abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134087246
Godver, best tof voor 1 euro :P maar ik ben anti DLC ;( struggles..
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  Moderator / Redactie FP maandag 9 december 2013 @ 17:58:58 #62
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_134087266
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 17:58 schreef delano.888 het volgende:
Godver, best tof voor 1 euro :P maar ik ben anti DLC ;( struggles..
Geef je eraan over! :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_134088494
Geen idee of dat werkt op m'n steam versie...

Edit: zie dat hij ook verkrijgbaar is bij steam voor 99 cent...
  maandag 9 december 2013 @ 18:44:20 #64
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_134088640
Echte bazen halen sowieso dat bloemenzeil
Ok stelletje hokboeren
  Moderator / Redactie FP maandag 9 december 2013 @ 19:08:44 #65
Brabo Bastard
pi_134089491
quote:
10s.gif Op maandag 9 december 2013 18:44 schreef padlarf het volgende:
Echte bazen halen sowieso dat bloemenzeil
Die heb ik ook ja :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_134090906
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 13:47 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Ik zal de missende eens kopen en kijken welke ik het mooist vind... (ik heb ze nog niet allemaal, vond het upgraden van m'n schip in eerste instantie wat belangrijker :P)

[..]

Ik had het daar met een collega over vandaag. Ik vind het verhaal fantastisch (vooral het moderne verhaal, de rode draad). En ik denk echt dat je een heleboel mist als je niet alle spellen gespeeld hebt. Er zijn (zeker in 4) zo veel verwijzingen naar de andere spellen...

Maar het gaat mij met name om het avontuur (het "moderne" verhaal), niet de actie. Als je met name voor de actie gaat (dus het "oude" verhaal) mis je niet erg veel als je de vorige spellen niet of nauwelijks gespeeld hebt.
Ik vind de verwijzingen juist tegenvallen...
pi_134092413
quote:
14s.gif Op maandag 9 december 2013 19:40 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Ik vind de verwijzingen juist tegenvallen...
Ben er toch al een hele serie tegen gekomen...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_134093178
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 20:08 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Ben er toch al een hele serie tegen gekomen...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de enige verwijzing die echt hardop werd gezegd was op het einde pas. En het einde zelf een beetje ( voor de ac3 spelers dan) maar verder geen verwijzingen. ja, die foto's als je de pc hackte? mwah..
pi_134102264
Heb gewoon voor het eerst DLC gekocht in mijn leven. Die death vessel dus. Had nog paypal saldo dus heb eigenlijk niks betaald maar toch :P
pi_134105895
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 23:19 schreef delano.888 het volgende:
Heb gewoon voor het eerst DLC gekocht in mijn leven. Die death vessel dus. Had nog paypal saldo dus heb eigenlijk niks betaald maar toch :P
Jawel.
pi_134107668
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 23:19 schreef delano.888 het volgende:
sure sure :')
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_134107702
quote:
11s.gif Op dinsdag 10 december 2013 07:57 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

sure sure :')
Ja het is nog serieus waar ook.
Ik had iets op ebay gekocht van 100+ euro maar het was in dollars.
Dat kwam niet aan, dus kreeg ik mijn geld terug.
En toen kwam het toch aan, en dat zag de verkoper ook dmv tracking, dus moest ik weer betalen.
Maar op dat moment was de dollar minder waard, dus gaf ik minder geld uit dan wat ik gekregen had van de verkoper. Dus had ik een paar euro over. Dat stond nu al een jaar op paypal ofzo en nu heb ik 1 euro daarvan uitgegeven :P

Dus technisch gezien heeft de dollar koers betaald voor mij :P
pi_134186662
Blijkbaar kun je als je alle animus fragments hebt je crew veranderen in undead. :D
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
  Moderator / Redactie FP donderdag 12 december 2013 @ 14:02:07 #74
Brabo Bastard
pi_134187998
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:21 schreef Curlbrah het volgende:
Blijkbaar kun je als je alle animus fragments hebt je crew veranderen in undead. :D
Whahaha, echt ja? :D

Dat zou wel erg vet zijn _O-
"Omae wa mou shindeiru."
pi_134192185
Ben druk bezig ze te verzamelen...

Dacht gisteren even een paar verhaallijn dingen te doen... Uiteindelijk heb ik alleen maar kistjes en fragments gezocht en Engelsen de kelder in geschoten... Ik vind dat varen veel te leuk!
  dinsdag 17 december 2013 @ 13:59:23 #76
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_134363667
Da's godverdomme een mooi einde godverdomme :')
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  dinsdag 17 december 2013 @ 13:59:57 #77
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_134363689
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:21 schreef Curlbrah het volgende:
Ja klopt! 90 of 100% cheat is dat volgens mij!
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_134366888
Kwam er dit weekend achter dat not all ships are created equal... Ik was lekker bezig met m'n Fleet, toen ik ineens een cargo van 75 moest vervoeren. Maar... mijn Man 'o War had maar ruimte voor 70.... Dus ik eens zoeken... Blijkt dat de verschillende levels van de schepen de grootte van hun ruimte bepaalde...

Was me nog nooit opgevallen... Dus ik ben gelijk maar begonnen met het vervangen van m'n schepen...
  Moderator / Redactie FP dinsdag 17 december 2013 @ 16:01:19 #79
Brabo Bastard
pi_134368766
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 15:19 schreef Sweetpea8472 het volgende:
Kwam er dit weekend achter dat not all ships are created equal... Ik was lekker bezig met m'n Fleet, toen ik ineens een cargo van 75 moest vervoeren. Maar... mijn Man 'o War had maar ruimte voor 70.... Dus ik eens zoeken... Blijkt dat de verschillende levels van de schepen de grootte van hun ruimte bepaalde...

Was me nog nooit opgevallen... Dus ik ben gelijk maar begonnen met het vervangen van m'n schepen...
Klopt. Ik pak ook enkel de schepen die hoog in level zijn. Max wat een Man O' War kan vervoeren was 90 dacht ik.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_134368904
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 16:01 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Klopt. Ik pak ook enkel de schepen die hoog in level zijn. Max wat een Man O' War kan vervoeren was 90 dacht ik.
Ja. Ik heb er gisteren een "gevangen" met 80, dus ik kan eindelijk die 75 orders de deur uit sturen. Gelijk ook maar een max Frigate toegevoegd (tja, als die hunter het op een presenteerblaadje aanbiedt...)

Schiet alleen niet zo erg op met het verhaal, ben veel te snel afgeleidt door het piraten vak...
pi_134369459
Dat level waar je begint, dat je aanspoelt op het strand en die gast achterna zit, kan je daar later nog terugkomen? Want ik heb daar toen niet gelijk alles uitgekamd qua kisten enzo.

Ben nu overnieuw begonnen, nu maar hopen dat ik in deze save geen last heb van die bug dat ik het spel niet m'n progressie opslaat voorbij een bepaalde missie.
Children of the night. What music they make.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 17 december 2013 @ 16:22:36 #82
Brabo Bastard
pi_134369581
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 16:20 schreef DeHovenier het volgende:
Dat level waar je begint, dat je aanspoelt op het strand en die gast achterna zit, kan je daar later nog terugkomen? Want ik heb daar toen niet gelijk alles uitgekamd qua kisten enzo.

Ben nu overnieuw begonnen, nu maar hopen dat ik in deze save geen last heb van die bug dat ik het spel niet m'n progressie opslaat voorbij een bepaalde missie.
Ja, dat kan. Op je map heet het Cape Bonevista en daar kan je naar terugkeren. Ligt linksboven.
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 16:05 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Ja. Ik heb er gisteren een "gevangen" met 80, dus ik kan eindelijk die 75 orders de deur uit sturen. Gelijk ook maar een max Frigate toegevoegd (tja, als die hunter het op een presenteerblaadje aanbiedt...)

Schiet alleen niet zo erg op met het verhaal, ben veel te snel afgeleidt door het piraten vak...
Same here. Veel te doen op zee :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_134369835
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 16:22 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ja, dat kan. Op je map heet het Cape Bonevista en daar kan je naar terugkeren. Ligt linksboven.

[..]

Same here. Veel te doen op zee :P
Mooi.

Zit nu in Havana met die Bonnet. Heb bijna alle uitkijkpunten gekalibreerd, en ben bezig om alle kisten te verzamelen.

Heb via Uplay ook die Swords Of Toledo gekocht (20 U-punten ofzo), dus lekker setje in het begin v/h spel :Y
pi_134369921
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 15:27 schreef Gruisman het volgende:
Wat is/zijn jullie favoriete shanty('s) ? Randy Dandy, Leave her Johnny en Roll boys roll zijn tot nu toe mijn favorieten.
Deze _O_

Moderator / Redactie FP dinsdag 17 december 2013 @ 16:33:06 #85
Brabo Bastard
pi_134370019
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 16:28 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Mooi.

Zit nu in Havana met die Bonnet. Heb bijna alle uitkijkpunten gekalibreerd, en ben bezig om alle kisten te verzamelen.

Heb via Uplay ook die Swords Of Toledo gekocht (20 U-punten ofzo), dus lekker setje in het begin v/h spel :Y
Goede zwaarden inderdaad. Plus dual wielden is :9
"Omae wa mou shindeiru."
pi_134370548
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 16:33 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Goede zwaarden inderdaad. Plus dual wielden is :9
Dat doet ie toch altijd :?
  Moderator / Redactie FP dinsdag 17 december 2013 @ 16:59:15 #87
Brabo Bastard
pi_134370834
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 16:49 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Dat doet ie toch altijd :?
Ik ben altijd al een fan geweest van dual wielding in games ;)
"Omae wa mou shindeiru."
pi_134372279
Is die DLC al uit voor AC4:BF? En zo ja wat kost 'ie? Heb nu geen zin om in die kut PS Store te kijken.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_134373192
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 17:40 schreef CoExist het volgende:
Is die DLC al uit voor AC4:BF? En zo ja wat kost 'ie? Heb nu geen zin om in die kut PS Store te kijken.
Ik kan alleen deze vinden op Steam:

3 euro:
quote:
MP character pack: Assassin’s Creed®IV Black Flag™ - MP Character Pack: Blackbeard's Wrath

Ready for another sea-worthy challenge? This pack contains three new fearsome contenders who will keep you on your toes: The Jaguar, a good and mighty Aztec Templar; Blackbeard, the most feared pirate of the seven seas; The Orchid, the stone-hearted pirate queen. Test your abilities by engaging in countless battles against these cold-blooded champions.
2 euro:
quote:
Assassin’s Creed® IV Black Flag™ - Crusader & Florentine Pack

Sail with Altaïr and Ezio’s colors with 4 customization items for your ship and 2 new weapons for Edward: Ezio’s Iconic Figurehead, Ezio’s Unique Sails, Ezio’s Swords, Altaïr’s Iconic Figurehead, Altaïr’s Unique Sails, Altaïr’s Sword.

Important: You need to progress until Sequence 3 memory 04 to see those items in the Jackdaw and Edward upgrade menu. Go into your Captain’s cabin to equip them.
1 euro:
quote:
Assassin’s Creed® IV Black Flag™ - Death Vessel Pack

Give a fearsome look to your ship with those 3 unique customization items: The Death Vessel Figurehead, Death Vessel Sails and Death Vessel Wheel.

Important: You need to progress until Sequence 3 memory 04 to see those items in the Jackdaw upgrades menu. Go into your Captain’s cabin or in a Harbor Master to equip them on your ship.
En voor de rest die Timesavers DLC's.
pi_134375263
Ik heb net die Canonnball Pistols gekocht, maar waarom heb ik er maar 1 :?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')