Ik zal de missende eens kopen en kijken welke ik het mooist vind... (ik heb ze nog niet allemaal, vond het upgraden van m'n schip in eerste instantie wat belangrijkerquote:Op maandag 9 december 2013 13:40 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik heb de zwarte (leren) en de rode, die zijn ook mooi. Maar ik heb dus echt het idee dat de diamante versie meer met de wind mee beweegt, en dat heeft ook weer wat
Ik had het daar met een collega over vandaag. Ik vind het verhaal fantastisch (vooral het moderne verhaal, de rode draad). En ik denk echt dat je een heleboel mist als je niet alle spellen gespeeld hebt. Er zijn (zeker in 4) zo veel verwijzingen naar de andere spellen...quote:Op maandag 9 december 2013 13:43 schreef larry_flynt het volgende:
Ik ben blijven hangen bij ac2 is het het waard om alle spelen nog te kopen en te spelen?
De Ezio delen zeker.quote:Op maandag 9 december 2013 13:43 schreef larry_flynt het volgende:
Ik ben blijven hangen bij ac2 is het het waard om alle spelen nog te kopen en te spelen?
De diamanten zeilen zijn gratis als je hem binnen haalt via de fleet.quote:Op maandag 9 december 2013 13:47 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Ik zal de missende eens kopen en kijken welke ik het mooist vind... (ik heb ze nog niet allemaal, vond het upgraden van m'n schip in eerste instantie wat belangrijker)
[..]
Ik had het daar met een collega over vandaag. Ik vind het verhaal fantastisch (vooral het moderne verhaal, de rode draad). En ik denk echt dat je een heleboel mist als je niet alle spellen gespeeld hebt. Er zijn (zeker in 4) zo veel verwijzingen naar de andere spellen...
Maar het gaat mij met name om het avontuur (het "moderne" verhaal), niet de actie. Als je met name voor de actie gaat (dus het "oude" verhaal) mis je niet erg veel als je de vorige spellen niet of nauwelijks gespeeld hebt.
Ja, die heb ik net gekregen. Maar ik wil alle zeilen hebben. En dan kijken welke ik het mooist vind...quote:Op maandag 9 december 2013 14:03 schreef delano.888 het volgende:
[..]
De diamanten zeilen zijn gratis als je hem binnen haalt via de fleet.
Ik heb de Zeilen des Doods (leuke NL vertalingquote:Op maandag 9 december 2013 14:28 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Ja, die heb ik net gekregen. Maar ik wil alle zeilen hebben. En dan kijken welke ik het mooist vind...
Oh, hoe kun je die krijgen?quote:Op maandag 9 december 2013 15:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb de Zeilen des Doods (leuke NL vertaling). Maar ze zien er erg tof uit! Zwart met een rode doodskop als ik me niet vergis.
Was DLC dacht ik, zat in mijn Black Chest editie. Zal vanavond wel eens kijken.quote:
quote:
Death Vessel DLC op uplay, ¤1 ofzoquote:Op maandag 9 december 2013 15:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Was DLC dacht ik, zat in mijn Black Chest editie. Zal vanavond wel eens kijken.
Thanks, die was het inderdaad.quote:Op maandag 9 december 2013 17:52 schreef Romanus het volgende:
[..]
[..]
Death Vessel DLC op uplay, ¤1 ofzo
Geef je eraan over!quote:Op maandag 9 december 2013 17:58 schreef delano.888 het volgende:
Godver, best tof voor 1 euromaar ik ben anti DLC
struggles..
Die heb ik ook jaquote:Op maandag 9 december 2013 18:44 schreef padlarf het volgende:
Echte bazen halen sowieso dat bloemenzeil
Ik vind de verwijzingen juist tegenvallen...quote:Op maandag 9 december 2013 13:47 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Ik zal de missende eens kopen en kijken welke ik het mooist vind... (ik heb ze nog niet allemaal, vond het upgraden van m'n schip in eerste instantie wat belangrijker)
[..]
Ik had het daar met een collega over vandaag. Ik vind het verhaal fantastisch (vooral het moderne verhaal, de rode draad). En ik denk echt dat je een heleboel mist als je niet alle spellen gespeeld hebt. Er zijn (zeker in 4) zo veel verwijzingen naar de andere spellen...
Maar het gaat mij met name om het avontuur (het "moderne" verhaal), niet de actie. Als je met name voor de actie gaat (dus het "oude" verhaal) mis je niet erg veel als je de vorige spellen niet of nauwelijks gespeeld hebt.
Ben er toch al een hele serie tegen gekomen...quote:Op maandag 9 december 2013 19:40 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik vind de verwijzingen juist tegenvallen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 december 2013 20:08 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Ben er toch al een hele serie tegen gekomen...de enige verwijzing die echt hardop werd gezegd was op het einde pas. En het einde zelf een beetje ( voor de ac3 spelers dan) maar verder geen verwijzingen. ja, die foto's als je de pc hackte? mwah..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel.quote:Op maandag 9 december 2013 23:19 schreef delano.888 het volgende:
Heb gewoon voor het eerst DLC gekocht in mijn leven. Die death vessel dus. Had nog paypal saldo dus heb eigenlijk niks betaald maar toch
sure surequote:Op maandag 9 december 2013 23:19 schreef delano.888 het volgende:
Heb gewoon voor het eerst DLC gekocht in mijn leven. Die death vessel dus. Had nog paypal saldo dus heb eigenlijk niks betaald maar toch
Ja het is nog serieus waar ook.quote:
Whahaha, echt ja?quote:Op donderdag 12 december 2013 13:21 schreef Curlbrah het volgende:
Blijkbaar kun je als je alle animus fragments hebt je crew veranderen in undead.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |