Was met Pogba ook en die werd konko duur (voor een 80 rated)quote:Op woensdag 4 december 2013 19:31 schreef Maver24 het volgende:
Staan echt al een shitload aan IF Nasri's op de markt. die wordt op deze manier niet duur
Sorry Iwan, maar coins verkopen is leuk als je meer dan een miljoen heb. Aan 10 euro heb ik geen fuck, kan ik niet eens naar de hoeren. Misschien wel in Rotterdam, maar in Haarlem gaat dat niet lukken.quote:
Op de PS3 is dat winstquote:Op woensdag 4 december 2013 19:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik opende mijn 1e premium gold pack dit jaar en ik haalde Lucas eruit. Bijna heb ik ook nog winst gemaakt
Maakt niet uit manquote:Op woensdag 4 december 2013 19:35 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Sorry Iwan, maar coins verkopen is leuk als je meer dan een miljoen heb. Aan 10 euro heb ik geen fuck, kan ik niet eens naar de hoeren. Misschien wel in Rotterdam, maar in Haarlem gaat dat niet lukken.
ik hoop hetquote:Op woensdag 4 december 2013 19:33 schreef Tobi-wan het volgende:
Gelukkig gaat Borja zometeen voor de discard value
Arsenal -1.5 als de opstelling goed isquote:
Bendtner staat in de basisquote:Op woensdag 4 december 2013 19:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Arsenal -1.5 als de opstelling goed is
Beetje kut wedstrijden en midweeks programma.quote:
Wat speel je zelf ?quote:Op woensdag 4 december 2013 19:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Arsenal -1.5 als de opstelling goed is
ik heb twee funbets erin gegooid die ik ga verliezenquote:Op woensdag 4 december 2013 19:54 schreef BDIL het volgende:
[..]
Beetje kut wedstrijden en midweeks programma.
Arsenal -1.5 dus, als de opstelling goed isquote:
Wel mee eens jaquote:Op woensdag 4 december 2013 19:56 schreef ThadCastle het volgende:
Chelsea gaat winnen en Willian scoren
Groetjes nostradamus vanaf de plee
Die odds van Aston villa zijn aardi hoog of niet?
Speel ik meequote:Op woensdag 4 december 2013 19:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Arsenal -1.5 dus, als de opstelling goed is
#Arsenal team to play Hull City: Szczesny, Jenkinson, Mertesacker, Koscielny, Monreal, Flamini, Ramsey, Rosicky, Cazorla, Ozil, Bendtner
En dat is hij imo, ondanks Bedtdnerd. Odds gestegen naar 2.06. Niks mis mee.
City uit en thuis is een wereld van verschil, en wba is een reuzendoderquote:Op woensdag 4 december 2013 20:07 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb een minicombo staan op Newcastle en City.![]()
Lijkt me een prima bet. Newcastle al vier keer op rij gewonnen en nu tegen een offensief verzwakt Swansea en City ook prima in vorm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |