Kreng moet je gewoon haar eigen eten laten verdienen, en inruilen tegen een jonger exemplaar zodra de bruikbaarheidstermijn verlopen isquote:Op woensdag 4 december 2013 22:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
die zijn doorgaans wel wat duurder toch? Je moet de afschrijving en slijtage er ook bij rekenen
NouNouNouquote:Op woensdag 4 december 2013 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kreng moet je gewoon haar eigen eten laten verdienen, en inruilen tegen een jonger exemplaar zodra de bruikbaarheidstermijn verlopen is
Zie het om mij heen gebeurenquote:
Hey, thx voor de tip!quote:Op woensdag 4 december 2013 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kreng moet je gewoon haar eigen eten laten verdienen, en inruilen tegen een jonger exemplaar zodra de bruikbaarheidstermijn verlopen is
quote:
Tja, mannen die in de mid-life-crisis komen, en aan de 2e leg gaanquote:
dus er is ook nog hoop voor mij?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, mannen die in de mid-life-crisis komen, en aan de 2e leg gaan
Volgens mij moet jij nog eerst laten werpenquote:Op woensdag 4 december 2013 22:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dus er is ook nog hoop voor mij?
ja dat kloptquote:Op woensdag 4 december 2013 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij nog eerst laten werpen
En gezien zijn uitspraak van zonet lijkt het me handig dat hij dat nog wel ff uitstelt!quote:Op woensdag 4 december 2013 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij nog eerst laten werpen
Truequote:Op woensdag 4 december 2013 22:48 schreef ToT het volgende:
[..]
En gezien zijn uitspraak van zonet lijkt het me handig dat hij dat nog wel ff uitstelt!
ik moest het toch uitproberen?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:48 schreef ToT het volgende:
[..]
En gezien zijn uitspraak van zonet lijkt het me handig dat hij dat nog wel ff uitstelt!
was je gevoel goed?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:51 schreef Watertornado het volgende:
Ik hoor hier een bazennummmer aankomen!
Oefenenquote:Op woensdag 4 december 2013 22:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik moest het toch uitproberen?
maar dat kan dan toch ook nogquote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 22:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar dat kan dan toch ook nog
en jongerquote:Op woensdag 4 december 2013 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]daar komt de eerste 'other woman' om de hoek
dat was 23 novemberquote:Op woensdag 4 december 2013 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
Zolang geleden is jouw quiz-show niet eens
En we komen weer bij de meisjes terechtquote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 22:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tuurlijk! Parels van eigen bodem.
ja, wat kutquote:Op woensdag 4 december 2013 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En we komen weer bij de meisjes terecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |