quote:Op donderdag 5 december 2013 09:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb zelf genoeg naaktfoto's online. Als ik daar anderen een plezier mee kan doen waarom niet?
Je deed mij er wel een plezier meequote:Op donderdag 5 december 2013 09:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb zelf genoeg naaktfoto's online. Als ik daar anderen een plezier mee kan doen waarom niet?
Kijk weer een tevreden klantquote:Op donderdag 5 december 2013 10:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je deed mij er wel een plezier mee
Bizar hequote:Op donderdag 5 december 2013 06:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahahahahaha. Door jouw post werd ik nieuwsgierig, wtf is dat man![]()
Ik begrijp het ook niet. Waarom zou je die shit op fok zetten, met al die idioten en autisten hierquote:Op donderdag 5 december 2013 09:01 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom je naaktfoto's van jezelf op het internet zou zetten, hoe mooi je lichaam ook is. Beetje respect voor jezelf. Ik ben geen heilige maar echt niet iedereen hoeft mij naakt te zien, shit ga toch ook niet de hele wereld cadeautjes geven met kerst
waar gaat dit over?quote:Op donderdag 5 december 2013 11:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Bizar heIk snap er echt geen zak (huhauheuhauheuheeheh) van.
vertel me meer. niet te snel ik schrijf meequote:Op donderdag 5 december 2013 11:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Over de leuter van F1847 ofzoiets
De complimentenboi?quote:Op donderdag 5 december 2013 11:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Over de leuter van F1847 ofzoiets
Hij is erg raar en als ik het in real life zou mogen moeten waarnemen zou ik heel erg schrikken en zo snel mogelijk wegrennen.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
vertel me meer. niet te snel ik schrijf mee
Word je al zo te kakken gezet gooi je zelf olie op het vuur door je penis te posten?quote:
Blijkbaarquote:Op donderdag 5 december 2013 11:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Word je al zo te kakken gezet gooi je zelf olie op het vuur door je penis te posten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat had ik meegekregen idd.. al wist ik niet dat het over die user gingquote:Op donderdag 5 december 2013 11:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Blijkbaar![]()
Maar CB herkende hem dus gewoon in US toen ie z'n foto postte in de trant van ''het gezicht achter de penis'' ofzo
Like wtf
quote:Op donderdag 5 december 2013 11:12 schreef Salatrel het volgende:
hahahaha de bovenbuurman is iets vergeten voordat ie wegging
Nu lach je nog maar als dat ding straks door jouw woonkamer knalt piep je wel andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
de wind woeit hem naar boven hoorquote:Op donderdag 5 december 2013 11:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nu lach je nog maar als dat ding straks door jouw woonkamer knalt piep je wel anders
Ja als je je foto's hier neerzet dan kies je ook wel echt een publiek uit inderdaadquote:Op donderdag 5 december 2013 11:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook niet. Waarom zou je die shit op fok zetten, met al die idioten en autisten hier
Ik heb ook heel sterk het idee dat mensen die dat doen, toch echt wel issues met zichzelf hebben hoor. Hetzij uit onzekerheid of hetzij uit een bepaalde vorm van narcisme oid.
klapt naar boven, blijft haken aan een bevestigpunt klapt naar beneden en de zijkant door de rukwinden (hahaha lol) zo door je raamquote:Op donderdag 5 december 2013 11:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
de wind woeit hem naar boven hooralleen in Australië zou die bij mij naar binnen komen
Idd, en anusguruquote:
Wacht nog steeds op jouw picquote:Op donderdag 5 december 2013 11:17 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja als je je foto's hier neerzet dan kies je ook wel echt een publiek uit inderdaadOok dat nog.
Maar dat zal er inderdaad wel iets mee te maken hebben.
quote:Op donderdag 5 december 2013 11:12 schreef Salatrel het volgende:
hahahaha de bovenbuurman is iets vergeten voordat ie wegging
Lol hoop voor hem niet dat jullie in het code rood gebied wonenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
wat is het code rood gebied?quote:Op donderdag 5 december 2013 11:17 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Lol hoop voor hem niet dat jullie in het code rood gebied wonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |