ACBF vind ik persoonlijk ook een topper!quote:Op woensdag 4 december 2013 18:04 schreef PBateman1978 het volgende:
Ga jij lekker wachten, speel ik de toppers Resogun en Killzone vast.
Niet gespeeld, deel 1 was zo'n grote teleurstelling dat ik nooit meer heb omgekeken naar AC.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:07 schreef RRuben het volgende:
[..]
ACBF vind ik persoonlijk ook een topper!
Nee hoor, hij neemt automatisch het laatste kwartier op, tenzij je het uit kan zetten, maar die optie heb ik niet gevonden.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:55 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Je bent er zelf bij als je het aanzet.
De xbox one neemt ongevraagd soms dingen op.
Dat doet de PS4 >niet<.
Lijkt me ook tof, maar de huidige launchgames zijn veelal nog ' overstappertjes', dus je kunt ze ook spelen op current-gen, alleen iets minder mooi.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:07 schreef RRuben het volgende:
[..]
AC2 GOTY ZEKER een kans geven. AC was saai, maar deel 2 is een van de beste games van de afgelopen generatie.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Niet gespeeld, deel 1 was zo'n grote teleurstelling dat ik nooit meer heb omgekeken naar AC.
Uncharted 4quote:Op woensdag 4 december 2013 18:12 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Lijkt me ook tof, maar de huidige launchgames zijn veelal nog ' overstappertjes', dus je kunt ze ook spelen op current-gen, alleen iets minder mooi.
Het wachten is natuurlijk straks op de schitterende next-gen exclusives, die je wegblazen.
Ditquote:Op woensdag 4 december 2013 18:07 schreef RRuben het volgende:
[..]
Shadow Fall zegt : Hoiquote:Op woensdag 4 december 2013 18:12 schreef Yi-Long het volgende:
Het wachten is natuurlijk straks op de schitterende next-gen exclusives, die je wegblazen.
wat is het :pquote:Op woensdag 4 december 2013 19:09 schreef 39metRijst het volgende:
Wat heb ik hier zin in.
http://thesurvivor2299.com/
Eerst maar eens zien. Ik kan geen zin hebben in een titel zonder iets te zien, of t elezen wat ze ermee van plan zijnquote:Op woensdag 4 december 2013 19:09 schreef 39metRijst het volgende:
Wat heb ik hier zin in.
Ik heb gewoon zin in een nieuwe game waar je rond kan zwerven in een post-apocalyptische wereld. Fallout 3 was echt bruutquote:Op woensdag 4 december 2013 19:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien. Ik kan geen zin hebben in een titel zonder iets te zien, of t elezen wat ze ermee van plan zijn
top ideequote:Op woensdag 4 december 2013 19:17 schreef Cid het volgende:
Misschien ook een idee om de streaming URL's op te nemen achter de usernames?
Vind het wel leuk om mee te koekeloeren af en toe bij iemand
De vraag is of dat zo is in deel 4. Dat bedoel ik met meer weten. Een teasersite met nog steeds non-informatie zegt nog niets. Straks is het een platformerquote:Op woensdag 4 december 2013 19:15 schreef 39metRijst het volgende:
[..]
Ik heb gewoon zin in een nieuwe game waar je rond kan zwerven in een post-apocalyptische wereld. Fallout 3 was echt bruut
Prachtige graphics. Maar het is FPS nummer 66394625926 en ik vind dat gewoon een gaar game genre.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Shadow Fall zegt : Hoi
Echt ondergewaardeerd in reviews imo.
Als iemand nooit winning teams verandert, dan is het Bethesda. Plot-technisch geeft de site al best wat info, overigens.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
De vraag is of dat zo is in deel 4. Dat bedoel ik met meer weten. Een teasersite met nog steeds non-informatie zegt nog niets. Straks is het een platformer
Dat is wat anders. Maar ik ben nog niet hyped. Eerst geile beelden zoalsquote:Op woensdag 4 december 2013 19:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als iemand nooit winning teams verandert, dan is het Bethesda. Plot-technisch geeft de site al best wat info, overigens.
Ja, de hype train is hier al langs geweest
Dat is het dus juist niet, het is geen CoD of BF singleplayer...quote:Op woensdag 4 december 2013 19:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Prachtige graphics. Maar het is FPS nummer 66394625926 en ik vind dat gewoon een gaar game genre.
Ik heb bij een FPS altijd het gevoel dat ik een wandelend pistool ben en niet een karakter van vlees en bloed
Oke, ik zal, wanneer de game platinum is, het overwegen.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat is het dus juist niet, het is geen CoD of BF singleplayer...
Voor Fallout heb ik geen beelden nodig. Al leveren ze ASCII graphics, dan nog koop ik het.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is wat anders. Maar ik ben nog niet hyped. Eerst geile beelden zoals
ignquote:Op woensdag 4 december 2013 20:31 schreef videonatic het volgende:
Weet iemand een site voor nederlandse ps4 game releases? Van de launch titels vond ik alleen BF4 interessant en ben nu wel toe aan iets nieuws.
Is een bekende bug, heb ik zelf ook gehad.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:38 schreef Massief het volgende:
Wtf!
Mijn hele sp bf4 weg, heeft die niks opgeslagen
Fallout4: the text adventurequote:Op woensdag 4 december 2013 19:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Voor Fallout heb ik geen beelden nodig. Al leveren ze ASCII graphics, dan nog koop ik het.
Server waarschijnlijk vol. Had het vanmorgen met killzone, bleef ook hangenquote:Op woensdag 4 december 2013 21:27 schreef Bolters het volgende:
Ik kom The Park maar niet binnen. Blijft steeds hangen op het laadscherm. Daar zie ik overigens wel hoeveel spelers er in het park zijn en hoeveel matches er op dat moment bezig zijn..
Boeiend Bf4 koop je ook niet voor de SPquote:Op woensdag 4 december 2013 20:38 schreef Massief het volgende:
Wtf!
Mijn hele sp bf4 weg, heeft die niks opgeslagen
Ik persoonlijk zou het wel erg vinden. Je leert het meeste om via de SP te spelenquote:Op woensdag 4 december 2013 21:47 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Boeiend Bf4 koop je ook niet voor de SP
Is een hoax.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:09 schreef 39metRijst het volgende:
Wat heb ik hier zin in.
11 december om precies te zijnquote:Op woensdag 4 december 2013 21:24 schreef BredeBroeder het volgende:
Nog voor de kerst levering 2 mediamarkt
Je hebt het meeste al geleerd door alle andere sequels te spelenquote:Op woensdag 4 december 2013 21:50 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik persoonlijk zou het wel erg vinden. Je leert het meeste om via de SP te spelen
Voor een hoax bijzonder sterk uitgewerkt. Beetje vreemd ook als iemand zo met je trademarks aan de haal gaat je als ontwikkelaar alleen maar zegt geen commentaar te geven. Ik zou er alles aan doen die site offline te halen.quote:
De site is geregistreerd door Zenimax dus ze kunnen hem snel zelf offline halen.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Voor een hoax bijzonder sterk uitgewerkt. Beetje vreemd ook als iemand zo met je trademarks aan de haal gaat je als ontwikkelaar alleen maar zegt geen commentaar te geven. Ik zou er alles aan doen die site offline te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |