Het gaat me niet puur om het geld, maar om de extra's die je kunt verzamelen. En zoals gisteren, had ik AC niet hoeven opstarten alleen maar om m'n schepen weer uit te sturen (ze worden al rood als je een dag niet speelt...) maar had ik lekker in bed even wat kunnen doenquote:Op donderdag 19 december 2013 12:57 schreef AntiChrist7 het volgende:
Moet die compnaion niet echt, want zelfs als je je maar 1 of 2 keer per dag bezighoudt met die fleet, zwem je na een tijdje toch in het geld dat je nergens meer kan uitgeven
Ga hem straks eens downloadenquote:Op donderdag 19 december 2013 14:09 schreef Gruisman het volgende:
Iemand al Freedom Cry gespeeld? Zit te twijfelen om hem te halen
Bedankt,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat geluid van die kanonnenquote:Op woensdag 18 december 2013 12:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Alleen is het dan eigenlijk niet meer nodig
[..]
Soms zie je complete zeeslagen. 2-3 fregatten en 2-3 man o' wars. Best gaaf
Ik hoefde net niets te downloaden.quote:Op vrijdag 20 december 2013 07:35 schreef Sweetpea8472 het volgende:
Gisteren is blijkbaar de DLC uit gekomen voor Steam, want hij moest weer eerst de gehele client downloaden... en ik ben nog niet eens klaar met het hoofdspel en ik met Aveline ook nog spelen...
Ik inmiddels op 80 ofzoquote:Op vrijdag 20 december 2013 08:10 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik hoefde net niets te downloaden.
Zit pas op 14% Completion btw
Hoe verder je naar het zuiden afzakt hoe beter de schepen worden inderdaadquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:25 schreef delano.888 het volgende:
(Ik speel al mij games langzaam btw, ik verzamel altijd alles wat ik tegen kom).
Ik ging net de 2e groep forts overnemen, dus sterkte 2 zegmaar, en onderweg naar de meest rechtse, die op een eiland, kwam ik echt keer op keer man o wars tegen, en frigats met veel metaal enz. Echt tof gebied daar om lekker alles binnen te harken.
Heb 4 man o wars binnen gehaald voor mijn fleet en toen had ik er genoeg van
(Dus het fort van sterkte 2, op een eiland, en je moet van links komen.)
Ik had nog nooit eerder zoveel man o wars gezien bij mekaar. En niet eens heel laag gewoon midden van de map maar alleen net links van dat fort dus.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoe verder je naar het zuiden afzakt hoe beter de schepen worden inderdaad
Soms clusteren ze wel eens, maar dan heb je erg veel geluk gehadquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:47 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik had nog nooit eerder zoveel man o wars gezien bij mekaar. En niet eens heel laag gewoon midden van de map maar alleen net links van dat fort dus.
Nee, je snapt me niet, het is echt een vaste groep die daar spawnt. Ik ben 4x op en neer gegaan om te healen/briben.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Soms clusteren ze wel eens, maar dan heb je erg veel geluk gehad
Hmm, ben die nog niet tegengekomen en ik heb de hele map al. Zal eens kijken op de locatie die je aangeeft. Dan zal ik ze daar ook tegen moeten komen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:15 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee, je snapt me niet, het is echt een vaste groep die daar spawnt. Ik ben 4x op en neer gegaan om te healen/briben.
Ik was op weg van het exacte midden van de map, naar het meest rechtse fort met sterkte 2.
Ik kom, vlak voor ik bij het fort ben, een man o war tegen, met 70 cargo ruimte, en daaromheen allemaal frigats, stuk of 3 grote en wat kleine er omheen. Allemaal hebben ze hout of metal mee, en de man o war had 1000r.
Nadat ik iedereen dood had ben ik naar mijn eigen fort terug gegaan om te healen/briben, en ging ik weer opweg naar het meest rechtste fort.
Exact dezelfde groep, met iets andere cargo was er weer terug.
Dat heb ik dus 4x gedaan, dus heb 4 man o wars nu, en een heleboel frigats dat vond ik wel genoeg.
Ik denk dus dat het een vaste spawn locatie is. Ongeveer 1000m links van het fort op het eiland.
Die zijn ook best klote. Als je er 1 hebt word de ander beserkquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:41 schreef Geralt het volgende:
Godver ik krijg die 2 rechts bovenin net niet af telkens
En ik heb alles al geupgrade
Ja klopt, je moet proberen ze een beetje tegelijk af te maken. Wat makkelijker gezegd is dan gedaan.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:46 schreef Geralt het volgende:
Ja die ene lukt wel ja, maar die andere beukt me dan compleet naar de tering.
Al 20 x geprobeerd ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |