Wow best sexyquote:Op donderdag 5 december 2013 14:53 schreef Chai het volgende:
Oké dat spontaan squirten doet eigenlijk alleen deze blonde hoer
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 december 2013 14:55 schreef Chloroform het volgende:
Nootjes, jij bent ook oud, wat heb jij afgelopen jaar voor je verjaardag gekregen allemaal? Zoek nog een cadeau voor m'n broer.
Een leesbril.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:55 schreef Chloroform het volgende:
Nootjes, jij bent ook oud, wat heb jij afgelopen jaar voor je verjaardag gekregen allemaal? Zoek nog een cadeau voor m'n broer.
Jij mag ook wel antwoord geven trouwens.quote:
ik vraag standaard alleen whisky, cadeaubonnen en kookspullenquote:Op donderdag 5 december 2013 14:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij mag ook wel antwoord geven trouwens.
quote:Op donderdag 5 december 2013 14:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij mag ook wel antwoord geven trouwens.
quote:
Ahw, cute.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Een dekentje voor als ik het koud heb
Kruik
Cadeaubonnen voor wat?quote:Op donderdag 5 december 2013 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vraag standaard alleen whisky, cadeaubonnen en kookspullen
Duistere webshops.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw, cute.
Hmm, hmm, oké.
[..]
Cadeaubonnen voor wat?
Sowieso boek kan ook wel als cadeautje.quote:
van alles. kleding, schoenen, gereedschap, wat je maar wilquote:Op donderdag 5 december 2013 15:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw, cute.
Hmm, hmm, oké.
[..]
Cadeaubonnen voor wat?
hebben jullie dat?quote:
Mijn ouders geven ook gewoon een lijstje voor kerst enzo, of geven duidelijk aan welk boek ze willen, dmv een foto.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Sowieso boek kan ook wel als cadeautje.
Als je weet welke hij heeft en welke niet, dat vind ik altijd lastig bij mijn ouders.
Eerst boekenkasten doorgraven om te kijken of ze een bepaald boek niet al hebben.
ik hoef geen boekenquote:Op donderdag 5 december 2013 15:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Sowieso boek kan ook wel als cadeautje.
Als je weet welke hij heeft en welke niet, dat vind ik altijd lastig bij mijn ouders.
Eerst boekenkasten doorgraven om te kijken of ze een bepaald boek niet al hebben.
messen mogen wel altijdquote:
een russische bruid ofzo danquote:Op donderdag 5 december 2013 15:04 schreef Chloroform het volgende:
Mijn broer leest niet en hij kan nog net spaghetti maken zonder het huis af te laten fikken.
wat vindt je broer wel leuk of wat kan hij wel?quote:Op donderdag 5 december 2013 15:04 schreef Chloroform het volgende:
Mijn broer leest niet en hij kan nog net spaghetti maken zonder het huis af te laten fikken.
Fappen.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat vindt je broer wel leuk of wat kan hij wel?
Nee,quote:
Alchohol dan.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:04 schreef Chloroform het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |