ik heb twee funbets erin gegooid die ik ga verliezenquote:Op woensdag 4 december 2013 19:54 schreef BDIL het volgende:
[..]
Beetje kut wedstrijden en midweeks programma.
Arsenal -1.5 dus, als de opstelling goed isquote:
Wel mee eens jaquote:Op woensdag 4 december 2013 19:56 schreef ThadCastle het volgende:
Chelsea gaat winnen en Willian scoren
Groetjes nostradamus vanaf de plee
Die odds van Aston villa zijn aardi hoog of niet?
Speel ik meequote:Op woensdag 4 december 2013 19:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Arsenal -1.5 dus, als de opstelling goed is
#Arsenal team to play Hull City: Szczesny, Jenkinson, Mertesacker, Koscielny, Monreal, Flamini, Ramsey, Rosicky, Cazorla, Ozil, Bendtner
En dat is hij imo, ondanks Bedtdnerd. Odds gestegen naar 2.06. Niks mis mee.
City uit en thuis is een wereld van verschil, en wba is een reuzendoderquote:Op woensdag 4 december 2013 20:07 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb een minicombo staan op Newcastle en City.![]()
Lijkt me een prima bet. Newcastle al vier keer op rij gewonnen en nu tegen een offensief verzwakt Swansea en City ook prima in vorm.
We gaan het zien.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:14 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
City uit en thuis is een wereld van verschil, en wba is een reuzendoder
Op de paal gvdquote:
1 Zomer maakt nog geen zomerquote:
gewoon 0-4 winnen primaquote:Op woensdag 4 december 2013 20:35 schreef Zhano het volgende:
OTIIIIIGBAAAAA
Maar blijft competitievervalsing
Alleen een Koreaanse rip geloof ik. Met hardcoded subs..of weggeblurde subs wat ook lelijk is.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:35 schreef Kamikazie het volgende:
Is die film Captain Philips al in goeie kwaliteit beschikbaar?
Dan wacht ik nog wel ffquote:Op woensdag 4 december 2013 20:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alleen een Koreaanse rip geloof ik. Met hardcoded subs..of weggeblurde subs wat ook lelijk is.
Captain Phillips 2013 720p HDR6 AC3 H264-NETism is dat
Dit ja.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alleen een Koreaanse rip geloof ik. Met hardcoded subs..of weggeblurde subs wat ook lelijk is.
Captain Phillips 2013 720p HDR6 AC3 H264-NETism is dat
Njah, toen die wedstrijd gespeeld moest worden zaten we in een flow. Die werd verneukt door 2 weken geen voetbal (die aflasting + interlands). En dan mag je nu ff tussen 2 zware wedstrijden in Den Haag aantreden op zo'n stuk plastic wat ze een veld noemen.quote:
Ja.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Bij UPC is Fox International dus ook gratis
bij alle providers hoorquote:Op woensdag 4 december 2013 20:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Bij UPC is Fox International dus ook gratis
Neequote:Op woensdag 4 december 2013 20:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
bij alle providers hoorik dacht dat iedereen dat wel wist
quote:Op woensdag 4 december 2013 20:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kan ik wel wat mee
quote:Op woensdag 4 december 2013 20:47 schreef Dudeweiser het volgende:
BENDTNER BENDTNER BENDTNER BENDTNER BENDTNER BENDTNER
Robben opstellen in dit soort potjes is ook vragen om problemen. Is hij een keer lange tijd fit, gaan ze hem meteen al die midweekse wedstrijden laten spelen zonder dat hij ooit rust krijgtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |