Met een meisje van 14 ook nietquote:Op woensdag 4 december 2013 22:58 schreef rulerofdeath het volgende:
maar met een iets oudere vrouw is ook niks mis mee
quote:Op woensdag 4 december 2013 23:01 schreef dekatophetspek het volgende:
![]()
Sinterklaasje kom maar binnen zonder knecht
quote:Op woensdag 4 december 2013 23:01 schreef dekatophetspek het volgende:
![]()
Sinterklaasje kom maar binnen zonder knecht
die gaat stukquote:Op woensdag 4 december 2013 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Oi kat
De knechten genieten nu van de WW
En een ruim 600 jaar oude man moet nu alle pakjes alleen bezorgen
Waar gaat het heen met de Nederlandse verzorgingsstaat
Ik heb daar een zwaar gesubsidieerde performanceartiest (de heer Q. Halfgario) voor gevonden. Straks ga ik de hele Bijlmer mobiliseren, Ze krijgen allemaal een gouden oorring en dan kunnen ze het dak opquote:Op woensdag 4 december 2013 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Oi kat
De knechten genieten nu van de WW
En een ruim 600 jaar oude man moet nu alle pakjes alleen bezorgen
Waar gaat het heen met de Nederlandse verzorgingsstaat
Maar 'we' zijn wel politiek correctquote:
en daar draait het omquote:Op woensdag 4 december 2013 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar 'we' zijn wel politiek correct
die gouden oorring hebben ze toch al?quote:Op woensdag 4 december 2013 23:05 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Ik heb daar een zwaar gesubsidieerde performanceartiest (de heer Q. Halfgario) voor gevonden. Straks ga ik de hele Bijlmer mobiliseren, Ze krijgen allemaal een gouden oorring en dan kunnen ze het dak op
Jammer alleen dat de goudprijs gedaald isquote:Op woensdag 4 december 2013 23:05 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Ik heb daar een zwaar gesubsidieerde performanceartiest (de heer Q. Halfgario) voor gevonden. Straks ga ik de hele Bijlmer mobiliseren, Ze krijgen allemaal een gouden oorring en dan kunnen ze het dak op
Die mocht niet meer...quote:Op woensdag 4 december 2013 23:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die gouden oorring hebben ze toch al?
quote:Op woensdag 4 december 2013 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wel knap dat de domste van Flodder toch aan het werk is gekomen.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 december 2013 23:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die gouden oorring hebben ze toch al?
omsmelten die handelquote:
Oh ja? Wat doet de hond Whiskey dan in deze tijd?quote:Op woensdag 4 december 2013 23:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
Wel knap dat de domste van Flodder toch aan het werk is gekomen.
die was slimmer dan kees hoorquote:Op woensdag 4 december 2013 23:07 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Oh ja? Wat doet de hond Whiskey dan in deze tijd?
Goed punt!quote:
Da's in de politiek toch niet zo moeilijkquote:Op woensdag 4 december 2013 23:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
Wel knap dat de domste van Flodder toch aan het werk is gekomen.
Nouja ik zit nog steeds werkloos thuis. terwijl ik net zo dom benquote:Op woensdag 4 december 2013 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Da's in de politiek toch niet zo moeilijk
Zand knarst, babies bléheren.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:08 schreef Fokker89 het volgende:
kruiwagen met zand of baby's?
Geen idee
Probeer maar eens een kruiwagen met zand leeg te krijgen met een hooivorkquote:Op woensdag 4 december 2013 23:08 schreef Fokker89 het volgende:
kruiwagen met zand of baby's?
Geen idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |