Wow volhardend hoorquote:
Kreeg net berichtje van NOS dat code rood is uitgeroepen in het noorden. Zondvloed enzoquote:
Jupquote:
Vind ik wel fijn stiekemquote:Op donderdag 5 december 2013 11:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jupook na deze subtiele afwijzing blijf ik volharden.
Weet ikquote:
Ik weet het niet, denk wel dat de zondvloed er aan zit te komen dus misschien heb je net pech. Mijn ark is nog niet helemaal klaar, heb wat technische problemen.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weet ik
Hoop dat ik niet tegen een tsunami in moet rijden vanmiddag
Nou.. het is ook hoogtij toevallig vandaagquote:Op donderdag 5 december 2013 11:25 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik weet het niet, denk wel dat de zondvloed er aan zit te komen dus misschien heb je net pech. Mijn ark is nog niet helemaal klaar, heb wat technische problemen.
jij mag met de pakjesboot 12 meequote:Op donderdag 5 december 2013 11:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou.. het is ook hoogtij toevallig vandaag
Had ghehoopt dat je mij mee zou nemen op je ark.. nog een teleurstelling
Zou ik doen als hij af was hoor, maar zoals ik al zei heb ik wat technische problemen waardoor hij helaas nog niet helemaal af isquote:Op donderdag 5 december 2013 11:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou.. het is ook hoogtij toevallig vandaag
Had ghehoopt dat je mij mee zou nemen op je ark.. nog een teleurstelling
Hij drijft nog niet?quote:Op donderdag 5 december 2013 11:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zou ik doen als hij af was hoor, maar zoals ik al zei heb ik wat technische problemen waardoor hij helaas nog niet helemaal af is
Neeeeeeeeee huuuuuuuuuuuquote:Op donderdag 5 december 2013 11:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
jij mag met de pakjesboot 12 mee
Nou, diti s zeg maar het probleem:quote:Op donderdag 5 december 2013 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij drijft nog niet?
[..]
Neeeeeeeeee huuuuuuuuuuu
quote:Op donderdag 5 december 2013 11:32 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nou, diti s zeg maar het probleem:
[ afbeelding ]
quote:
Nah, heb ik gisteren genomen bij het testen.quote:
De val van 100m hoogte heeft ie niet doorstaan dusquote:Op donderdag 5 december 2013 11:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]![]()
[..]
Nah, heb ik gisteren genomen bij het testen.
quote:
Dit is code zwartquote:Op donderdag 5 december 2013 11:58 schreef Salatrel het volgende:
[..]
gelukkig was code rood al van kracht!
Gefelicteerd bradderickquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |