verstand van haha. Het is dus in principe 2 dagen over datum, maar het is al wel gebakken dus.
Wat voor gehakt? Rund, varkens of half half?quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:10 schreef SLP_ het volgende:
Hoi! Ik heb woensdag gehakt gebakken dat als THT diezelfde woensdag had. Zou ik dit nu nog kunnen eten?Heb er absoluut geen verstand van haha. Het is dus in principe 2 dagen over datum, maar het is al wel gebakken dus.
Shakshouka!quote:Op zaterdag 7 december 2013 10:00 schreef xuryah het volgende:
Iemand leuke ideeën voor t ontbijt? :p
Brood/stokbrood/yoghurt/tosti's/etc. komen mn neus een beetje uit..
Oeh, ziet er lekker uit!quote:Op zaterdag 7 december 2013 10:07 schreef minilot het volgende:
[..]
Shakshouka!
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Shakshouka
Is ook echt heel lekker!quote:Op zaterdag 7 december 2013 11:26 schreef xuryah het volgende:
[..]
Oeh, ziet er lekker uit!
Morgen maar eens proberen
Ook hartig, ook fantastisch ontbijt:quote:Op zaterdag 7 december 2013 10:00 schreef xuryah het volgende:
En tot slot, een heel toffe site over bijzonder originele ontbijtopties:quote:Op zaterdag 7 december 2013 10:00 schreef xuryah het volgende:
Geweldige recepten allemaal!quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:25 schreef minilot het volgende:
[..]
En tot slot, een heel toffe site over bijzonder originele ontbijtopties:
http://whatshouldieatforbreakfasttoday.com/
Ontbijtboks!quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:44 schreef xuryah het volgende:
[..]
Geweldige recepten allemaal!
Heb meteen zin in morgen ochtend haha.
Thanks!
Ik was vergeten hoe lekker ik dat eigenlijk vindquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Een kaki-fruit en krentenbol met boter en kaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |