en deze niet??quote:Op woensdag 4 december 2013 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
Oh, Duitse muziek kan ook best goed zijn
Nina, Kraftwerk, Matthias Reims etc
nena zeker ?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
Oh, Duitse muziek kan ook best goed zijn
Nina, Kraftwerk, Matthias Reims etc
Neequote:
Nina Hagenquote:
Bijna net zou fout als DJ Voutquote:Op woensdag 4 december 2013 22:31 schreef Watertornado het volgende:
Ruler, jouw smaak is wel echt heel edgy.
Goffer manquote:Op woensdag 4 december 2013 22:32 schreef ToT het volgende:
Ze zijn wel wat prijzig en ik moet sowieso sparen voor mijn verhuizing, maar ik ben deze maand jarig en ik kan mijn mama wel een keertje lief aankijken, denk ik!
Optie 1
Krachtig, veel stoom, goedkoopste optie van deze 4.
Optie 2
Ongeveer dezelfde specs als die eerste, maar dan met ionic shizzle en ultra mega giga fijne stoomdeeltjes!!!EINZ!11
Optie 3
Draadloos, bijna net zo sterk als de rest en met die 15 euro retour is het de 1 na goedkoopste.
Optie 4
Hiervan lijken ze te beweren dat die super ultra veilig en handig is en dat soort ongein. Wel de duurste.
Welke lijkt jullie de beste keuze, of hebben jullie nog een ander idee?Hoeft natuurlijk niet per sé bij de Blokker te koop te zijn.
Ik zou voor optie 5 gaanquote:Op woensdag 4 december 2013 22:32 schreef ToT het volgende:
Ze zijn wel wat prijzig en ik moet sowieso sparen voor mijn verhuizing, maar ik ben deze maand jarig en ik kan mijn mama wel een keertje lief aankijken, denk ik!
Optie 1
Krachtig, veel stoom, goedkoopste optie van deze 4.
Optie 2
Ongeveer dezelfde specs als die eerste, maar dan met ionic shizzle en ultra mega giga fijne stoomdeeltjes!!!EINZ!11
Optie 3
Draadloos, bijna net zo sterk als de rest en met die 15 euro retour is het de 1 na goedkoopste.
Optie 4
Hiervan lijken ze te beweren dat die super ultra veilig en handig is en dat soort ongein. Wel de duurste.
Welke lijkt jullie de beste keuze, of hebben jullie nog een ander idee?Hoeft natuurlijk niet per sé bij de Blokker te koop te zijn.
het kan vele kanten opquote:Op woensdag 4 december 2013 22:31 schreef Watertornado het volgende:
Ruler, jouw smaak is wel echt heel edgy.
Ja ik zit ook aan eentje van 15 euro te denken voor als mams het toch wat te duur vindt en ik het zelf moet koken. Of als we het fifty-fifty doen, dat ik misschien eentje van 40 euro neem of zo.quote:
Wat dan?quote:
Inderdaad gewoon 1 van 30-40 euro, 100 euro zou ik nooit uitgeven voor een strijkijzerquote:Op woensdag 4 december 2013 22:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik zit ook aan eentje van 15 euro te denken voor als mams het toch wat te duur vindt en ik het zelf moet koken. Of als we het fifty-fifty doen, dat ik misschien eentje van 40 euro neem of zo.
Eentje die 0¤ kostquote:Op woensdag 4 december 2013 22:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat dan?Eentje in een goedkopere range en met wat minder vermogen?
Is 2600 wel erg enthousiast?
Ja die van 60 euro spreekt mij van deze al het meeste aan, maar ik zal idd ook naar goedkopere kijken; die van 15 euro is ook al 2400 watt.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Inderdaad gewoon 1 van 30-40 euro, 100 euro zou ik nooit uitgeven voor een strijkijzer
jal,quote:Op woensdag 4 december 2013 22:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die van 60 euro spreekt mij van deze al het meeste aan, maar ik zal idd ook naar goedkopere kijken; die van 15 euro is ook al 2400 watt.
Tja het kutte is dat mijn begeleidster de laatste tijd me redelijk zit te pushen om zelf te gaan strijken, maar het lukt de schoonmaaksters die me hier helpen al amper om de kreukels uit mijn kleren te krijgen met mijn huidige strijkbout.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |